יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ


הסיסמא הקבועה  שמתנגנת באוזני בכל חופש גדול הינה: "לא חוזרים ללמוד בלי קרביץ"- אני זוכרת אותה עוד הרבה שנים אחורנית, נכון, בשנים עברו (וגם בשנים בהן אני הייתי תלמידה) קרביץ הייתה החנות שמיועדת לאלו המבוססים יותר, המחירים היו יקרים מאוד והמותגים היו ברמה אחידה, מאז ועד היום השתנו פני הדברים בחברה וכיום ניתן למצוא מבחר רחב של מחירים ואף מותגים- כיום הרשת נגישה ליותר ויותר אנשים.

אז רגע לפני ששנת הלימודים תחל קפצתי לבדוק את כל החידושים, המותגים המובילים והבלעדיים, מגוון רחב של מוצרים, איכות בלתי מתפשרת, תקן וטווח מחירים לכל כיס של המותג וחזרתי עם תובנות רבות.



לקראת שנת הלימודים החדשה, קרביץ הרשת המובילה דואגת להיות צעד אחד קדימה ומציגה את כל החידושים, הטרנדים, המותגים המובילים והבלעדיים, הטכנולוגיה המתקדמת, איכות בלתי מתפשרת במגוון רחב של מוצרים הנושאים תו תקן ישראלי, בטווח מחירים רחב – כך שכל אחד יוכל למצוא את הפריטים המתאימים לו, וייהנה מחוויית קנייה ייחודית.

כרשת מובילה, ממשיכה קרביץ להציג את הפריטים האופנתיים והטרנדים המובילים בעולם, כמו: מיחזור, ספורט, גרפיטי, גיימינג ועוד במגוון רחב של מוצרים הכוללים: תיקים, קלמרים, מחברות, עטים, בקבוקים, ועוד לצד שת"פ ייחודיים עם MISMAS – משפט אחד ביום, דיסני ועוד. תמהיל המוצרים משלב בין מותגים מובילים עם דגמים בלעדיים לקרביץ לבין מותג הבית "קרביץ" שהורחב השנה ב 40% ומציע מעבר לאופנתיות וטרנדיות גם את סל הקניה המשתלם.



הקטגוריות השונות בקרביץ מוצגות ברמות מחיר שונות, כאשר בכל אחת מהן מגוון רחב של מוצרים המוצגים בסניפים על פי המוצרים המומלצים והמוצרים הזולים, המאפשרים לנו רכישת סל מוצרים מושכל ונכון. כל אחד ממוצרי המותג נושא תו תקן ישראלי המציין כי המוצר עבר את כל הבדיקות והאישורים הקפדניים, כך שמדובר במוצרים איכותיים ובטוחים שיאפשרו לכם להיות שקטים ולילדכם להנות משימוש מהנה.

תיקי מותג הבית

התיק של שנת 2019 מתאים את עצמו לטרנדים האופנתיים ולסגנון החיים של הילדים ובני הנוער, לא עוד רק תאים לנשיאת ספרים ומחברות, בקבוק שתייה ואוכל, אלא גם חיבור USB, תיק תואם לסוללת האופניים החשמליים והכל באיכות הגבוהה ביותר השומרת על הילדים.

בקרביץ מגוון רחב של מותגים ודגמים בלעדיים שמאפשרים לכל אחד למצוא את התיק המיועד לטעם והצרכים האישיים שלו.

BAG PACK 

השנה לראשונה קרביץ מציגים את מותג BAG PACK הכולל מגוון תיקי גב ותיקי גן כשבראשם החידוש העולמי- תיקי גב רב תכליתיים הכוללים תיק ייעודי לסוללת אופניים חשמליים. 

תיק הגב הרב תכליתי, E-BIKE כולל תא מיוחד לנשיאות סוללת אופניים חשמליים עבורו מובנת בתיק הגב מיקום ייעודי, תא נפרד ומרופד המתאים למחשב נייד בגודל 15.4 אינטש ותאים אירגוניים נוספים לכלי כתיבה ועוד. התיק העשוי בד איכותי משלב במעטה החיצוני שלו מחזירי אור לבטיחות ונראות בדרכים.

את המנשא הייעודי לסוללת האופניים ניתן גם לרכוש בנפרד מתיק הגב. המנשא כולל מגוון תאים לאחסון וארגון, רצועת כתף רחבה ונוחה הניתנת להתאמה אישית ומחזירי אור לבטיחות ונראות בדרכים

מחיר תיק E-BIKE – 199 ₪ 

מחיר מנשא E-BIKE – 99 ₪ 



לצד תיק זה קיימים תיקי גב איכותיים במבחר עיצובים וצבעים אופנתיים כולל גוונים מטאלים, גוונים טבעיים ועוד.

מחיר החל מ 69 ₪

תיקי הגן האיכותיים בקולקציה זו כוללים תא אחד גדול ומרווח לצד תא קטן חיצוני וכתפיות נוחות ורחבות המוצגים בשילובים של הדפסי אול אובר עם אסטרונאוטים, קשת בענן, דגים ועוד. 

מחיר: 59 ש"ח

PARKLAND 

שמירה על איכות הסביבה היא הערך מוסף בתיקים והקלמרים של מותג PARKLAND , מבית המותג המוכר והאהוב הרשל. מלבד האיכות הבלתי מתפשרת, העיצוב העל זמני בקווים נקיים והנוחות המאפשרת שימוש יומיומי קל ונוח, האג'נדה של המותג לשמירה על הסביבה מוצגת בתיקים וקלמרים שהבד שלהם עשוי מ 100% בקבוקים פלסטיק ממוחזרים. יחד עם זאת הבד דמוי עור בתיקים והקלמרים עשוי מתפוחים 

שעוברים תהליך ייחודי עם חומרים ידידותיים אחרים שיוצרים את 

מראה העור ה 100% טבעוני.

לצד הערך המוסף, המותג לא חוסך באיכות ובנוחות של הפריטים לאורח החיים המודרני של הילדים והנוער, ומעניק להם את העיצוב האופנתי המודרני עם תשומת הלב לפרטים הקטנים. התיק מוצג בשני דגמים האחד כולל תא אחד גדול ורחב ותא קדמי קטן יותר והדגם השני כולל תא אחד גדול ושני תאים צדדיים. על תיקי מותג זה יש 5 שנות אחריות.

מחיר: החל מ – 209 ₪ 



STREET ART 

אומנות רחוב, גרפיטי, ציורי קיר או ריצפה מהפנטים, עולם הקומיקס זוהי המהות של מותג Street Art מבית קרביץ. המותג שכבש בסערה בשנה שעברה את ליבם של התלמידים, מציג השנה 12 דגמים חדשים בעיצובים צעירים, רווי צבע, אופנתיים ופונקציונליים. עיצובים שמתאימים את עצמם לילדים ובני הנוער של שנת 2019 עם יציאת אוזניות ו- USB מובנית בצד התיק, כבל הטענה ומטען POWER BANK. כמו כן, התיק בעל התיק בעל 2 תאים גדולים ומרווחים, תא מיוחד למחשב נייד בגודל עד 15.6 או טאבלט, כיסי צד לבקבוקי שתייה. זהו תיק חצי אורתופדי עם רצועות עבות ותומכות. 

מחיר: 269 ₪ 


בנוסף לתיקים אלו, קיימים מגוון מותגים מובילים מהם קיימים בקרביץ דגמים בלעדיים, הכוללים תיקי טרולי, אורטופדיים או חצי אורטופדיים:

קל גב, LOL, NICI, INWAY , FILA, אדידס, נייקי, JANSPORT, SKIP-HOP, SPRAYGROUND, HERSCHEL SUPPLY ועוד.


ציוד

עובי דף של 70 גר', עט שהדיו לא נמרח, הסגירה הנוחה של הטוש הזוהר, המחק שלא מתפורר, העיפרון בעל האחיזה האורתופדית, הנראות האופנתית של המחברות, העטים, היומנים, הטושים ועוד. האיכות, העיצוב והמחיר לצד עמידה בתקנים השומרים על הילדים הם שקובעים את חווית המשתמש. 

PIXIE 

מותג הבית של קרביץ, מכניס אופנתיות, סטייל ורוח נעורים לתיק בי"ס עם מחברות פרוותיות ודפים איכותיים, קלמרי פייטים נוצצים או עם תבליטים ססגוניים, פטצ'ים מגניבים וכלי כתיבה טרנדיים. זה הליין שמכניס את הקלילות, הצבעוניות הנוחות והשיקיות בשילוב האיכות והבטיחות האופייניים לקרביץ.

טווח מחירים: 9.90-49.90 ₪ 


SKETCH

מותג הבית סקאצ' כולל מגוון רחב של מוצרים המותאמים לבני נוער ולסטודנטים ובהם קולקציית יומנים משרדיים מעוצבים, מחברות ספירלה בכריכה קשה ודפים איכותיים שכיתוב העט לא עובר לדף שמתחת, בעיצוב נקי ואלגנטי, עטים תואמים, פאטצ'ים וקלמרים. זהו מותג שמציג טרנדים כמו מנומר, פרוותי ונקודות בצורה מתוחכמת ושמשדר אופנה גבוהה לצד איכות בלתי מתפשרת. 

מחיר: החל מ 13.90 ₪ למחברת PP גדולה ועד 49.90 ₪ 


PENTEL

המותג היפני מדבר את שפת האיכות, העיצוב המתקדם והמחיר הנגיש של קרביץ ולכן נבחר להיות מראשוני מותג הבית של קרביץ. המותג מציג מגוון רחב של עטים, עפרונות מכניים, טושים ועוד באיכות גבוהה ובלתי מתפשרת. הייחודיות של PENTEL מתחילה מהעיצוב והאחיזה הנוחה, הלחצן המצוי גם בעטים בעלי מחט 0.4, ועד לפטנט הייחודי של המותג - הדיו, שאינו נמרח אלא נספג ואורך החיים שלו הוא כתיבה על פני 6,000 מטר. המטרה של מותג זה הוא לייצר מוצרים שירגשו וילהיבו, מוצרים שחושבים על פונקציונליות כמו במרקרים עם לחצנים ואיכות גבוהה, מוצרים שיעניקו לנו חווית שימוש מהנה. 

לצד כל אלה, המותג משלב את ליין RECYCOLOGY המציג עטים שלמעלה מ 50% מהעט עשוי חומרים ממוחזרים מבלי להתפשר על האיכות, הטכנולוגיה, הפטנט והביצועים של המותג. 

מחירים: החל מ 5.90 ₪ 



MILAN

חדשנות, איכות ועיצוב מתקדם הם חלק מהערכים שמציג מותג הבית של קרביץ - MILAN. השנה מסייע המותג לילדים בהתמודדות עם אחיזה נכונה של העיפרון ע"י יצירת עפרונות בעלי מבנה ארגונומי, אורתופדי בצורת משולש המונע לחץ על האמה. העפרונות מוצגים גם בסט של 12 עפרונות צבעוניים.

מחיר: 9.90 ₪ 

מוצר חדש נוסף ובלעדי לשיפור האחיזה 

אוחזן עפרונות אורתופדי משולש ללימוד כתיבה בלעדי בקרביץ – מיוחד לילדים המתקשים באחיזת העיפרון. האוחזן בנוי עם 3 גומות לאצבעות, באמצעותן התלמיד אוחז את העיפרון בצורה הנכונה והאופטימלית לכתיבה, כך שהוא לא מבזבז אנרגיה מיותרת בכתיבה והיד פחות מתעייפת. באמצעות האוחזן, יצליח התלמיד לאחוז את הטוש/העיפרון באופן הנכון לכתיבה נוחה ולאורך זמן.

מחיר: 9.90 ₪ 

בקבוקים וקופסאות אוכל

ליין הבקבוקים וקופסאות האוכל בקרביץ ממשיך להתרחב ולצד קופסאות אוכל ובקבוקים ממותגים בדמויות האהובות על הילדים וקבוצות ספורט, קופסאות אוכל של מותג סיסטמה- מותג ניו זילנדי איכותי בעל עיצוב ייחודי שמוצריו עשויים פלסטיק איכותי ללא BPA , ידידותי לסביבה הניתן לחימום במיקרו ורחיצה במדיח הכלים. קרביץ משיקים את מותג הבית, BLOOM.

BLOOM

מותג הבית החדש של קרביץ מציג ליין הכולל שישה סדרות של בקבוקים העשויים חומרים איכותיים שונים, כמות נוזלים שונה ופונקציות שונות – כך שכל אחד יכול למצוא את הבקבוק הנוח ביותר לאורח החיים שלו. 

הליין הראשון והאופנתי מציג חמישה בקבוקים, 500 מ"ל, השומרים על קור או חום במשך 8 שעות. הבקבוקים עשויים נירוסטה ומוצגים בגוונים טרנדיים באפקט דגרדה ובשילוב הדפסי מילים. 

מחיר: 500 מ"ל ,49.90 ₪



הליין השני במותג, מכניס טקסטורה במגוון הדפסים בוטניים. הבקבוק בעל הסגירה הרמטית, שומר על חום וקור לזמן ממושך. 

מחיר: 500 מ"ל ,49.90 ₪

הטקסטורות הטרנדיות מוצגות גם בשילובים מטאליים, אפקט שיש או עץ בעזרת הדפסת PU. הבקבוק עם הפקק המתברג ובעל הסגירה ההרמטית שומר חום וקור למשך 8 שעות.

מחיר: 500 מ"ל ,54 ₪

בקבוק TRITAN המוצג בליין זה בצבעי כחול וורוד משלב מנגנון פתיחה קופץ ופיית סיליקון השומרת על היגיינה. הבקבוק עשוי פלסטיק איכותי בלתי שביר וללא BPA 

מחיר 650 מ"ל, 29.90 ₪ 

הבקבוק בעל העיצוב בקווים נקיים והמראה הספורטיבי הינו בעל דופן כפולה השומר על חום וקור לטווח ארוך. הבקבוק כולל קשית נוחה לשימוש ושאקל לנשיאה. הבקבוק מוצג בשני גדלים 500 מ"ל ו – 350 מ"ל. 

טווח מחירים :39.90-45.90 ₪ 

הליין השישי בסדרה, מחזיר את משובת הילדות בבקבוק אקרילי איכותי, ללא BPA, המשלב צמידי סיליקון המעוטרים בכיתובים ואייקונים.

מחיר 650 מ"ל , 29.90 ₪ 
מארז פאטצ'ים לחולצות בי"ס

מי מאתנו לא חווה את הרגע שבאמצע הלילה הילד נזכר שהוא צריך חולצה לבנה למחר, והיא בדיוק בכביסה, או שהילדה מתעקשת על הסווטצ'ר החדש שקנינו אתמול אבל הוא ללא סמל.

כשמדובר על ערך מוסף, להיות קשובים, לתת מענה יעיל, איכותי ומקצועי, להעניק פתרונות המעידים על וותק בתחום ואכפתיות - יוצא, מארזי הפאטצ'ים עם סמל בי"ס, לשימוש רב פעמי של קרביץ.

המארז הכולל 5 פאטצ'ים העשויים בד עם סמל בית הספר, עשויים בטכנולוגיה ייחודית ובלעדית המאפשרת שימוש חוזר, של עד 3 שימושים, מבלי לפגום בבד החולצה או הסווטצ'ר. 

בכל אחד מסניפי הרשת ניתן למצוא את הסמלים של חמשת בתי הספר הגדולים בעיר, במידה והסמל אינו נימצא בסניף, ניתן למצוא אותו באתר הייעודי של קרביץ המכיל למעלה מ 500 סמלי בתי ספר בישראל. המארזים מגיעים במשלוח דואר מהיר עד הבית

מחיר: 24.90 ₪ 




שיתופי – פעולה והטבות בלעדיות וייחודיות בקרביץ

הטבה בלעדית ללקוחות קרביץ!

KRAVITZ LIVE PARTY- נועה קירל מארחת חברים


קרביץ משיקה במיוחד ללקוחותיה, מופע ייחודי וחד פעמי, המופע של הקיץ "נועה קירל מארחת חברים". לראשונה נועה קירל, הזמרת, השחקנית ופרזנטורית קרביץ, פותחת קופות ומארחת את להקת פורמולה, אגם בוחבוט, סטפן לגר, עדן מאירי וכוכבי הרשת: אלין כהן ועידן (אינדה גיים) תלם שינחו את המופע. 

במופע זה, קרביץ ממשיכה להעניק ללקוחותיה את הערך המוסף והחוויות האיכותיות והנפלאות כמו שרק היא יודעת, עם החיבור העמוק לבני הנוער, הילדים וההורים: 
ברכישה ממגוון מוצרי קרביץ ב-249 ₪ ומעלה, מקבלים כרטיס להופעה ב-49 ₪ (*ניתן לרכוש עד 3 כרטיסים) 
ברכישה ממגוון מוצרי קרביץ ב-399 ₪, מקבלים כרטיס במתנה. בנוסף, ניתן לרכוש עוד 3 כרטיסים ב-49 ₪ לכרטיס 

המופע יתקיים ביום חמישי 29.8, בשעה 19:00 (פתיחת שערים בשעה 18:00), LIVE PARK ראשון לציון


קרביץ בשיתוף פעולה בלעדי עם דיסני ישראל-קולקציית מוצרי הנייר מיקי

בשנתיים האחרונות תפס תאוצה שיתוף הפעולה בין קרביץ עם דיסני ישראל, והשנה הן משיקות קולקציה בלעדית וייחודית, מיקי. 

קולקציית מיקי משלבת את דמותו ועולמו של דמות דיסני הניצחית, מיקי מאוס, במגוון מוצרים איכותיים, מחברות, קלסרים, לוחות כתיבה ועוד. השימוש בצבעי שחור לבן המשולבים עם הטרנד המטאלי האופנתי, צבעי הכסף והזהב מעניקים לפריטים בקולקציה בגרות שמבססת את הטענה שמיקי מאוס כבר מזמן לא רק לילדים קטנים. 

מחיר: החל מ-14.90 ₪ 

בנוסף, קרביץ ודיסני מעניקים הטבה ייחודית ומגניבה לילדים -קונים בקרביץ ממגוון מוצרי מותגי דיסני, Marvel ומלחמת הכוכבים ב 199 ₪ ומקבלים מארז של שלושה פאטצ'ים ייחודים עליהם מודפס שם הילד/ה לצד אחת מדמויות הילדים האהובות.

להזמנת הפאטצ'ים הוקם minisite - http://blog.kravitz.co.il/disney בו ניתן לבחור את אחת מהדמויות האהובות שיתנוססו על הפאטצ' לצד שם הילד, למלא את הפרטים כולל הצגת מס' חשבונית הקניה, ולהמתין למשלוח.

הפטצ'ים נדבקים על מגוון חומרים ופריטים החל מתיק או קלמר ועד מחברת או יומן. זו דרך מגניבה וכייפית ליצור אמירה אישית וייחודית לילדים. 

בלעדי בקרביץ!

קרביץ, MISMAS ו - COVERME יוצאים בשיתוף פעולה ייחודי וראשון מסוגו ומשיקים את קולקציית חזרה לבית ספר של #משפטאחדביום -מגוון מוצרים איכותיים המשולבים במשפט המנוקד, האייקוני, שעושה כבוד לשפה העברית

הקולקציה תוצג לראשונה בחנות פופ - אפ ייחודית וחדשה, בקניון TLV, לשבוע ימים בלבד!

קרביץ, הרשת המובילה את תחום החזרה ללימודים, יוצאת בשת"פ ראשון מסוגו עם מותג האינסטגרם הישראלי @MISMAS ומותג COVERME ומשיקה קולקציית חזרה לבית הספר המשלבת את המשפטים האייקוניים המנוקדים שכולם אוהבים. 

הקולקציה מציגה את האיכות הבלתי מתפשרת והמחירים הנגישים של קרביץ עם טרנדיות, שיק אופנתי, הומור וציניות בקלסרים, מחברות, קלמרים, הרמוניקות, משולש קטלוגי ועוד, המשלבים 

צבעי השחור לבן, עם #משפטאחדביום כמו: "מוגזמת", "ואהבת לרעך כמו פיצה", "טוב לעוף בעד עצמנו" ועוד.

הקולקציה תוצג במלואה, לראשונה, על ידי עידו גרינברג העומד מאחורי מותג MISMAS, בחנות הפופ – אפ הייחודית והחדשה שתיפתח ביום חמישי, 18.7 בקניון TLV,לשבוע ימים בלבד! 

כמו כן, ניתן להשיג את הקולקציה בסניפי קרביץ ברחבי הארץ ובאתר www.kravitz.co.il

טווח מחירים: 39.90 – 14.90 ₪ 

עידו גרינברג: "מי שמכיר אותי באמת, יודע שיש לי חיבה מוגזמת למוצרי נייר, וקולקציית חזרה לבית הספר יחד עם מותג העל בתחום, "קרביץ" היא בגדר הגשמת חלום בעבורי. אני וחברת COVERME עמלנו רבות כדי להוציא לאור את הבשורה הזו, שמחבקת ואוהבת את השפה העברית המנוקדת. או כמו שאני אומר: "טוב לעוף בעד עצמנו".

להשיג בקרביץ ובאתר www.kravitz.co.il

קרביץ הרשת הגדולה בישראל בתחום הציוד ללימודים, מציגה ניסיון של מעל ל 90 שנה בתחום מכשירי כתיבה, ציוד משרדי, טכנולוגיה ואביזרים משלימים. הרשת מונה כ – 80 סניפים ברחבי הארץ, שותפה ברשת אקדמון המפעילה 14 חנויות במוסדות להשכלה גבוהה ומפעילה חנות אינטרנטית אטרקטיבית וידידותית למשתמש.


קבוצת קרביץ פועלת מהמרכז הלוגיסטי הגדול והחדש במודיעין, ולמרות גודלה שומרת הרשת על אופייה המשפחתי ועל הערכים שאפיינו אותה מאז ומתמיד: איכות המוצרים, חווית השירות והחדשנות הטכנולוגית. ערכים שבזכותם קרביץ מובילה, גם כיום, את תחום החזרה לבית הספר.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה