יום חמישי, 9 בפברואר 2017

לראשונה בישראל! רשת שווארמה שף חדשה בשם SHAWARMAX



לראשונה בישראל!
רשת שווארמה שף חדשה בשם SHAWARMAX
המגדירה מחדש את השווארמה.



אמש הוזמנתי לאירוע השקת רשת השווארמה "שווארמקס", בתחילה חשבתי לעצמי, לנסוע עד לתל אביב בשביל שווארמה? הלוא יש לי כאן ממש מתחת לאף ליד הבית, אולם עניין אותי המסתורין סביב השם- שווארמת שף, יצאנו לדרך לכיוון אבן גבירול בתל אביב לחקור את החידוש מקרוב, באופן מאוד מפתיע חיש מהר מצאנו מקום חניה סמוך למסעדה, פתיחה בהחלט מרשימה לערב שחיש מהר הפך למופלא.

ראשית עוד לפני שנדבר על השווארמה נדבר על הסניף הגדול והמרווח מאוד המתפרס על פני 100 מ"ר, לא דבר שאנו רואים בכל יום. המקום מעוצב קפידה ומשלב ציורי קיר אורבניים. התפריט הדיגיטלי יאפשר לנו הלקוחות הזמנה קלה ונוחה בדלפק פתוח, מואר ורחב ידיים המאפשר לראות את כל תהליך ההכנה של המנות, עוד פרט שלי באופן אישי חשוב ביותר הסניף מצוחצח בכל פינה ופינה. 





אז מה זה שווארמקס? מדובר בסניף ראשון מתוך רשת מסעדות שווארמת שף כשר המסמנת עידן חדש בנוף הקולינרי, ומביאה רעננות וחדשנות לאחד המאכלים הכי פופולריים בישראל. לצד החידושים בצד הקולינרי, "שווארמקס" מביאה בשורה כלכלית ומבטיחה הוזלה של מחירי השווארמה הנהוגים בענף ואכן כך הדבר, המחירים באופן מפתיע זולים יותר מהמתחרים בשוק למרות היותם שונים ומיוחדים פי כמה ממה שאנחנו מכירים, מזמינה אתכם לקבל הצצה לתפריט:



על הקונספט הקולינרי חתום השף גלעד דולב שיצר תפריט ייחודי במסגרתו השווארמה עוברת תהליך הכנה מיוחד - בכל סניף ניצבים שני עמודי שווארמה קלאסיים - הודו ועגל כבש. השווארמה עוברת חיתוך בגרילר ישירות לפלאנצ’ה ומשם מתחילה חגיגה של טעמים בגרסאות השף.

אז מה היה לנו?

שווארמקס תאי עם תערובת ירקות, בצל ירוק, צ'ילי חריף ברוטב קוקוס וג'ינג'ר, שילוב טעמים נהדר, הג'ינג'ר דומיננטי אך עם זאת עדין, היה חסר לי מעט חריפות במנה ,אם אתם מאוהבי החריף ממליצה בחום לספר על כך לשף בר ישראל והוא כבר ידאג לכם ;


שווארמקס עולמית עם מרגז- פטריות, בצל וסלסה של עגבניות- מנה מצויינת, נקניקיית המרגז העסיסית בעלת עקצוץ חריפות מתון וטעים;


שווארמקס ירוקה - שעועית, בייבי תרד, פטרוזיליה וטחינה ירוקה- זאת בהחלט קיבלה את אהובת הקהל מבחינתי, מנה מצויינת, השעועית נשארת קריספית ומתפצחת בפה בכל ביס, ממליצה בחום, אין לי כלל ספק כי אחזור לכאן ולו בכדי לאכול שוב מהמנה החלומית הזו ;


שווארמקס רד רוטב שקשוקה, ביצים וטחינה גולמית- למנה זו פחות התחברתי , קצת לא הסתדר לי שילוב הביצה עם השקשוקה אך עדיין שאר שותפי לשולחן עפו עליה;


שווארמקס ירושלמית עם כבד עוף ולבבות, בצל מטוגן בתיבול סומק וטחינה, גם מנה זו הוגדרה אצלי כמצטיינת, תוספת הכבד והלבבות יצרו מנה נפלאה, התוספת נדיבה מאוד, באמת מנה ירושלמית אמיתית :


השווארמקס מוגשות בפיתה, לאפה, בגט הנאפה טרי במקום או בצלחת. המחירים זולים בהשוואה למחירי השווארמה בענף וינועו בין 25שקלים לשווארמקס בפיתה, 35 שקלים לשווארמה בלאפה ו-55 שקלים למנה בצלחת עם תוספות כמו צ'יפס או אורז. ארוחה עסקית של שווארמקס לבחירה בצלחת בתוספת צ'יפס ושתייה תעלה 37 שקלים.



אל תוותרו על הציפס המקומי: ציפס בטטה חלומי ופרוסות ציפס תפוח אדמה:



בנוסף, יציעו ב"שווארמקס" בירה וצ'ייסרים של אלכוהול במחירים נוחים.

רשת "שווארמקס" בעלת כשרות של הרבנות המקומית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה