יום שלישי, 13 בספטמבר 2022

מעלית הזמן בירושלים- חוויה רב חושית

לפני מספר שנים ביקרנו ב"מעלית הזמן בירושלים" עם הילדים ומאז הביקור נחקק בזיכרוננו. אגב, המיקום היה שונה והאטרקציה שונתה לחלוטין. כאשר הוצע לנו להגיע לאטרקציה גם בביקורנו האחרון בעיר מיד קפצנו על המציאה. יש משהו במקומות הללו שמחזיר אותנו להיסטוריה שלנו, למסע בזמן של עמנו ואנחנו מאוד אוהבים את זה. תמיד צמאים לעוד ועוד מידע אודות עבר העיר. 






מעלית הזמן ממוקמת במתחם ממילא ונפתחה מחדש לאחר הפסקה ארוכה של למעלה משנתיים בעקבות מגפת הקורונה.  הורים וילדים וכל בני המשפחה להצטרף למסעות רב-חושיים מדהימים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים ומסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם.

כאן נצא למסע חוויתי רב חושי אל סודות ירושלים וזאת בזכות אולם רחב ידיים הכולל 250 מ"ר של מסכי לד היקפיים העוטפים את הקהל ב-180 מעלות, מערכות שמע ותאורה מהמתקדמות בעולם, 104 מושבים, 98 מהם נעים על 6 צירי תנועה ו- 6 מהם נייחים (כאשר עפ"י דרישה מראש ניתן לקבע מספר מושבים רב יותר).






אם יש משהו שאנחנו מאוד אוהבים זה ללמוד עוד ועוד דברים חדשים וגם כאן במעלית הזמן יצאנו אל עבר מסע מרתק אל סודות העיר D2 - מיצג חוויתי העושה סדר בהיסטוריה הארוכה והמורכבת של העיר ירושלים. המיצג הדו מימדי, לוקח את הצופה 3,000 שנה אחורה, למסע מרתק בזמן אל מעמקי האדמה של העיר ירושלים, החל מימי בית ראשון דרך בית שני, חיי ישו ומוחמד, כובשי העיר, שחרור הכותל במלחמת ששת הימים ועד לימים אלו. בירושלים של פעם נפגש הצופה פנים אל פנים עם מלכי ישראל לאורך ההיסטוריה - שלמה המלך, ירמיהו המלך, צדקיהו המלך ואחרים, לומד על התקופות השונות, זאת בשילוב צלילים ומראות מרגשים באמצעות חיישנים הגורמים לצופה לחוש כאילו ירד אל מעמקי ההיסטוריה של ירושלים והפך להיות חלק ממנה. לקינוח לוקח חיים טופול את הצופה יחד איתו לרחף מעל העיר ולחזות בירושלים העכשווית עם כל החידושים בה כפי שאנו מכירים אותה כיום.






בין השחקנים המשתתפים במיצג: חיים טופול, דביר בנדק, צחי נוי, עמי סמולרצ'יק ונוספים.

אורך: 30 דקות מוקרן במספר שפות: עברית, אנגלית, רוסית, צרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית וסינית מנדרינית.


חברים, אם אתם מבקרים בירושלים ו/או מתכננים טיול עם הילדים ו/או בלי הילדים ממליצים בחום להזמין מקומות ולהגיע למקום, חוויה שונה ומפתיעה ממתינה לכם במקום. אז חברים אתם עוד פה? רוצו והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!








מעלית הזמן בירושלים – יצחק קריב 6 שד' ממילא (הקניון הסגור) ירושלים

שעות פתיחה במהלך חודש אוגוסט ( החל מ8.8) - א'-ה' 10:00-21:20

ובימי שישי מ-10:00-14:00. שבת סגור.

הכניסה מותרת מגיל 5 /חובה לתאם מראש את מועד וסוג המיצג .

עלות: 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪ לרוכשים דרך האתר.

יש להגיע 15 דק לפני השעה היעודה לצפייה בסרטון בטיחות

הנחות למחזיקי כרטיס ירושלמי/חיילים/סטודנטים בהצגת תעודה

לפרטים נוספים והזמנות: 02-6248381 ובאתר www.time-elevator.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה