יום חמישי, 29 בספטמבר 2022

מוצרי הטיפוח של ALONA SHCHTER


במשך שנים רבות לא הבנתי את אותה הכמיהה של נשים להימרח באין ספור קרמים כאלו ואחרים. אולי זה נבע בשל העובדה שבילדותי צפיתי באדיקות באימי האובססיבית למוצרי הטיפוח השונים ללא היכולת להבין את הסיבה האמיתית לכך. בהגיעי לעשור החמישי של חיי הבנתי לראשונה את הסיבה האמיתית לכך. כן, כיום גם אני מקפידה באדיקות יתרה על מריחת הקרמים השונים ובוחרת את הטובים ביותר בעבורי. 

לאחרונה הגיע אלי משלוח עמוס כל טוב עם מבחר מוצרים מבית אלונה שכטר. מי שלא מכיר מדובר בחברה וותיקה מאוד בשוק, נוסדה אי שם בשנות התשעים והינה בעלת מוניטין מצוין בתעשייה. החברה עשירה בידע וניסיון בתחום הטיפוח, היופי והבריאות. כיום מייצרת ומשווקת מוצרי טיפוח המבוססים על מרכיבים טבעיים, אשר משלבים צמחי מרפא ומינרלים מים המלח. ייחודם של מוצרים אלה הוא שהם מכילים ריכוז גבוה במיוחד של חומרים פעילים.

בין שלל מוצרי החברה נוכל למצוא מגוון משחות ושמנים עתירי ויטמינים המעניקים לעור הזנה ומגבירים את יכולתו להתמודד עם פגעי הטבע והזמן. המוצרים משלימים אחד את השני וביחד מהווים ערכה המשלבת מוצרים לשיער, לפנים ולגוף, ומותאמים לסוגי העור השונים ולגילאים השונים. שילובם של צמחי מרפא אשר גדלו באזורים בעלי אקלים שונה ולפעמים מנוגד, יחד עם מינרלים מים המלח יוצרים עולם קסום שהנסתר בו רב על הגלוי.

חשוב מאוד לציין- מוצרי החברה לא נוסו על בעלי חיים והם בעלי רישיון משרד הבריאות בישראל ו CPNP באירופה. היום ניתן למצוא את מוצרי החברה במספר מדינות מובילות באירופה, אסיה ודרום אמריקה.

אצל אלונה שכטר לא נחים לרגע ובשנת 2010 אלונה שכטר פיתחה סדרה של “מוצרי פרימיום אנטי אייג’ינג” שנועדו לשיווק ומכירות באמצעות חנויות קוסמטיקה מובילות בחו”ל. בתחילת 2015 אף נפתחה החנות הווירטואלית כדי לאפשר לנו הלקוחות לרכוש באופן נוח ואמין. 

אז מה היה לנו?




ביוטילי קרם 50 מ״ל -קרם לחות אנטי אייג’ינג לשימור ומיצוק עור הפנים והצוואר המשלב חומרים פעילים מיוחדים כמו אבקת אבן הג’ייד, תמציות יערת דבש, קמומיל ותה ירוק לצד דונג דבורים ומלחי ים המלח, בשימוש קבוע לאורך זמן העור יראה מוצק, מוזן וגמיש יותר. אני בתקופות המעבר נוטה לעור פנים יבש מאוד, בשימוש קבוע של המוצר פעמיים ביום קיבלתי פנים עדינות, גמישות, ללא יובש כלל אך מנגד גם לא שומניות- מוצר מעולה. נספג בקלות בעור, מותיר אותו רך, נעים וחינני לאורך זמן רב.




ג’ל מסביב לעיניים 50 מ״ל- ג’ל עיניים עדין המסייע בהפחתת שקיות ועיגולים כהים. הג’ל מעניק לחות לעור, מחליק אותו, מעלים קמטוטים וממצק את העור העדין. הוא מכיל צמחי מרפא, מינרלים מים המלח ואבקת אבן הג’ייד, שילוב התורם למראה עור חלק, בריא וקורן.

כן, זה קרה והגעתי לגיל שאפשר להתחיל. זהו הגיל שאני רואה כבר את הקמטוטים הקטנטנים בשלהי העין, את אותן השקיות והעיגולים הכהים מתחת לעין. הקרם עדין מאוד, נספג מהר, מותיר את העור רך. יכולה להעיד לאחר כשבוע של שימוש במוצרים שאני מרגישה כי ישנם פחות שקיות ועיגולים כהים מתחת לעין, אין לי ספק ששימוש קבוע במוצר יתן את התוצאה המדויקת שאני מחפשת.




המוצר האחרון שבחרתי הינו קרם לילה 50 מ"ל- קרם שעושה פלאים לעור במהלך הלילה. רגע לפני הכנסי למיטה מורחת את קרם הלילה אשר נותן את אותותיו ועושה פלאים לעור. גם הקרם הזה נספג במהירות בעור, בעל ניחוח עדין ונעים ומותיר את העור גמיש, נעים ורך. 

ממליצה בחום על המוצרים. אומנם מכירה את המותג וניסיתי מספר פעמים אולם בכל פעם שנחשפת למוצרים חדשים אני פשוט נפעמת מהם מחדש. מוצרים באיכות גבוהה מאוד. אתן עוד פה? רוצו , הכנסו לאתר אלונה שכטר והזמינו עוד היום מוצרים שיעשו לכן את השינוי הרצוי. המחירים מאוד נוחים, יש המון מבצעים ואם תקלידו את קוד הקופון: saritpasha15 תקבלו על כל הזמנה 15% הנחה נוספת. 


טלפונים לבירורים והזמנות:
09-8656765
1800-210-210


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה