יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

קפיצה קטנה לשנות השמונים - רטרו דיינר בר Retro Diner Bar

יום חמישי האחרון נרגשים ומאושרים חגגנו את יום הולדתו ה-13 של בננו בטקס עלייה לתורה, בין ההכנות המרובות ששקדנו עליהם בימים האחרונים החלטנו לנצל את העובדה שגם החיילת הגיעה לחופשה ויצאנו יחד עם החבורה לסעוד את נפשנו בארוחת צהריים מפנקת, טעימה ואיכותית מאוד במסעדת רטרו דיינר בר Retro Diner Bar השוכנת בכפר סבא (אגב, לפני מספר חודשים עברו דירה לרחוב התע"ש 24 בכפר סבא ), חנייה אגב (כחול לבן) יש שפע ברחוב.

כבר שנכנסים לסניף נראה כאילו ונזרקנו עשרות שנים אחורנית והגענו לדיינר אמריקאי רטרו, אווירה קסומה במקום לצד כלי נגינה התלויים מהתקרה, קטעי עיתונות שונים וישנים, תמונות ופריטי אספנות נדירים כדוגמת מכונת תקליטין, אקורדיון, חצוצרות ועוד המשלימים את החוויה המיוחדת.

כיום רטרו בר מונה 2 סניפים הראשון בראשון לציון ואחותה הקטנה כאמור בכפר סבא שם ניתן להנות מדיינר אמריקאי  בשרי וחלבי עם מגוון עשיר של סלטים לצד פנקייקים מפנקים, מושחתים וטעימים במיוחד.

כמו כן במקום ישנן הופעות מדליקות ומקסימות אשר יכניסו אותנו לאווירת רטרו - ישראלי, לטיני, איטלקי, רוק אנד רול עם מחוות לביטלס, לאגדות רוק וכמובן למלך הבלתי מעורער אלביס.

אז כאמור הגענו בשעות הצהריים המאוחרות לסניף כפר סבא חיש מהר מצאנו חניה והגענו למסעדה הקסומה, שירות מעולה יש במקום, אוכל טעים במיוחד ופנקייקים הכי טעימים שיש (אגב, ילדי נוהגים לבקר בסניף בראשון לציון באופן תדיר וקבוע), מרוב שהתלהבנו מהמקום הגענו שוב בערב מאחר וזה היה ערב ט"ו באב ובמקום הייתה הופעה של שירי אריק אינשטיין (אגב, בעלות של 50 שקלים בלבד לאדם נהנים מהופעה מדהימה) עליה אספר עוד בהמשך.

בשעות הצהריים ניתן להנות מתפריט עיסקיות משתלם במיוחד וכך גם אנחנו בחרנו לסעוד הפעם:

אז מה היה לנו?

אני בחרתי בסלט קיסר - רצועות חזה עוף (מעושן) על מצע של עלי בייבי, מלפפונים, עגבניות שרי, בצל סגול, מלפפונים חמוצים, קרוטונים ורוטב הבית- מוגש עם פרצל טרי ופריך- הסלט טרי מאוד, רענן, מפנק, מנה גדולה וגדושה שגם הנסיך בן השבע הצטרף עימי לחגיגה, רצועות החזה עוף המעושן הוסיפו טעמים מיוחדים למנה:

הזוגי בחר בצהריים של אבא- מנה של אורז עם קוביות בקר, בצל מטוגן ופלפל קלוי ברוטב אסייתי, מוגש עם סלט רענן וטרי- הזוגי פשוט התמוגג מן המנה, הוא אוהב אורז ובקר וכאן היה תבשיל מקורי וטעים במיוחד, חיש מהר הצלחת התרוקנה לה:

חתן בר המצווה בחר ברביולי 4 גבינות שהוגש עם רוטב אלפרדו וסלט ירקות רענן וטרי- רביולי דקיק ואיכותי, במילוי עשיר של 4 גבינות, רוטב אלפרדו קטיפתי עטף את כל המנה הנפלאה:

החיילת התגעגעה לשניצל איכותי ועל כן בחרה בשניצל עוף שהוגש עם תוספת של פוטטו מתובל וסלט ירקות- 3 נתחי שניצל קריספיים ועבים, טריים וטעימים לצד פוטטו שמנמנים ונימוחים:

קטן הבית החליט שהוא לא יכול לוותר על מנת הפנקייק שלו והזמין פנקייק לואקר- הר של פנקייקים איכותיים ושמנמנים עם קרם וופל לואקר, וופל מצופה שוקולד, פניני שוקולד, גלידת וניל,סירופ שוקולד והרי קצפת- מנה חלומית שמספיקה לשני סועדים - אל תוותרו- חוויה קולינרית :

אז כאמור כפי שציינתי מעלה בעת שהותנו במקום שמענו על ההופעה אשר מתקיימת באותו הערב ובחרנו לשוב גם בשעות הערב כי יותר מתמיד היינו זקוקים לזמן זוגי נטול ילדים ודאגות, לחגוג את ט"ו באב בכיף ובשמחה, באותו הערב התקיים במקום ערב שירי אריק איינשטיין בביצוע צביקה רז וילדי הגימנסיה.

הפעם בחרנו להזמין סקורדליה - ממרח שום שקדים אשר הוגש עם פראצל- ממרח חמצמץ, שומי וטעים לצד פראצל פריך חמים וטעים במיוחד:

סובלקי קבב- הוגש עם מצע של טורטיה עם מבחר ירקות- עגבניות, בצל ומלפפון חמוץ לצד טחינה איכותית וטעימה- מנה של קבב מפורק וטעים, רק לקרוע חתיכה ולהתענג:

נקצ'פס- הנשנוש האולטימטיבי- מיקס נקניקיות (עגל, הודו, עוף) עם פוטטוס מתובל- קערה עשירה של חתיכות עבות של נקניקיות מטוגנות עם פוטטוס מתובלים ושמנמנים- כפי שציינתי הנשנוש האולטימטיבי לצד שתיה חריפה, זו לדעתי אחת המנות שמככבות כאן מאחר וראינו אותה מגיעה לכל עבר:

וכמובן שגם הפעם בחרנו לקנח בפנקייק מתוק והפעם רטרו רושה- נוגט אגוזים, אגוזי לוז, מיני מרשמלו שרוף, כדור גלידה וניל ופררו רושה - פנקייקים שמנמנים וטעימים במיוחד עם תוספות מגניבות שיוצרות מנה חלומית שאסור לוותר עליה:

אז אם גם אתם אוהבים פנייקים, אוכל טרי, איכותי וטעים אתם חייבים לבקר.