יום רביעי, 28 בספטמבר 2022

הונו Sushi&wok והפעם סניף חולון


אנחנו מאוד אוהבים אוכל אסייתי וסושי בפרט!! לרשת הונו Sushi&wok נחשפנו לפני מספר חודשים עת הגיע לנו משלוח עמוס כל טוב של סושי מסניף גבעת שמואל. כאשר שמענו כי נפתח סניף חדש בחולון ידענו שאנחנו חייבים לקפוץ ולבקר. ראשית ועוד לפני שאספר מה אכלנו, איך היה חייבת לשתף כי למי שלא יודע - הונו זו להבה ביפנית וכאן בהחלט הצליחו להצית בנו להבות של התאהבות בטעמים, בשירות, באווירה. כבר כאשר נכנסים למסעדה מבינים שהגענו למקום הנכון, מדובר במסעדה אסייתית כשרה ומיוחדת, סניף יחסית קטן אך מלא באהבה, שירות מוקפד , אווירה קסומה ומיוחדת . התפריט משלב מבחר רחב של מנות מכל מגוון הקשת כגון: סושי, סלטים, מוקפצים, מרקים ועוד. שף וצוות המסעדה בחרו בקפידה יתרה ובהתאמה לחיך הישראלי את התפריט הסופר עשיר ומגוון, עם טעמים שלא תדמיינו, עם ניחוחות מושלמים תוך הקפדה על שימוש בחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר והטרייה ביותר.




נראה לי שחפרתי מספיק נכון? אז קדימה, הצטרפו אלינו למסופון לשם ביצוע הזמנה באופן קל, נוח, יעיל ופשוט (אל דאגה, אם אתם נמנים על מאותגרי הטכנולוגיה צוות המקום יעזור לכם בשמחה ובאהבה). שימו לב התפריט בנוי באופן מאוד נוח עם חלוקה לקטגוריות השונות:







סיימתם לבצע הזמנה? הקלידו את מספר הזמזם הממוקם בסמוך למסופון והמתינו במקומכם, עוד רגע קט הוא יזמזם והזמנתכם תהיה מוכנה:




מתעצלים לקום למסופון? יש דרך נוספת להזמנה- סקרו את הברקוד ובצעו הזמנה ממקומכם:



אז מה היה לנו? למנות ראשונות הגיעו לשולחננו המנות הבאות:

חמוצים אסיאתיים- קראנציים, מתקתקים וטעימים- בהחלט הנשנוש האולטימטיבי עד שמגיע האוכל לשולחן:



מרם טום יאם- מרק פיקנטי על בסיס חלב קוקוס ועגבניות בתוספת נבטים ולבחירה עוף/טופו- הזוגי לא מרגיש טוב- התקרר כך שהמרק הזה התאים לו בול ממש ככפפה ליד- מרק לוהט, מלא בטעמים מושלמים, חרפרף. אנחנו בחרנו בתוספת עוף. הזוגי מצידו הכריז כי הוא מגיע עד לכאן רק בשביל המרק (זה כמובן לפני שטעם את שאר המנות). מרק פשוט מעולה!! אל תוותרו!!




סיגר אסאדו- 2 יחידות סיגר אסאדו ,מלווה באיולי טאריקי- טוב, תקשיבו!! זו בהחלט הפתעה. כאשר ראיתי את המנה הזו בתפריט די הרמתי גבה, תהיתי ביני לבין עצמי מה הקשר בין מנה זו לבין אוכל אסייתי והסקרנות הרגה את החתול והחלטתי להזמין את המנה, מה שחיש מהר התברר כהחלטה סופר מעולה, אימל'ה איזו מנה טעימה, וואו, בקלילות ניתן לסיים את המנה ולהצטער שכבר חוסלה לה:


green salad- תערובת חסות, מלפפון, כרוב סגול, כרוב לבן, גזר בויניגרט כוסברה עם קריספי בטטה ופקאן מסוכר- סלט מרענן מאוד, כלל הירקות טריים, קריספיים, כאלו שיגרמו לכם לרצות להמשיך עוד ועוד לנשנש, רוטב הויניגרט כוסברה נפלא ומלטף ברכות את הסלט העשיר בטעמים- אם אתם נמנים כמוני על חובבי הסלטים , אל אבל  פשוט אל תוותרו עליו:




בגזרת המוקפצים בחרנו בדואט- נודלס, נתחי אנטריקוט וחזה אווז, ברוקולי, פלפלים, בצלים, פטריות וקשיו ברוטב סויה שום- גם כאן נחלנו הצלחה מרובה, מדובר בנודלס סופר טעים ומפנק, עם תוספת נכבדה מאוד של נתחי אנטריקוט וחזה אווז איכותיים, מנה חמה לוהטת וטעימה להפליא, כל ביס הוא פשוט חגיגת טעמים אמיתית לחיך. מודה!! מזמן לא התענגתי כך על מוקפץ וזה אחד הדברים שאני הכי אוהבת לאכול:




זכרנו מהזמנתנו הקודמת מאוד לטובה את הסושי ולכן היינו חייבים לנסות גם כאן, בהתלבטות ביננו לבין עצמנו בחרנו בסופו של דבר את הקומבינציה זוגית- 8 יח' סלמון אפוי בטריאקי, מלפפון, טמאגו, אבוקדו בציפוי אבוקדו, 8 יח' טונה אדומה, אבוקדו, בטטה בציפוי שומשום ועירית, 8 יח' אבוקדו, בטטה, שיטאקי, גזר, מלפפון בציפוי עירית, 8 יח' מאקי סלמון נא. קומבינצייה מצויינת, אז ככה, אורז דביק בדיוק כמו שאנחנו אוהבים, התוספות בשילובי טעמים מדויק ומאוזן מאוד. התענגנו על כל ביס וביס, שימו לב להגשה היפיפיה :






הפעם בחרנו לוותר על קינוחים אך חייבת לציין שיש מגוון של קינוחים מפנקים ונראים מעולה. 

לסיכום, מסעדה מצויינת ואין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב עם הילדים. השירות מאוד מוקפד, הטעמים נפלאים, כלל חומרי הגלם באיכות וברמה גבוהה מאוד, הכל טרי ומפנק. האווירה נפלאה. בעת שהותנו במקום היו אין ספור משלוחים, הגיעו המון סועדים והמקום המה אדם , ממש ברור לי מדוע. אומנם המסעדה פתוחה רק חודש וחצי אך שמה כבר בהחלט הולך לפניה. 


כתובת:
המשביר 1 חולון (יש חניה במקום)

טלפון להזמנות:
2919*

שעות פתיחה:
א-ב: 10:30-23:00
ג: סגור
ד-ה: 10:30-23:00
ו: 10:30-15:00
שבת: סגור

כשר רבנות חולון 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה