יום שלישי, 13 בספטמבר 2022

סנט אורבן: בר יין וקוקטיילים חדש בירושלים

בשבוע שעבר חגגנו 30 שנות זוגיות ויצאנו לעבר ירושלים לחופשה זוגית נטולת ילדים, דאגות ומשימות. את החופשה הפעם בחרנו להעשיר במספר מקומות בעיר, בהנאות קטנות וגדולות. את יום ביקורנו הראשון בעיר בחרנו לקנח בבר היין והקוקטלים סנט אורבן. הבר נפתח רק לפני כתשעה חודשים אך בתחושה מהביקור ניכר כי המקום מאוד וותיק- השירות מוקפד, כל מלצרית יודעת ומכירה את התפריט על בוריו, האווירה במקום קסומה ומיוחדת. המקום ממוקם בתוך בית הארחה סקוטי שנבנה בשנת 1929 שמשקיף לנוף הרים בקצה המושבה הגרמנית. 






כאן למעשה נמצא בר שמציע מגוון רחב של יינות חוצי עולם וקוקטיילים איכותיים מאוד לצד מגוון מנות טאפאס מובחרות אשר פתוח אף בסופי השבוע. זהו המקום המושלם לבילוי  שישי בצהריים עם החבר׳ה, לדרינק אחרי ארוחה או בילוי רומנטי לזוגות אוהבים- כמו שלמעשה אנו בחרנו לעשות. 




תפריט הקוקטיילים הייחודי הוא פרי יצירתם של מייקי כהן ובן-צבי נרקיס, בעלי המקום ומסעדנים מנוסים. מייקי כהן יוצא מסעדת ​​בינדלה עם השף יורם ניצן ומסעדת יא פאן של השף יובל בן נריה ובן יוצא קבוצת מחניהודה. בתפריט הקוקטיילים הרחב ניתן למצוא מגוון קוקטיילים מקורים לצד קוקטיילים קלאסיים מוכרים:

​בודפשט - ג'ין ג'ינג'ר, סיגליות וליצ'י פירותי ופרחוני; מונקו - וודקה, יוזו, ג'ינג'ר ומלפפון טרי וירוק; FIRENZE - ג'ין תפוז דם, גליאנו ורדים מריר ופירותי ; SYDNEY - טקילה, chartreuse מתובל וחזק; מינכן - יגרמייסטר, מנגו ופסיפלורה טרופי; וסנטוריני - אוזו ושקדים אניס. 50₪ לקוקטייל מיוחד; 48₪ לקוקטייל קלאסי

עוד נמצא בתפריט היינות  מעל ל- 50 סוגי יינות שונים מסביב לעולם, כמו טוסקנה, סיציליה, יין, אוסטריה, צרפת, ניו זילנד ועוד. 46-56 ₪ לכוס; 150-500 ₪ לבקבוק.

ראשית הרמנו קוקטייל לחיים, לציון המאורע, אני בחרתי ב-בודפשט- ג'ין ג'ינג'ר, סיגליות וליצ'י פירותי ופרחוני- קוקטייל סופר טעים, מיוחד בשילוב טעמים נפלא. הזוגי מצידו בחר בסנטוריני -אוזו ושקדים אניס שאף ביקש לחזקו- הגיע מחוזק בדיוק כמו שהוא אוהב, טעים ומדויק מאוד- בהחלט ניכר כי מי שאמון על תפריט הקוקטיילים יודע את העבודה . 





מאחר ובאמת לא היינו רעבים אלא רק רצינו לנשנש משהו לצד האלכוהול בחרנו בפלטת גבינות קטנה (3 סוגים, יש גם פלטה גדולה יותר המציעה 5 סוגים)- גבינות סופר איכותיות ומפנקות המתאימות ככפפה ליד לצד האלכוהול האיכותי. מוגש עם לחם מחמצת, חמאה, זיתים וריבה- אין מושלם מזה. מבחינתי זוהי יכולה להיות ארוחת הערב שלי מידי יום ביומו.






בין לבין הרמנו כוסית צייסר לחיינו:



ועוד כוס יין - אני מצידי בחרתי ביין לבן והזוגי ביין אדום לפי המלצתה של המלצרית החביבה והמקסימה שלנו:



צוות המקום בחר לפנק אותנו בעוגת ביסקוויטים בטעמים ביתיים , בדיוק כמו שאנחנו אוהבים- הקינוח המושלם לכל ארוחה קלה כגדולה:





שהינו במקום כמעט שעתיים בהנאה מרובה, צפינו בסועדים ההולכים ושבים וניכר כי חלקם מגיעים לא בפעם הראשונה. במקום סעדו משפחות עם ילדים, זוגות בדייט, מפגש עסקי ועוד. נהננו מכל רגע ורגע הן מהאווירה הקסומה, הן מהאלכוהול האיכותי, הן מהאוכל הטעים והאיכותי והן מהוויב המטורף שהיה במקום. אין לי ספק כי בביקורנו הבא בעיר נבקר כאן שוב!! אז חברים אם אתם ירושלים ו/או מתכננים להגיע לעיר בקרוב ממליצה בחום להגיע ולבקר, הנאה מרובה מובטחת לכם!! מילה שלי!!

הבר לא כשר.




כתובת:
דוד רמז 1, ירושלים.

טלפון להזמנות:
02-536-1754

שעות פתיחה:
שני – שבת
13:00-00:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה