יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

חוגגים אירוע בקרוב? על Happy Cake4U שמעתם?



אמש חגגנו בשעה טובה את חגיגת שבת החתן של בננו, זהו אירוע מרגש במיוחד הטומן בחובו המון רגעים קטנים של אושר צרוף, הכנות מרובות , בני משפחה רבים המגיעים לחגיגות השונות והמון אוכל.

מי שמכיר אותי יודע שאני לרוב לא נלחצת מאירוחים וממסיבות אולם הפעם זה היה קצת שונה, זו הייתה פעם ראשונה שחגגנו עלייה לתורה ושבת חתן , זה היה רגע מרגש שגרם לי לצאת מעט מפרופורציה ולהתחיל להלחץ, אז החלטתי שהלחץ לא יעזור וישבתי לנשום. נשמתי, נשמתי והתחלתי לחלק את המשימות- את הכנת האוכל חלקתי לימים , מה שניתן להכין הכנתי והקפאתי, את המיתוג הכנתי מבעוד מועד ואת כל מה שהייתי צריכה לרכוש רכשתי והתכוננתי בדיוק כמו שצריך! 

שבוע שעבר ממש שבוע אחד לפני המועד פתאום הבנתי- אוקי!! אוכל - יש! כלים חד פעמיים - יש! מיתוג - יש! קינוחים -יש! אבל מה עם עוגה מעוצבת? הלוא כל אירוע שכזה מחייב עוגה מיוחדת שתגנוב את ההופעה, עוגה שכולם ידברו עליה עוד רבות! אז לא חשבתי פעמיים ופניתי להדר מ-Happy Cake4U- את העוגות של הדר טעמנו כבר לא אחת ובכל המקרים כולם הכריזו שהן מהממות וטעימות במיוחד, אז למה לחשוב פעמיים?



הרמתי טלפון להדר המקצוענית ומיד סגרנו את הפרטים הקטנים והגדולים- הסברתי מה אני רוצה פחות או יותר בעיצוב, בחרתי עוגה חלבית (אגב, ניתן לבחור גם עוגה פרווה) ואת המילוי ויצאנו לדרך, היא הבינה את הראש שלי ואני את שלה וזרמנו יחדיו ותקשיבו יצאה עוגה חלומית!!! כל מי שראה אותה פשוט נדהם! הקווים כל כך נקים, אסתטיים, צבעים נקיים והכל ברמת גימור מהגבוהות שיש! והטעם? שלמות! הלוא קורה לא אחת שאנחנו רואים עוגה מדהימה אולם בפועל העוגה בלתי אכילה בעליל, כאן היה הייתה מושלמת מכל הבחינות! 




כפי שציינתי העוגה הייתה  טעימה מאוד וזאת בזכות חומרי הגלם באיכות הגבוהה מאוד, אפילו את הנשיקות והמקרונים היא מכינה בעצמה, מקצוענית כבר אמרתי?

שימו לב לחיתוך העוגה, כמה היא יפה, גבוהה ומרשימה:




הדר מכינה מלבד עוגות מעוצבות : עוגות מוס, קינוחי כוסות, קאפקייקס מעוצבים, קאפקייקס ממותגים, עוגיות אלפחורס, מקרונים, עוגות מספרים ואותיות ועוד...












אם תציצו בדף הפייסבוק של הדר תראו איזה מחמאות היא מקבלת מלקוחותיה ולא בכדי, קבלו הצצה קטנטונת:

"אחרי ההצלחה עם שלוש עוגות מספרים מדהימות בשנה שעברה, היה ברור שאני חוזרת להדר כשהבת שלי חוגגת 20. העוגה יצאה מהממת ביופיה וטעימה כל כך והדר היתה סבלנית ומקסימה עד שמצאנו את הצבע והטעם המושלם לנו. תודה הדר, את מוכשרת כל כך! תודה 💕"


"חבל שתמונה לא יכולה להעביר טעם.
כל ביס טמן בחובו סימפוניה שלמה של טעמים שהתמזגו לריגוש ממכר.
תודה לך הדר המוכשרת על עוגה שהגדירה את גבולות הטעם מחדש.
העוגה הייתה יפה ומרשימה.. ותוך שניות חוסלה כולה"


"רציתי להפתיע את הבן שלי בעוגה ואכן זכיתי בעוגה מארץ העוגות,כל כך טעימה וכל כך יפה והבן שלי כל כך התרגש.
הדר תודה רבה".


אז אם גם אתם חוגגים בקרוב אירוע/יום הולדת/חגיגה/מסיבה אל תהססו הרימו טלפון להדר 052-2992780 ותהנו גם אתם מעוגה איכותית, טעימה ויפיפיה.

אגב, הדר עושה משלוחים בפתח תקווה בעלות סימלית של 30 שקלים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה