יום שבת, 4 בפברואר 2017

מקום בטבע- פנינה קסומה

שבוע שעבר ביום שישי קר וסגרירי יצאנו לארוחת בוקר בפנינה קסומה בטבע- מקום בטבע, כשמו כן הוא.


שמעתי רבות על המקום אך מפאת חוסר הזמן לא יצאנו לבקר במקום, עד שיום שישי שעבר רגע לפני שהדרמנו לחופשה זוגית בחרנו להתחיל את בוקרו של יום סגרירי זה בארוחת בוקר כיפית.

בלב מטעי האבוקדו שוכן בית קפה קסום ומיוחד אשר בימי השמש הקיציים ניתן לשבת במחצלות ובשולחנות הפזורים בטבע ולהנות מהאוויר הצח והנפלא, אנו כאמור הגענו ביום סגרירי וקר ועל כן נהננו מהמתחם המקורה והמחומם השוכן במקום.


המתחם המקורה כולל 2 חללים סגורים אשר בהם נמצא פינות ישיבה שונות - ספות , שולחנות נמוכים, שולחנות גבוהים- אך מכנה משותף אחד לכולם, בכולם ישנה הרגשת חמימות של מושב, האח עובד במרץ וכך גם צוות המקום המסור והחייכני.





ארוחת הבוקר מוגשת בסלסילת קש וכוללת חביתה, סלסלת לחמניות טריות וחמימות, קיש בטטה וגבינות, סלט ירקות ומגוון צנצנות המלאות בכל טוב: סלט אבוקדו, סלט טונה, טפנד זיתים, פסטו, טחינה, סלט איטריות שעועית וירקות, סלסת עגבניות ולקינוח צנצנת ריבת תפוזים מדהימה, המנה כוללת שתייה קרה וחמה – תה, קפה, מים או מיץ סחוט- ארוחת בוקר זוגית במחיר של 140 שקלים לזוג.









אומנם כביכול ההיצע כאן לא גדול מבחינת המטעמים אולם הכל טעים מאוד, השירות מוקפד, חייכני ואדיב מאוד- בהחלט שווה להגיע, אני בטוחה כי נחזור לכאן גם בימי הקיץ עם הילדודס להנות מאווירת המקום, מעצי האבוקדו הפזורים במקום ומאוויר הצח.






כמו כן ניתן לרכוש במקום ירקות אורגנים, ממליצה במיוחד על האבוקדו הטעים במיוחד במחיר מגוחך של 5 ש"ח לשקית ירק ו-10 שקלים בלבד לשקית ירקות: אבוקדו או שומר.



המקום פתוח רק בימי שישי בין השעות 9:00-13:00
כתובת המקום: משק חנן, הגפן 147

ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה