יום חמישי, 29 באוגוסט 2019

מופע סיום הקיץ בספורטן פ"ת:



מופע סיום הקיץ בספורטן פ"ת:
משה פרץ, אגם בוחבוט, נוי פדלון ועדן מאירי בערב אחד על במה אחת 


אז הנה החופש הגדול כבר ממש עוד רגע מסתיים לו וממש רגע לפני כן בספורטן פ"ת הפתיעו בענק וערכו מסיבת סיום ענקית שכללה מופעים משובחים, אוויר טוב, בר אלכוהול ודוכני אוכל .

ארזתי את הילדודס (הפעם בלי מיליון תיקים) ויצאנו לדרך לעבר הספורטן, אנחנו מבלים המון בספורטן אולם בהופעות טרם היינו ועל כן היינו מופתעים מאוד מהסדר ומהארגון למופת, הכל תוקתק כמו שעון החל מהחניה וכלה בסידורי הישיבה ואנשי הבטחון הרבים שהיו פרוסים בשטח לכל צרה שלא תבוא.

אז כמוני הגיעו עוד אלפי תושבי העיר (ובטוחני שגם מחוצה לה) לפסטיבל המוזיקה המפואר שנערך בספורטן פ"ת בניצוחם של מנכ"ל הספורטן מר קובי מימון ומנהלת המועדון גב' קרן שלייפשטיין שהפיקו ערב יוצא מן הכלל  ואירחו את טובי האמנים בישראל- משה פרץ, אגם בוחבוט, נוי פדלון ועדן מאירי.



את הערב את הערב פתח הזמר הצעיר עדן מאירי במופע שירה בגוון ים תיכוני עם הפקה מוסיקלית אלקטרונית אנרגטית; אחריו עלתה לבמה הזמרת והיוצרת הצעירה נוי פדלון שביצעה את הלהיט "סוודר" שכבש את מצעד הפזמונים בשנה האחרונה.



לקינוח, עלה לבמה, הזמר והיוצר המוכשר משה פרץ שכבש והקפיץ את הקהל עם מיטב הלהיטים והאנרגיות המיוחדות שלו - "קרמלה", "אין כמו בבית", "זיקוקים" ועוד. בהמשך המופע של פרץ הפתיעה הזמרת הצעירה והמוכשרת אגם בוכבוט, בת טיפוחו של פרץ, שמשתפים פעולה מאז שהכירו בתכנית הריאליטי "בית ספר למוזיקה. 



"הנהירה ההמונית אל מועדון הספורטן ביום חמישי הקנתה תחושה שאנחנו נמצאים בהופעה בפארק הירקון", כך סיפרה מנהלת ספורטן פ"ת קרן שלייפשטיין: "זו הייתה תחושה מדהימה, אירוע שהוכיח שוב כי אנחנו הקאנטרי קלאב שמספק עבור מנוייו את חבילת הנופש האולטימטיבית לקיץ, לא רק פעילות גופנית אלא גם חווית תרבותית ייחודית. בימים אלו אנחנו עובדים במרץ על תכנית החוגים העשירה שלנו שצפויה להיפתח ממש בשבוע הבא, מהרו להירשם."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה