יום רביעי, 14 באוגוסט 2019

Muller Rice מתרחבת עם סדרת שוקולד מפנקת שנוחתת בישראל:



Muller Rice מתרחבת עם סדרת שוקולד מפנקת שנוחתת בישראל: 

Muller משיקה בישראל סדרה חדשה המכילה שוקולד אמיתי:
 Muller Rice שוקולד ושוקולד בתוספת דובדבן 


בימים בהם ילדינו כל הזמן צמודים למסכים ולרוב רעבים ו/או משועממים מספיק בשביל להכריז כל שלוש דקות על היותם רעבים/צמאים וכו'... Muller Rice מתרחבת ומשיקה בישראל סדרה חדשה המכילה שוקולד אמיתי- שוקולד ושוקולד בתוספת דובדבנים.



אני פחות בקטע של מעדנים ממותקים ועל כן הנסיינים הטובים והמוצלחים שלי היו ילדי- בני ה-13 ו-7 אשר הצהירו כי המעדנים פשוט מדהימים, האהוב על הילדים היה השוקולד במיוחד.

כפי שסיפרתי מעלה Muller Rice  מתרחבת ומצטרפים 2 טעמי שוקולד חדשים לשלושת הטעמים הקיימים במדפים: מתיקות מעודנת, תות ותפוח קינמון, המוצרים ללא חומרים משמרים, מבוססים על חלב ואורז ומכילים שוקולד אמיתי. 



Muller Rice הינה סדרת מעדני חלב ואורז שנועדו לתת מענה לרעב הקטן במהלך היום ו"לסגור את הפינה" בפתרון משביע ומפנק. 

Muller Rice מכיל אורז, הוא דל בשומן (בין 1.7% עד 3.4%) ובקלוריות ביחס לקטגוריית המעדנים. השילוב של הפחמימה (האורז) והחלב יוצר מרקם עשיר שתורם לתחושת השובע ואינם מבוססי גלוטן. בנוסף המעדנים הם ללא חומרים משמרים, והם יכולים לשמש כתחליף מהיר ונוח לארוחת ביניים מזינה, וכחטיף טעים ומשביע לאורך היום. 

ב- Mullerישראל זיהו כי דפוסי הצריכה בישראל זקוקים לגיוון ולחידוש, וכי הצרכן הישראלי מגלה עניין רב ומצפה לחדשנות בטעמים, במרקמים, בתוספות ועוד. בנוסף, מגמות צרכניות בין-לאומיות של רצון צרכני "להתפנק" במעדנים, אך עם ערכים תזונתיים טובים יותר הגיעו גם לישראל. הצרכן מחפש מעדנים טעימים הכוללים מרכיבים בריאים יותר ומזינים יותר ומגוונים בטעמים. 


*** 



אודות מחלבת "Muller" 

ב- Muller מאמינים כי הדרך היחידה לייצר מוצרי חלב מצוינים היא לכבד ולהוקיר את היצרן הטוב ביותר בעולם – הטבע. המחלבה מציבה סטנדרטים גבוהים של מקצוענות ואיכות על ידי שימוש בחומרי הגלם הטובים ביותר. המחלבה תמיד ממשיכה ומחפשת דרכים יצירתיות לחדש ולהעשיר את הטעמים הנפלאים שאנו מקבלים מהטבע: המרקם הנפלא של חלב איכותי והטעם העסיסי של הפירות הרעננים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה