יום ראשון, 26 בפברואר 2017

לצאת מהקופסא- רשת wolfnights

כולנו יודעים כי מסעדות ההמבורגרים צצות כמו פיטריות לאחר הגשם, כל יום קמה לה עוד מסעדה אולם בפועל רובנו חוזרים למוכר והידוע בסופו של דבר, כך גם קרה לי עם רשת wolfnights אשר מציעה איכות, טעמים ושירות יוצאים מן הכלל.

שבוע שעבר ביקרנו בסניף אבן גבירול הממוקם במרכז הבילויים התל אביבי , נהננו וכמובן חזרתי לספר,הרשת מציעה ללקוחותיה איכות ללא פשרות: טריות, דיוק וחומרי גלם מובחרים, לצד פשטות, מיקוד ומהירות.

ברשת  wolfnights ההמבורגר במרכז. כאן טוחנים ומתבלים אותו מהבשר המובחר והטרי ביותר ובתשומת לב רבה. ההמבורגר: מוקפד, איכותי ואמיתי בכל מרכיביו, קלאסי ומפתיע, מוגש על גבי לחמנייה טריה ועשירה הנאפית במקום.

אז מה היה לנו?

סלט חלומי המורכב מחסה, עלי אנדיב, אורגולה, פירות העונה (במקרה שלנו אגס), קשיו קלוי, גבינה כחולה כל העונג הזה עטוף ברוטב ויניגרט חלומי, אל תפספסו אחד הסלטים הטובים שאכלתי:




המבורגר בקר עם גבינת צ'דר, כפי שאתם רואים הירקות מוגשים לצד הלחמניה, כך שכל אחד יכול לבחור את התוספת שהוא אוהב, ההמבורגר איכותי , עשוי במידת הצלייה המדויקת, הגבינה נמסה על ההמבורגר ויוצרים שילוב טעמים חלומי, הלחמניה הקלויה מעט סופחת באהבה את הטעמים החלומיים, את המנה קיבלנו עם תוספת של הום פרייז שלא הכרתם- קוביות בטטה ותפוחי אדמה חרפרפים וטעימים שאי אפשר להפסיק לזלול:




ההמבורגר הנוסף שטעמנו - חדש בתפריט ולדעתי בכלל בארץ- המבורגר הודו (כן, בדיוק כמו השווארמה) איכותי וטעים במיוחד- שונה מאוד, מוגש עם לחמניה מקמח מלא- האמת? שונה מאוד,מעניין וטעים, זה לדעתי לאלו שרוצים לשמור על הגזרה ואם זאת להנות מהבורגר איכותי, את המנה הזו קיבלנו עם ציפס קריספי וטעים.





אז אם גם אתם כמונו אוהבים המבורגר איכותי וטעים זה בדיוק המקום עבורכם, לכו, הנאה מרובה מובטחת לכם.

הרשת מונה שלושה סניפים:
יהודה מכבי 53 תל אביב
אבן גבירול 67 תל אביב
המדע 8 (פארק המדע) רחובות

טלפון: 0722-204010

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה