יום שבת, 3 באוגוסט 2019

ארוחת פינוקים במסעדת BLACK

שבוע שעבר ממש רגע לפני שהנסיכה שלנו התגייסה לצה"ל יצאנו לאחר הצהריים של כיף עם כל המשפחה שכלל את כל אהבותיה הגדולות- שיטוט ברחבי הקניון וכמובן שופינג, צפייה בסרט וארוחת פינוקים במסעדת BLACK .

מי שמכיר אותי יודע עד כמה אני שונאת לאכול בקניון, אני מרגשה שכאשר הם אוכלים בקניון הם אוכלים רק ג'אנק חסר טעם, חסר איכות וכלל לא מזין, אולם אם אנחנו כבר אוכלים אז זה רק במקום איכותי וכך היא מסעדת BLACK - אותה מסעדה שהילדים וגם אנחנו ההורים מאוד אוהבים וכמעט בכל ביקורנו בקניון מבקרים בה.

יש לי 4 קרניבורים לא קטנים בבית- הקטן ביותר רק בן 7 והגדול כבר למעלה מארבעים אולם עדיין ניתן לשמח את ארבעתם בדיוק באותם המאכלים, הקרניבור הקטן חובב המבורגרים מושבע ויכול לאכול אותם גם לארוחת בוקר על כן מבחינתי הוא מבקר הארוחה המוצלח ביותר שקיים- ואכן לא איחרה תגובתו להגיע והוא הכריז שזה ההמבורגר הטעים ביותר שטעם עד היום (והוא טעם לא מעט).



הפעם מאחר והגענו לקניון בשעות אחר הצהריים המוקדמות בחרנו בתפריט העיסקיות- תפריט משתלם במיוחד המוגש בימים א'-ה' בין השעות 12.00-17.00 וכולל מנה ראשונה ,עיקרית , תוספת בצד ושתיה קלה- יש 4 מסלולים שונים עם היצע גדול ואיכותי.

אז מה היה לנו?

הפעם כולנו בחרנו להזמין המבורגר - למרות ההיצע הרחב שיש בתפריט בחרנו להנות מהמבורגר איכותי, עסיסי וטעים במיוחד, למנות ראשונות חלקנו בחר בכנפיים ברוטב צי'לי וחלקנו בחר כיסוני תפוחי אדמה- מעין מאפה פריך וקריספי ממולא בפירה תפוחי אדמה קטיפתי וטעים:






במנה העיקרית גם יש היצע רחב:Black Burger 220 g. חזה רזה / חזה עוף שלם/ כריך עוף ופטריות / Bangkok עוף בווק / כריך סלופי ג'ק / סלט עוף ושקדים /סופר סלט/ סלופי ג'ק בצלחת / Wagyu (לסניפים הלא כשרים בלבד, בתוספת 12 ₪)- אנחנו כאמור בחרנו ב-Black Burger 220 g עם תוספות- כל אחד בחר את מבוקשו- האחד ביצת עין, השני בטטה מטוגנת, השלישי חריף , הרביעי בצל ופיטריות:







תוספת בצד לבחירה :צ'יפס / צ'יפס חריף / פירה תפו"א/ סלט ירוק קצוץ/ אורז לבן / אורז מלא / הום פרייז / שעועית ירוקה עדינה מוקפצת

בשלב זה כולנו התפוצצנו לאחר שהתענגנו על המנות הגדולות והאדיבות מאוד, השירות מוקפד ואיכותי מאוד , המלצרית יודעת ומכירה את התפריט בצורה דקדקנית וקפדנית - בכלל זה משהו שמאוד ידוע בבלאק , כל הצוות איכותי מאוד, סבלני וסובלני.

2 נסיכי הבית לא ויתרו גם הפעם והזמינו לעצמם את מזרק השוקולד הטעים והמפנק.



למרות שמדובר במסעדת המבורגרים כאן כל אחד ימצא את מבוקשו- טבעוניים/צמחוניים/לאלו השומרים על הגזרה/לאלו שרק רוצים לנשנש ולאלו שמחפשים ארוחה מוגזמת וטעימה במיוחד.

יש גם כרטיס חבר מועדון המקנה המון הנחות, הטבות ומבצעים- הצטרפו עכשיו למועדון החברים ותתכוננו לערימה של מבצעים עסיסיים !עלות הכרטיס 50 ₪ רכישה בסניפים.




הסניף גדול ומרווח, ישנן פינות ישיבה בתוך המסעדה ומחוצה לה, השירות מוקפד ואיכותי מאוד (יש צוות גדול מאוד), האוכל טעים מאוד - ממליצה בחום!!!

רשת BLACK הוקמה בשנת 2004 ,עם פתיחת הסניף הראשון בקרית המדע רחובות. כיום הרשת מונה 16 סניפים הפרוסים ברחבי הארץ, ביניהם גם סניפים כשרים. לאחרונה, נפתח הסניף הראשון מחוץ לגבולות ישראל – BLACK ורשה.

BLACK מציעה חוויה בלתי נשכחת של בשר ואלכוהול. 12 סוגי המבורגר מעולים, ביניהם המבורגר צמחוני, ועוד בשרים איכותיים ומטעמים שכיף לאכול. על הטעמים אחראי השף צחי בוקששתר.

לדבריו, "בשנים האחרונות אני נהנה להכין אוכל פשוט וטעים שאינו מתחכם ומדבר לכל אחד, מסועדים של 'פעם ב-' ועד אניני טעם שאוהבים מאוד את השילובים והטעמים של Black. המנות שלנו עשויות מהבשר הכי טוב בארץ, נתחים מובחרים של בשר ישראלי טרי בשילוב מדויק, יוצרים את ההמבורגר המנצח של בלאק".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה