יום ראשון, 12 בפברואר 2017

מולטי ויטמין מינרל לילדים המשווק בצורת קוביות ג'לי ללעיסה



סולגאר משיקה פיתוח חדש ומקורי U-CUBES™- מולטי ויטמין מינרל לילדים המשווק בצורת קוביות ג'לי ללעיסה


כולנו יודעים כי תקופת החורף מלאה לצערנו במחלות ועל כן אני משתדלת מאוד שילדי יטלו מידי יום ויטמינים , מאחר והנסיך הקטן רק בן חמש הוא לא מסוגל ליטול כדורים כך שג'ל לעיסה מהווה את הפתרון האידיאלי עבורנו.

מדובר בקוביות ג'ל ללעיסה טעימות במיוחד (אפילו הבוקר התווכחנו אם יטול קוביה אחת או מספר קוביות).

סולגאר משיקה בימים אלו את U-CUBES™, פיתוח מקורי וחדשני בתחום תוספי התזונה.


U-CUBES™הינו מולטי ויטמין - מינרל לילדים המכיל 13 רכיבי ליבה החיוניים ביותר עבור גדילה והתפתחות בילדים. U-CUBES™ משווק בצורת קוביות ג'לי ללעיסה ומגיע ב- 3 טעמים שילדים אוהבים - תפוז, דובדבן וענבים. 
מבוסס על טפיוקה ופקטין, ללא ג'לטין מן החי! 
ללא ממתיקים מלאכותיים, חומרים משמרים או אלרגנים נפוצים 
מגיע באריזה ייחודית וירוקה (ללא פלסטיק!) המכילה 30% שאריות ירקות וניתנת למחזור 
טעם מתוק וטבעי בזכות פירות מאקי סגולים, קנה סוכר אורגני ופקטין 


מגיע באריזה ייחודית העשויה מ-30% שאריות ירקות וניתנת למחזור!

המוצר מתאים לילדים בגילאי 3 שנים ומעלה. 

מחיר: 89.90 לאריזה של 60 קוביות ג'לי


להשיג ברשתות הפארמים ובבתי המרקחת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה