יום שני, 20 בפברואר 2017

אתם מוכנים למוגזמים של Black ?


לרגל השקת סדרת ה"ממש ממש מוגזמים" של רשת Black  הוזמנו לערב בלוגרים לאמיצים בלבד.

רשת Black, רשת ההמבורגרים הוותיקה בישראל מרחיבה במיוחד לקראת הקיץ את תפריט ההמבורגרים. לאחר שהשיקה לפני חצי שנה את תפריט המוגזמים- המבורגרים עם תוספות לא נתפסות, מציעים כעת ברשת את האתגר האמיתי לאמיצים בלבד: סדרת המבורגרים "ממש ממש מוגזמים", כולם כמובן מבשר בקר טרי מוקפד שאינו מעובד, מוגש עם מגוון תוספות והמון צ'יפס וצ'יפס בטטה.

המנות מוגשות בכל סניפי הרשת, כאשר גם הסניפים הכשרים יזכו לאותו תפריט רק כמובן ללא תוספת הגבינות. אתם אמיצים מספיק?? אנחנו בהחלט כן ויצאנו לדרך עם ארוחת טעימות מרשימה במיוחד.



התחלנו את הארוחה במרק עדשים חם ומפנק במיוחד ליום קריר- אני באופן אישי לא מחובבי הזאנר אך שותפי לשולחן התמוגגו:



סלט קרצ'ופי- ארטישוקים בפלאנצ'ה וקרוטונים, מלפפונים, אייסברג, כרוב אדום, בצל, גזר, בוטנים קצוצים, ברוטב נענע וחמאת בוטנים- סלט חלומי, טעים במיוחד, הירקות פריכים וקראנצים , שילוב הארטישוק יצרו חגיגת טעמים מפתיעה וכל זה נעטף באהבה ברוטב מפתיע במיוחד:



פרחי כרובית בטמפורה, מנה מדהימה שלא ניתן להפסיק ולנשנש:



כמובן שציפס הבטטה החלומי שרק כאן ניתן להנות ממנו:


לאחר מנוחה קצרה יצאנו לדרך עם מבחר מנות ממש ממש מוגזמות - לדעתי כל המנות הינן מנות לזוגות ו/או שלישיה, קשה לי להאמין שמישהו מצליח לסיים מנה כזו ענקית, כל המנות מדהימות , ההמבורגר עשוי מנתחים איכותיים, עשוי במידת העשייה הנכונה, הלחמניה מקבלת באהבה את הבשר וסופחת לתוכו את כל המיצים והרטבים, הירקות פריכים וטריים, שילוב התוספות יוצרים מנה חלומית.

דבר נוסף שחשוב לי מאוד לציין, הרשת מציעה לחמניות ללא גלוטן, לחמניות מדהימות בטעמן וללא תוספת תשלום (מה שלא קורה במקומות אחרים כלל).

פיזה- שתי קציצות במשקל 220 גרם עם מוצרלה, פטריות שמפניון ופורטבלו, פלפלים, עגבניות בפלאנצ'ה זיתים, בצל, ארטישוק ועשבי תיבול והמון צ'יפס וצ'יפס בטטה:

 
אמריקה- מגדל של 3 Black Burger 220 גרם, עם 3 מנות גאודה נמסה, בצל מקורמל, חמאת בוטנים, קורנביף חם, חסה והמון המון צ'יפס וצ'יפס בטטה :








לורד בלאק- 2 המבורגרים של 330 גרם, עם ירקות במעטה פריך: טבעות בצל ובצל ירוק, ארטישוק, בטטה, גבינת עיזים מטוגנת והמון המון צ'יפס וצ'יפס בטטה.

פגודה- T-REX של 450 גרם ועוד קציצה של 160 גרם מלמעלה עם ערימה של אננס, חלפיניו חריף, חזה אווז קצוץ, בצל ירוק, רוטב פלפלים והמון צ'יפס וצ'יפס בטטה. 

ואם לא הגזמנו מספיק הגיע תורם של הקינוחים הנהדרים ששמם הולך לפניהם:

פחזניות3 פחזניות ממולאות גלידה וניל עם רוטב שוקולד חם- מנה טעימה במיוחד , לא מתיימרת אך נהדרת:


ברולהדיסקיות קרם קפוא בין טווילים דקיקים, בננות מקורמלות ומשולהבות ברום חם- מנת הדגל לדעתי של הרשת, שילוב של חם וקר- שילוב טעמים מפתיע ומענג:



ואם חשבתם שרק בהמבורגרים הרשת מגזימה אז לא די בכך, גם בגזרת המילשייק התקבל מילשייק מוגזם במיוחד- מלא בקצפת, שוקולדים, עוגיות , חמצוץ ועוד מלא דברים טובים:




אז בהחלט הגזימו שם ברשת אבל אין לי כלל ספק כי את סדרת הממש ממש מוגזמים אתם חייבים לטעום - הנאה מרובה מובטחת לכם.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה