יום ראשון, 12 בפברואר 2017

מהפך ב"בן & ג'ריס" גלידה מפנקת ללא חלב



מהפך ב"בן & ג'ריס" : החברה המזוהה בענף גלידות הפרימיום עם גלידות שמנת איכותיות , מציגה לראשונה סדרת גלידות ללא חלב ב-4 טעמים, הגלידה מבוססת על בסיס חלב שקדים 100% טבעי.


עם יד על הלב, כמה פעמים יצאתם למסעדה והתבאסתם שהקינוח/גלידה פרווה? כמה פעמים אתם קונים גלידת פרווה ולא באמת אוהבים את הטעם? כאן מדובר בגלידה ללא חלב אולם היא עדיין בחזקת "חלבי" מאחר ופס הייצור במפעל חלבי כמו כן לטבעונים שבחבורה זה להיט.

אני באופן אישי מאוד אוהבת גלידות אולם לאחרונה סובלת מעט מכאבי בטן לאחר אכילת מוצרי חלב ועל כן מאוד שמחתי לגלות כי גלידת בן & ג'ריס עושה מהפך ומשיקה גלידה ללא חלב- גלידה במרקם נפלא וטעימה במיוחד.

החברה משיקה חדשנות עולמית בשוק הגלידות - גלידות איכותיות ללא חלב  המכילות 100% רכיבים טבעיים ומבוססות על חלב שקדים שיעניקו חווית בן & ג'ריס שלמה- רק ללא החלב.


מאחר ויש לי גלידת בן & ג'ריס במקפיא ערכתי מבחן טעימה לילדודס , נתתי להם לטעום מהגלידה החדשה ומהגלידה הישנה , רוצים לדעת את התוצאות? אף אחד מהם לא ניחש מהו הטעם הרגיל ומהו עם חלב השקדים.

הסדרה תכלול 4 טעמים - 2 מהם מהטעמים הפופולריים מתוך המגוון של בן & ג'ריס ו-2 חדשים:
צ'אנקי מאנקי- המכילה פאדג' שוקולד, בננות ואגוזי מלך
שוקולד בראוניס – גלידה בטעם שוקולד עם חתיכות פאדג' פראוניס
קפה קרמל פאדג' - גלידה בטעם קפה עם חתיכות פאדג' וסווירל קרמל
חמאת בוטנים ועוגיות - גלידה בטעם וניל עם עוגיות סנדוויץ' וסווירל חמאת בוטנים קלאסי.




אבי זינגר מנכ"ל "בן & ג'ריס" ישראל מציין שבשנים האחרונות חל גידול במספר האנשים הנמנעים מחלב ומוצרי חלב, הן בשל עליית המודעות לתזונה הטבעונית והן בשל רגישויות למוצרי לקטוז, אלרגיות לחלב ועוד, אך יחד עם זאת הצרכנים אינם מוכנים להתפשר על איכות וטעם. סדרת הגלידות החדשה ללא חלב תיתן מענה לקהל זה, שכן מדובר בגלידות איכותיות עם תוספות עשירות וטעם ייחודי".

"הגלידות ללא חלב זכו להצלחה מסחררת בארה"ב ואנו צופים להן הצלחה גם בישראל. מדובר בגלידות הנושאות את תו האישור של ארגון VEGAN העולמי" מוסיף זינגר. 
סדרת הגלידות ללא חלב ישווקו החל מאמצע חודש פברואר בכל הרשתות השיווק ובחנויות המפעל של בן&ג'ריס ומחירן יהיה כ-33 ₪ לפיינט.

כל הגלידות של בן & ג'ריס הן FAIRTRADE (סחר הוגן) שמשמעו – הוגנות כלפי כל שרשרת הייצור הן מבחינת שכר הגון והן מבחינת תנאים סוציאליים. הלוגו של ארגון הסחר ההוגן הבינ"ל מופיע על כל אריזות החברה .


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה