יום שני, 27 בפברואר 2017

קפה הלל סניף גבעת שמואל

מודה ומתוודה אני לא אוהבת את רשתות בתי הקפה הפרוסות ברחבי הארץ, אני באופן אישי מעדיפה את בתי הקפה של פעם, את השונים והמיוחדים אולם אם תמצאו אותי מבקרת כבר ברשתות השונות מבטיחה לכם כי זהו סניף יוצא דופן אשר מציע דברים מיוחדים- אוכל טעים, מוקפד, שירות טוב ואווירה נעימה.

וכך היה הדבר גם בקפה הלל בגבעת שמואל, יש לי חברה טובה שגרה באזור  וכל פעם סיפרה לי כי המקום מקסים ואני חייבת לבוא, כן, למרות שהיא מכירה את ה"שריטה" שלי אמרה לי "תבואי לא תתחרטי, אני מבטיחה".

אז ראשית למי שלא מכיר בעוונותיו הרבים - קפה הלל הוקם אי שם בשנת 1998 ברחוב הלל בירושלים בית קפה שנקרא על שם הרחוב – "קפה הלל". עד מהרה הפך המקום לסיפור הצלחה, והתרחב עד לכדי רשת פופולרית ובפריסה ארצית.

כמו בכל סניפי הרשת, גם בסניף גבעת שמואל הכשר למהדרין ושוכן בלב אם המושבות, נהנים האורחים מאווירה חמה ומשפחתית, מרמה גבוהה במיוחד של ניקיון ושירות, מהקפדה מושלמת על כל הפרטים, קטנים כגדולים, מהעיצוב המוכר והמלבב – וכמובן מתפריט עשיר המבוסס על הניסיון הרב שנצבר ברשת "קפה הלל" ועל הידע העצום בתחומי הקפה, המזון והקונדיטוריה, עם הקפדה על רמה גבוהה של שירות אישי ולבבי.

הקפה המוגש ב"קפה הלל גבעת שמואל" הינו קפה איטלקי המיובא במיוחד עבור הרשת, מוצרי המאפה המשובחים והעוגות הנהדרות הן תוצרת הקונדיטוריה של "קפה הלל", ולצידם כמובן נזכה להתענג על שלל כריכים מפתים, סלטים מיוחדים , ארוחות בוקר מפנקות וקישים אישיים.


הזוגי חובב המרקים התחיל את הארוחה עם מרק עדשים סמיך ומזין, מלא בטעמים וניחוחות, הוגש עם פרוסת לחם דגנים חמים וטעים במיוחד הנאפה במקום:



אגס בנדיקט- ביצים עלומות על מצע בריוש, מוגש עם רוטב הולנדייז וסלט ירוק- כאן פספסנו ושכחנו לבקש עם תוספת של סלמון שלדעתי היה מאוד חסר אם כי המנה הייתה נהדרת, רוטב ההולנדייז היה מצויין :



בגזרת המנות הראשונות יש כאן 2 הפתעות קולינריות (לא מתימרות אך נהדרות) סיגרים במילוי גבינות וזיתים וניוקי מטוגנים- 2 המנות נפלאות ומהוות נשנוש נהדר, מומלץ בחום, המנה מוגשת עם סלסת עגבניות ופסטו ומטבל גבינה וזיתים:




למנות עיקריות הגיעו לשולחננו אטריות מנילה- אטריות ביצים מוקפצות עם פטריות, גזר, פלפל אדום, בצל, כרוב ברוטב אסייתי- מנה אסייתית מעולה שלא מביישת מסעדה אסייתית אותנטית, שילוב טעמים נהדר ומדוייק, הירקות פריכים וטריים, האיטריות עשויות בדיוק במידה הנכונה, מנה עשירה וגדולה מאוד- מעולה:



רביולי גבינות ברוטב פטריות שמפניון מוקפצות עם שום ושמנת- רביולי איכותי במיוחד, עשוי במקום, הבצק דקיק ונהדר, המילוי עשיר בטעמים והרוטב החלומי שעוטף באהבה נהדר- אל תפספסו מנה מצויינת:


קינחנו בעוגת שמנת אפויה, לצד קצפת וגלידה- קינוח מושלם שמסיים ארוחה נהדרת:


אז אם גם אתם מחפשים פינה מיוחדת, שונה ומפתיעה לכו לבקר בקפה הלל - הנאה מרובה מובטחת לכם.

גבעת שמואל, יוני נתניהו 29 (קניון הגבעה)
טלפון: 03-5329940

שעות הפעילות: א - ה 07:00 - 24:00
ו 07:000 - עד שעתיים לפני כניסת שבת
ש החל משעה אחרי יציאת שבת - 24:00

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה