יום רביעי, 28 באוגוסט 2019

סדרת משקאות פרי בשילוב ירקות ותבלינים בטעם מפתיע ונהדר!



פריגת, מותג המיצים המוביל בישראל, מציג: 
סדרת משקאות פרי בשילוב ירקות ותבלינים בטעם מפתיע ונהדר! 
מהדורה מוגבלת של משקאות מפירות ירקות ותבלינים בשלושה טעמים מפתיעים


בכל פעם שאנחנו יוצאים לארוחת בוקר הזוגי מזמין עבורו כל מיני מיצים טבעיים ומשונים, מודה ומתוודה מעולם לא הסכמתי לטעום, מעולם לא העזתי להחשף לטעמים הללו למרות שרוב מי שטעם לידי הסביר שוב ושוב שמדובר במיצים טעימים מאוד ולא פחות חשוב בריאים מאוד ואני בשלי! 

אמש בעת ישיבתנו לארוחת ערב הגיע משלוח מרענן, קריר ומגרה מבית  פריגת- סדרת המשקאות החדשה המכילה שילוב של ירקות, פירות ותבלינים- הילדים והוזוגי מיד מזגו להם כוסית, הוסיפו קוביית קרח ופשוט התענגו- ראיתי שהם כל כך מתמוגגים והחלטתי, ייאלה הולכת על זה וטועמת, במקרה הגרוע ביותר קמה לשתות מיים.

הסדרה מכילה כאמור שלושה טעמים מפתיעים:

Boost - תפוח, תפוז, גזר ונגיעות של ג'ינג'ר -עשיר בוויטמין C שנותן תחושה של אנרגיה- זה היה הטעם שהכי התחברתי אליו, פשוט מצויין.



Recharge- תפוח, תפוז אדום, רימון וטאץ' של סלק - כולם ממשפחת הפירות והירקות הסגולים ועשירים בפיטוכימיקלים סגולים המתקשרים לחוויה של זרימה מאוזנת בגוף. 



Energize- תפוח, תפוז, לימון וכורכום בקטנה - המספקים תחושת רעננות לגוף- גם טעם זה היה פשוט מעולה ומומלץ בחום.






בשנים האחרונות עולם המיצים מתרחב ומתפתח והצרכן החדש חשוף לטרנדים של תזונה פונקציונאלית ומחפש שילובי טעמים מעניינים. 

פריגת מרחיבה את קטגוריית המיצים עם סדרה חדשה של משקאות פרי בשילוב ירקות ותבלינים, כדי לתת מענה על המגמות המתפתחות, לרגש ולהפתיע את הצרכנים המחפשים טעם, גיוון ופונקציונאליות. 

כל המשקאות מכילים 97-100% פירות, ירקות ותבלינים והינם ללא תוספת סוכר. 

"חברת פריגת מחויבת להביא לצרכנים חידושים באופן בלתי פוסק" מסבירה הדס לוי, מנהלת שיווק פריגת. "אחרי פיתוח ארוך ומחקרים בקרב קהל היעד אנו שמחים להשיק את סדרת המשקאות החדשה, המאפשרת ליהנות משילובים מקוריים ולא שגרתיים של פירות ירקות ותבלינים, בטעם נהדר וללא תוספת סוכר, ממש כמו בדוכני המיצים. 

פריגת מציעה מגוון רב של משקאות מבוססי פרי בהם משקאות קלים, מיצי פירות סחוטים וקפואים ועוד. המשקאות מיוצרים ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל מלאכותיים. 

הסדרה החדשה תשווק בבקבוק אישי של 400 מ"ל בחנויות הנוחות, פיצוחיות ורשתות נבחרות ברחבי הארץ. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה