יום שני, 26 באוגוסט 2019

עוד לא התחדשתם בכלל הציוד לבית הספר? המשרדיה - הפתרון עבורכם!

הכל התחיל משיחת טלפון עם חברה, סתם התקשרתי לשאול מה עניינים והיא התחילה לקטר כמה קשה לה בחופש עם הילדים, כמה הם מטפסים על הקירות וכמה היא מחכה לסיום החופשה, אני מנגד הודעתי לה שממש טוב לי שהם בחופש, לא צריכה להיות בלחץ בבוקר, אין שיעורים, אין עבודות, אין מבחנים, מה הבעיה? 

תוך כדי שיחה פתאום נזכרתי שטרם עטפתי להם את החוברות והספרים (משימה שמידי שנה ביתי עושה ואילו השנה בשל גיוסה לצה"ל המשימה הועברה כלאחר יד אלי), בקיצקוץ מפה לשם נזכרתי שאת התיקים, חלק מהכלי כתיבה, תלבושות וחלק מן הציוד רכשתי אולם יש עוד ציוד נוסף שחסר לבנים, מה עושים? ללכת לעמוד בתורים ובלחצים המטורפים שיש בחנויות? אין מצב בעולם!! מודה, מידי שנה עושה את זה בתחילת החופש אולם השנה עם רשימת המטלות האינסופית שלי שכחתי לחלוטין לבצע את כל המשימות עד תומן! אז חשבתי וחשבתי והחלטתי להכנס לאתר של משרדיה עליהם שמעתי רבות ולנסות את מזלי, ראשית דיפדפתי להנאתי באתר ומצאתי מגוון רחב במיוחד , לאחר מכן אף השוותי מחירים וגיליתי שהמחירים טובים מאוד ואף המשלוח חינם (ברכישה מעל 248 שקלים), אז איזו סיבה יש לי לצאת לחנויות אני שואלת???

מי שלא מכיר אתר משרדיה מאפשר לנו הלקוחות רכישה נוחה ומתקדמת של מגוון ציוד משרדי החל מכלי כתיבה ועד ריהוט יוקרה למשרד ואף מחשבים ומוצרים טכנולוגיים.



כפי שציינתי מעלה ישנם משלוחים עד בית הלקוח וכל זאת בעזרת מערך הפצה איכותי ברמה גבוהה ומדוייקת (עם תיאום הגעה מראש), הקפדה על מועד אספקה קצר במיוחד (לרוב כבר ביום העסקים שלמחרת ההזמנה), אריזה קפדנית ושירות אדיב במיוחד הן של השליח והן של שירות הלקוחות.

אחת הבעיות הגדולות שאני מוצאת כאשר אני מזמינה באתר זה או אחר שאנחנו מקבלים מוצרים אחרים ממה שזכינו להחשף אליהם, כאן מה שרואים באתר זה בדיוק מה שמקבלים בפועל - אין חוכמות ואם אין מוצר זה או אחר שירות הלקוחות מעדכן ומכוון למוצרים חלופיים.




אגב, המשרדיה נותנים שירותים ללקוחות פרטיים ואף ללקוחות עסקיים כך שאפילו שוקלת להתחיל לעבוד עימם במשרדי.

האתר קל, ידידותי ונוח מאוד למשתמש, מחולק לפי קטגוריות השונות ותתי קטגוריות : ציוד משרדי , נייר ומוצריו, טכנולוגיה, מיכון, מדפסות דיו וטונרים, ריהוט משרדי, תיוק ואחסנה, יצירה, כיבוד וניקיון - היש קל מזה? לצד כל פריט ישנה כאמור תמונה הממחישה את המוצר.

המחירים כפי שציינתי נוחים מאוד (יש המון מבצעים שווים שאפילו זולים מהחנויות השונות).

אז ביצענו הזמנה ילדי ואני בקלות וביעילות וכבר יומיים לאחר מכן (ביצענו הזמנה בשעות הלילה המאוחרות) קיבלנו הודעת SMS על תיאום מסירה- בקלות וביעילות יתרה הגיע המשלוח הארוז היטב עם כלל המוצרים שהוזמנו ואף קיבלנו שי קטן על הזמנה זו.




אין לי כלל ספק כי נחזור להזמין כאן עוד רבות, נוח, זמין (גם בשעות הלילה המאוחרות כאמור), נגיש, במחירים נוחים, במשלוח עד הבית, צריכים עוד סיבות? הכנסו עוד היום לאתר, הזמינו, התרשמו וספרו לחברים.

ושלא תגידו שאני לא דואגת לכם, סידרתי לכם גם הפעם קופון הטבה מיוחד לקוראי הבלוג - קופון חזרה לבית הספר- קנה ב-350שקלים וקבל 50 שקלים מתנה , על מנת להנות מהטבה זו יש להקיש את קוד הקופון: back19-1.

בהצלחה ושנת לימודים פורה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה