יום רביעי, 21 באוגוסט 2019

מתוק לחזור לבית הספר- קופסת אוכל מחולקת ובה: חטיפי וופל ושוקולד של לואקר



מתוק לחזור לבית הספר... 

לקראת החזרה לביה"ס ליימן שליסל מציעה: 
קופסת אוכל מחולקת ובה: חטיפי וופל ושוקולד של לואקר ומדבקות לסנדוויץ' - מתנה 



חברים יקרים!! זה עוד רגע קורה!! עוד רגע והחופש הגדול מסתיים ותתחיל לה שנת הלימודים (טוב, נו, אם לא תהיה שביתה), בכל מקרה ציוד לבית הספר רכשנו, ספרים רכשנו ואף עטפנו, חולצות בית ספר רכשנו, קופסת אוכל ובקבוק רכשתם? הפעם אני רוצה לספר לכם על קופסת האוכל המדליקה שהגיעה לבניי והם פשוט עפו עליה- ליימן שליסל, ממתיקה לילדים את החזרה לביה"ס ולגן ומציעה לכבוד פתיחת שנת הלימודים, מארז של קופסת אוכל מחולקת במהדורה מוגבלת: 

קופסת האוכל של לואקר, יפה, איכותית, מעוצבת ונוחה לאחסון המזון שהילדים לוקחים לבית הספר ולגן. הקופסא מכילה: 4 חטיפי וופל טורטינה, 4 חטיפי גארדנה, 4 מיני שוקולד לואקר ומדבקות עם איחולים, שההורים יכולים להדביק לילדים על עטיפת הסנדוויץ'. 



את קופסת האוכל במהדורה המוגבלת ניתן להשיג עד גמר המלאי בסופר פארם, רמי לוי, דלק מנטה ובחנויות המובחרות, במחיר של 14.90 ₪ בלבד. 

אז שתהייה לנו שנת לימודים פורה, מתוקה והכי חשוב מוצלחת!!

מוצרי מותג לואקר מיובאים לישראל ומשווקים בה על ידי חברת ליימן שליסל אשר הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומזון. ליימן שליסל מציעה גם מגוון רחב של חבילות שי לאירועים ולחגים. בחברה מועסקים כ-500 עובדים בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ.

תגובה 1:

  1. רעיון מעולה לבית הספר הבן שלי מת על המוצרים שלהם בדרך לבית הספר בזמן שהוא מתלבש בחולצות בית ספר

    השבמחק