יום חמישי, 1 בדצמבר 2022

קפיצה קטנה למקסיקו והפעם - מקסיקנה בפתח תקווה

אנו מאוד אוהבים לטעום ממגוון מטבחי העולם הגדול-אוהבים להיחשף לריחות, לטעמים, למרקמים, לצבעים. כשאנו טסים לחו"ל אנו תמיד מבקרים במסעדות המקומיות על מנת לחוות את האותנטיות והטעמים המדויקים. בעקבות משבר הקורונה "נאלצנו" לוותר על הנסיעות התכופות לחו"ל ונחשפנו לאין ספור מסעדות מקומיות מעולות. מאז השמיים נפתחו אך אנחנו עדיין סקרנים וצמאים להכיר עוד ועוד מסעדות. 

היום אני רוצה לספר לכם על ביקור שלנו במסעדת מקסיקנה השכונת בפתח תקווה . המסעדה חלק מרשת מקסיקנית הותיקה בארץ (הוקמה ב-2006), כיום מונה כשמונה סניפים ברחבי הארץ . במסעדות הרשת ניתן לטעום ממגוון מאכלי המטבח המקסיקני. תפריט המסעדות מתאפיין במגוון גדול של טעמים מקסיקניים בעיקרם אך משלב בתוכו גם מנות וטעמים בסגנון טקס מקס (האוכל המקסיקני הנפוץ בטקסס ובארה"ב). בתפריט ניתן למצוא כמובן את כל מרכיבי המטבח המקסיקני: טורטיות, גווקאמולה, פריחולס, סלסות במגוון טעמים ורטבי בישול מקסיקניים כגון צ'יפוטלה, מולה, חלפניו וצי'לי. בנוסף לתפריט המיוחד ניתן לטעום ממגוון המרגריטות שפותחו במיוחד עבורנו, בטעמים שונים ועם פירות טריים. כמו כן ניתן גם לשבת על הבר ולהזמין ממגוון הטקילות או בירת נגרה מודלו המיוחדת. רגע לפני שנמשיך חייבת לציין כי קיים היצע גדול בתפריט לנמנעים מלאכול גלוטן וכן היצע רחב לצמחוניים וטבעוניים.






בפעילות מקסימה שנעשתה בקבוצת "רעבים בפתח תקווה" זכיתי לאחרונה בארוחה זוגית מפנקת ברשת וקפצתי כמובן לבקר בהזדמנות הראשונה. הסניף בפתח תקווה ממוקם במתחם ה"שופ טיים" בעיר (חניה בחינם בשפע באיזור). הסניף רחב ידיים, יש פינות ישיבה בפנים (כ-60 מקומות) ובחוץ (כ-40 מקומות), מוזיקת רקע ספרדית ברגע, אווירה קסומה ומיוחדת, השירות מוקפד מאוד והאוכל? אימל'ה כמה טעים.




כבר כשהגענו למקום צוות המקום פינק אותנו במרגריטות טעימות במיוחד: מרגריטה אותנטיקה (ליים)- טקילה קווארבו זהובה, טריפל סק, ליים סחוט טרי ומי סוכר- מרגריטה סופר איכותית, מחוזקת במידה הנכונה וטעימה, כזו שתרצו ללגום וללגום ולדמיין שאתם נמצאים אי שם במקסיקו. מאחר והגענו עם נסיך הבית בן העשר המלצרית החביבה מיד הציעה לו צייסר של אקווה דה חמייקה-- חליטה של פרחי היביסקוס ודבש- מוגש קר, הוא מצידו התענג ולכן מיד קיבל גם כוס גדולה ומפנקת של משקה :






כאמור אנו הגענו לארוחת טעימות - דוס מקסיקנוס: ארוחת טעימות עשירה ומגוונת המיועדת לזוג ומאפשרת לחוות מגוון רחב של טעמים, תבשילים וסלסות בטקס מיוחד לרעבים. כאן כל סועד מרכיב את הטאקוס שלו לבד. 




המנה כוללת:
3 סוגי בשרים: ברבקואה בקר- למעשה מדובר בבקר מפורך, רך ונימוח. 
צ'ילי קון קרנה- בשר טחון, שעועית שחורה וצ'ילי.
פוי'ה טינגה- חזה עוף מפורק עם עגבניות שרופות וציפוטלה.
סלסות: פיקו דה גאיו, גווקאמולה.
תוספות: פרחולס, אורז ליים.
טורטיות חיטה וטורטיות תירס רכות.











מנה סופר עשירה, מפתיעה בטעמיה, גדולה מאוד ובהחלט מספיקה לזוג רעב במיוחד. כלל חומרי הגלם באיכות גבוהה ואיכותית- אם אתם שואלים אותי בביקורכם הראשון במסעדה קחו את המנה הזו, כך תזכו להחשף למגוון רחב של טעמים נפלאים.

קינחנו עם צ'ורוס- 3 יחידות סופגניות מקסיקניות שמנמנות עטופות בסוכר וקינמון, מוגשות לצד שוקולד חם, ריבת חלב וקצפת - אנחנו מאוד אוהבים צ'ורוס וחייבת לציין כי זה היה בין הטובים שדגמנו עד היום:





עוד דגמנו פלאן בורלה- פרפה קרמל במרקם מעודן, קרם מסקרפונה וקראמבל קקאו- אילולא ידענו כי מדובר בקינוח פרווה ממש לא היינו מאמינים, קינוח קטיפתי, טעים ומענג- מילה שלי אל תוותרו עליו:




אם גם אתם אוהבים כמונו את המטבח המקסיקני ממליצה בחום, נהננו מחוויה נפלאה שכללה אוכל טעים במיוחד, שירות מוקפד, סובלני, סבלני ומאוד מקצועי, אווירה נפלאה - אז מה צריך יותר מזה? אתם עוד פה? רוצו ובקרו, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי.


כתובת:
תוצרת הארץ 3 פתח תקווה – מתחם שוט טיים

טלפון:
1700500993

הסניף כשר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה