יום ראשון, 11 באוגוסט 2019

פארק המים חוף גיא- פארק המיים השווה בצפון הארץ


לא אחת כאשר אנו מגיעים לחופשה צפונית בימי הקיץ אנו בוחרים לבלות יום אחד (לפחות) בפארק המיים חוף גיא השוכן על גדות הכנרת- מקום קסום ומיוחד, עם בריזה מטורפת, מגלשות מים והמון כיף והנאות- הילדים יכולים להעביר כאן יום שלם מבלי שנרגיש אותם, לעבור ממגלשה אחת לשניה, מהבריכה לים וחוזר חלילה, אז גם הפעם בעת ביקורנו במלון בצפון הארץ בחרנו לבלות יום אחד בפארק.

אומנם זהו היה יום חם מהרגיל ויום גדוש במבקרים בשל חופשת הקיץ אולם בפארק בשל הסמיכות לים עדיין ניתן להנות ממזג אוויר מושלם, מרחבים עצומים, נוף קסום ושפע אטרקציות: 10 סוגי מגלשות מים: מגלשות מים אתגריות, בהן מגלשות לולייניות, מגלשת טייפון שמעניקה חווית גלישה בזווית 90 מעלות ומגלשות קמיקזה. מגלשות מים משפחתיות ומגלשות לילדים וטף שהילדים לא רצו לעזוב, בריכת גלים הפועלת מידי כשעה, בריכת "עולם הילדים"- בריכת מים עם מים רדודים ומתקני שעשועים לקטנטנים.







הפארק מרווח מאוד- משתרע על פני 15 דונם, נקי ומטופח בצורה יוצאת דופן עם שפע רב של מקומות וכסאות נוח ללא הגבלה, לאוהבי חוף הים ניתן (ורצוי) לרדת לחוף (שם גם תמצאו מבחר רחב של אטרקציות ימיות כגון בננות/סירות סקי/אופנוע ים ועוד- בתוספת תשלום), מוזיקה קצבית מתנגנת לה ברקע על ידי DG איכותי (וצוות בידור אנרגנטי) שמפעילים את הקטנים והגדולים ובחודשי הקיץ משתף את הנופשים במשחקי מים, תחרויות ספורט נושאות פרסים מדליקים ושווים, ריקודים ועוד.












במזנון ניתן להנות ממבחר ארוחות מפנקות, קפה ומאפה, חטיפים, ארטיקים, גלידות ואפילו מגש של אבטיח קר.

רגע לפני שאסיים חייבת לציין לטובה את השירותים/מקלחות הנקיים למרות העומס הגדול, את השירות האדיב והסובלני של הצוות במקום, כפי שציינתי מעלה היו הפעלות של צוות המקום בצורה כיפית, מקפיצה ומדליקה והדבר האחרון ואולי החשוב ביותר - במקום יש המון מצילים!!!


כתובת:
שדרות אליעזר קפלן 1
טבריה 1410201
חניה חינם בשפע

שעות פעילות:
כל ימות השבוע 09:30 - 18:00

מחירים כניסה מגיל 3 ומעלה
מחיר קופה 119 ₪
חבר מועדון 99
נכה 80
חייל בשרות חובה / שרות לאומי 70
סטודנט/ גימלאי 85
תושב טבריה 80
אורח בית מלון בטבריה 80

הזמנות כרטיסים 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה