יום ראשון, 12 בפברואר 2017

פנקייק פרווה מפנק וטעים במיוחד



אמש הרגשתי כאילו ופתחו מסעדה אצלי בבית (ואפילו בלי לעדכן אותי), כל רגע הדלת נפתחה ועימה עוד חבר או חברה של אחד הילדים, מן הסתם לאחר מספר דקות שמעתי את המשפט הקבוע והידוע : "אמא, אנחנו רעבים", אז כאן חיממתי וכאן הוספתי וחיש מהר התרוקנו הסירים (איזה כיף) , בשעות הערב המוקדמות הגיע המשפט שהכי קשה לי איתו : "אמא, עדן רעבה, בא לנו משהו מתוק, אבל היי , אל תשכחי היא אלרגית למוצרי חלב אז תכיני קינוח פרווה".

אוף, מידה הראש התחיל לעבוד, משימה לא קלה, מאחר ואפילו שמנת מתוקה פרווה לא היתה במקרר, אז מה עושים? פנקייק הולך בנות? כןןןןןןןן, נשמעה שאגת שמחה.

אני שונאת להכין פנקייק עם מים, מרגישה כאילו ואין כלל טעמים ומרקם של פנקייק ועל כן הכנתי עם משקה אורגני - שיבולת שועל בתוספת קפה של חברת ליב שקיבלתי מספר ימים לפני, דבר שהתגלה כמוצלח ביותר.



המתכון הבסיסי הינו של קארין גורן , אך כאמור שיניתי, שידרגתי והוספתי מרכיבים שיצרו פנקייק מושלם.

המצרכים:
2 כוסות קמח תופח 
24כפות סוכר
1/2 כפית מלח
4 ביצים
2 כוסות משקה אורגני שיבולת שועל בתוספת קפה
רבע כוס שמן
1 כפית תמצית וניל
בננה מעוכה


אופן ההכנה: 
שמים בקערה את הקמח, סוכר, מלח והביצים - טורפים ומוסיפים לאט לאט את המשקה האורגני, שמן, בננה מעוכה ותמצית הוניל עד שהתערובת אחידה.

מטגנים במחבת שמיועדת לפנקייקים ומגישים עם בננות , גלידה , סירופ מייפל וסירופ שוקולד ונהנים!!

אז מה זה המשקה עליו שוחחתי מעלה? האמת שכאשר קיבלתי את המוצר להתנסות אישית הרמתי גבה אך חיש מהר ידעתי כי הוא ישמש אותי לאפייה ו/או יצירת מתכונים בגרסת פרווה.

כאשר בשבת השתמשתי במוצר שתיתי ממנו מעט כדי לטעום ולהגיע לדווח, מדובר במשקה טעים מאוד, ללא טעם לוואי ובהחלט ישמש כתוספת לקפה ו/או קורונפלקס- אנחנו אהבנו!

Just Brown Rice אורז מלא אורגני, ללא גלוטן, הוא משקה אורגני, שמבוסס על אורז חום, ללא גלוטן, דל במלח וללא תוספת סוכרים. בזכות כל אלה, טעמו משובח. המשקה בעל טעם אותנטי של אורז, ללא חומרים משמרים או משפרי טעם. הוא כולל בתוכו מרכיבים בריאותיים, כמו נבט אורז וסובין, מה שמקנה לצבעו גוון כהה מעט. תהליך הייצור של ה- Just brown rice, אינו כולל מרכיבים תעשייתיים.


משקה שיבולת שועל בתוספת קפה, על מרכיבי המשקה נמנים נבט חיטה, קפה איטלקי משובח ועוד. ניתן למזוג לקערת דגני בוקר או לשתות אותו קר או חם. משקה המוקה הוא אורגני.



ניתן להשיג בשופרסל גרין, עדן טבע, טבע קסטל, ניצת הדובדבן, טיב טעם, ויקטורי, חנויות הטבע הפרטיות סופרים נבחרים. מחיר מומלץ לצרכן:13.90 ₪



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה