יום שישי, 9 בספטמבר 2022

חוויה חדשה בעיר העתיקה- נסיעה ברכבי GO CAR


בסופ"ש האחרון חגגנו 30 שנות זוגיות והפעם החלטנו שאת החגיגות נעשה בעיר האהובה עלינו ביותר- ירושלים. כידוע בירושלים יש המון מה לעשות אבל תמיד נמצא את עצמנו מחפשים אטרקציות ופעילויות מהנות חדשות, כאלו שטרם ראינו ו/או שמענו עליהן. 

על נסיעה ברכבי GO CAR שמענו הרבה (למרות שהאטרקציה הגיעה לירושלים רק לפני כחודש וחצי), הסתקרנו וידענו שזוהי הפעילות הראשונה שנעשה בעיר. מי שלא מכיר GO CAR זהו למעשה רכב חשמלי פתוח לסיורים בלתי נשכחים באוויר ההרים הצלול כיין בסמטאות היפיפיות של ירושלים, ומסך דיגיטלי עמוס בסיפורי ההיסטוריה של ירושלים. זוהי הדרך הטובה ביותר להכיר את העיר הקדושה לשלושת הדתות וכל זאת תוך כדי נסיעה סופר חוויתית ברכב הכי מגניב שראיתם. 




אגב, רכבי ה-GO CAR הגיעו אלינו כאמור לפני כחודש וחצי ואנו המדינה השניה בעולם המשתמשת בהם (הראשונה הינה ברצלונה).

הסיור עורך כשעה ורבע, יש צורך להגיע כחצי שעה לפני המועד, לקבל הדרכה במקום, עושים סיבוב קצר ברחבה ויוצאים בשיירה מסודרת לדרך מלווים בשני מדריכים מקסימים, כאשר בועז אחד המדריכים מספר על מה שאנו רואים לאורך כל הדרך. במקביל בכל רכב ישנו רשמקול ובו נשמע שירים ישראלים הקשורים לירושלים, מעט הסברים ועוד.





רכיבה ברכבי GO CAR היא לדעתי חוויה קסומה ומיוחדת מאוד המתאימה לפעילויות גיבוש, למשפחות, לזוגות שמחפשים פלפל לרומנטיקה ולאלה שרוצים לחוות את ירושלים בדרך מיוחדת.

אנחנו חזרנו מוקסמים מהסיור, ממליצים בחום, רוצו והזמינו עוד היום מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!





איפה ומתי:

טיולי ה-GO CAR יוצאים ממתחם התחנה (רחוב דוד רמז 4 בצמוד למגרש חנייה) מדי שעתיים, משעות הבוקר עד שעות הערב המאוחרות בכל ימות השבוע.

לכם נותר רק לבחור את היום והשעה שמתאימים לכם ולהזמין את הטיול.

מחיר: 175 ₪ לאדם, לסיור של שעה וחצי.

פרטים נוספים בטל: 053-3444665, או באתר: www.gocarisrael.com




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה