יום רביעי, 28 באוגוסט 2019

מסעדת קדם- כשאוטנטיות וטעם נפגשים

את אורן אני מכירה עוד מימיו כמנהל מסעדה באחת מהמסעדות המובילות בארץ - מקצוען ברמות גבוהות, איש רציני ואיכותי כך שכאשר סיפר לי שפתח מסעדה משלו בכרם התימנים ידעתי שאני חייבת לבוא לבקר, להתרשם, לטעום וכמו שאתם מכירים אותי אני לא שומרת שום דבר בבטן וישר רצה לשתף ולספר.

אז כאמור מדובר במסעדת קדם השוכנת בסמטאות כרם התימנים, כבר כאשר נכנסים למסעדה חשים באנרגיות הקסומות שיש למקום להציע, באותנטיות ובניחוחות הנפלאים, מדובר במסעדה לא גדולה מידי אך יחד עם זאת רחבת ידיים ויש פינות ישיבה בפנים ובחוץ, כאן תמצאו מבחר של תבשילים, סלטים, חומוס תוצרת בית, ספיישלים יומיים ועוד והכל תוצרת בית - טרי, איכותי, טעים , נקי מאוד , כל חומרי הגלם טריים ובאיכות גבוהה מאוד, נרכשים בשוק המקומי - אגב!! המחירים ממש ממש נוחים.



רגע לפני שהחופש הגדול יסתיים לו לקחנו את הבנים לאחר הצהריים של כיף שכלל בין היתר ביקור במסעדה, אם נודה באמת אני לא יודעת מי נהנה יותר הם או אנחנו, הנסיך הקטן בן השבע אף טען שמי שהולך למסעדה אחרת פשוט מפסיד כי זו הטובה ביותר.



שנתחיל? התחלנו עם פתיחת שולחן שכלל מבחר מנות:

סיגרים מרוקאים- מוגשים על מצע טחינה, סלסה עגבניות וסלטון ירוק- הסיגרם עם בשר טחון עסיסי ומתובל נפלא , פריכים ונימוחים, הוגשו על מצע של טחינה מרירה וחמצמצה בדיוק כמו שאני אוהבת, ממש הצטערנו שהסתיימה המנה:



חומוס פטריות- פטריות טריות, מנגולד, קונפי שום, טחינה וביצה עלומה- חומוס ביתי טעים ומקורי מאוד, עם שילוב טעמים נפלא ומיוחד שטרם טעמנו- שאפו- בהחלט הצליח לאורן, הוגש עם פיתה בשרנית וסלוף חרוך טעיםםםםםםםםםםםם:




חיש מהר הגיעו לשולחננו 2 סלטים רעננים , מקוריים וטעימים במיוחד, הראשון סלט אדמה- מלפפון, עגבנייה, בצל סגול, סלק, עדשים שחורות, קינואה, גרגירי חומוס, בטטה צלויה, שקדים, פיטרוזליה וטחינה (הר ברכה)- סלט מדהים שנזלל בהנאה גם על ידי הילדים (דבר נדיר אם נודה באמת)- סלט מלא בטעמים, צבעים וניחוחות- נפלא:



סלט פריקה- אורוגולה, בייבי, פריקה, שעועית ירוקה חלוטה, בצל ירוק, לימון כבוש, אגוזים וחמוציות- טוב!! תקשיבו לי טוב!!! אם הייתי גרה קרוב הייתי שם כל יום בשביל הסלט הזה- הוא נ-ד-י-ר- השעועית פריכה, הירקות טריים ורעננים, שילוב טעמים מדוייק - סלט מדהים:




למנות עיקריות אני הזמנתי את ספיישל היום - דג דניס בגריל - דג טרי, עסיסי , עשוי בדיוק במידת העשייה המדוייקת- נפלא:



חזה עוף- חזה עוף שלם ועסיסי, צלוי על הגריל על מצע טחינה וירקות צלויים- מנה מושלמת לשומרים על הגזרה (ולא רק), נתח החזה עוף נותר עסיסי מאוד, שילוב הטחינה והירקות הצלויים הקפיצו אותו פלאים- אין לי ספק כי זוהי אחת המנות שיככבו כאן בענק:




מבחר שיפודים: פרגית, קבב, כבד, אנטריקוט- ארבעת השיפודים היו נפלאים, בשר טרי ואיכותי, הוגשו במידת העשייה המדוייקת, מתובלים היטב ומנגד במתינות- טעמים נפלאים כאלו שלא מביישים שיפודיה מקצועית מאוד:





הזוגי חובב התבשילים הזמין את תבשיל השאוויה צנענית- תבשיל כתף בקר וירקות שורש בבישול ארוך - מנה שחוסלה עד תום חיש מהר ולדבריו הייתה אחת הטובות שדגם עד היום- מאחר והוא מאוד אוהב תבשילים אתם בהחלט יכולים לסמוך על ההמלצה שלו- התיבול מדוייק מאוד, הבשר נימוח בפה - אליפות:




התוספות שהגיעו לשולחננו כללו: מגדרה , אורז לבן מאודה, פירה תפוח אדמה ובטטה- כולם טעימים מאוד.





את הארוחה הנפלאה ליווה הזוגי עם ערק רימונים והתענג על כל לגימה ולגימה.



אז חברים אם אתם מחפשים מסעדה לארוחה מפנקת וטעימה במיוחד, עם טעמים של בית, טריות ברמה גבוהה, מחירים נוחים ושפע זה המקום עבורכם, לנו אין ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב .

שעות פתיחה:
כל יום מ-12 בצהרים ועד 22.00.
כתובת:
נחניאלי 28, כרם התימנים, תל אביב.
טלפון להזמנות:
03-510-2555



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה