יום שלישי, 20 באוגוסט 2019

מהשוק המקצועי לשוק הפרטי: חברת קפה לנדוור משיקה מחדש את חנות הקונספט שלה ברמת החייל



מהשוק המקצועי לשוק הפרטי: חברת קפה לנדוור משיקה מחדש את חנות הקונספט שלה ברמת החייל
חברת קפה לנדוור, בבעלות משפחת פדרמן השיקה מחדש  את חנות הקונספט שלה ברמת החייל.



אוהבים קפה?  זה בדיוק הפוסט שאתם חייבים לקרוא!! ממש לאחרונה קפצתי לבקר בחברת קפה לנדוור אשר השיקה מחדש את חנות הקונספט שלה ברמת החייל- החנות קטנה ומטריפה וכאן כל חובב קפה ימצא את מבוקשו.



החנות המחודשת, בעיצוב העדכני מספקת לצרכן את מגוון מוצרי הקפה הכוללים: קפסולות, סוגים שונים של קפה, מכונות, כלים ומוצרים נלווים שונים מעולם הקפה, מהיום את הקפה המובחר והמצויין של המותג נוכל לשתות בבית הפרטי שלנו ולא רק בבתי הקפה הפרוסים ברחבי הארץ והכל במחירים נוחים מאוד.



בחברת קפה לנדוור כבר חושבים על העתיד ומתכננים לפתוח בקרוב חנויות נוספות באזור גוש דן ולהגיע בעתיד לפריסה רחבה יותר של חנויות.





כיאה למותג הייתה מסיבת השקה מחודשת רחבת משתתפים והמון קפה יוני פדרמן, משנה למנכ"ל חברת הקפה לנדוור שנאם באירוע:" אנו שמחים ונרגשים לפתוח מחדש את חנות הקונספט שלנו ברמת החייל. החנות נפתחה בראשונה בשנת 2010. בשנת 2018 נפתחו שתי חנויות נוספות ברמת גן ובחולון בעיצוב החדש והמעודכן שלנו. החלטנו כי זה נכון לחדש גם את עיצוב חנויות הדגל שלנו שידברו באותה השפה.





שלושת חנויות הקונספט שלנו ואתר הסחר האינטרנטי מהווים מנוע צמיחה משמעותי מול לקוחות פרטיים וחושף את הקפה שלנו לציבור הרחב. בעקבות הביקוש הרב למוצרי הקפה של לנדוור בחנויות הקונספט שלנו, החלטנו להמשיך ולפתח את הערוץ ובעתיד הקרוב נשכפל את ההצלחה לחניות נוספות.





חברת קפה לנדוור מתמחה בייצור קפה איכותי ומוביל ותמשיך לפרוח ולקדם את שוק הקפה בישראל.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה