יום ראשון, 18 באוגוסט 2019

כדברא – קסם הסבואר מאת ליאת רוטנר



כדברא – קסם הסבואר מאת ליאת רוטנר 




הסיפור מבוסס על רעיון מקורי מאת סיוון שיקנאג'י ועינת שחק , זוכת האקדמיה הישראלית לטלוויזיה בפרס סדרת הנוער הטובה ביותר .

כאשר הגיע הספר לסקירה אישית ביתי הכריזה מיד : "אמא, זה שלי!" ,  היא מאוד אוהבת את הזאנר וביקשה להנות ממנו עת נסיעתה לבסיס הטירונות בו שוהה, זהו זמן האיכות שלה לבד עם עצמה רגע לפני ורגע אחרי החזרה לשגרה המפרכת.



"אתם בני האדם לא יודעים שאנחנו קיימים. 

והתפקיד שלי הוא לוודא שלעולם גם לא תדעו. 

אני אסתובב ביניכם, אהיה אחד מכם, חבר שלכם – אבל ברגע שאגע לכם במצח, אתם תשכחו הכול. והמוח שלכם יהיה שבוי שלי.'' 

"כדברא – קסם הסבואר" מאת ליאת רוטנר, בהוצאת "דני ספרים", הוא השני בסדרת "כדברא" ומבוסס על סדרת הטלוויזיה המצליחה מאת מיכל קופר-קרן, סיוון שיקנאג'י ועינת שחק. הוא פותח לפנינו עולם סודי, קסום ומפתיע, שבו שום דבר הוא לא מה שחשבנו, וכבר אין לדעת מי הטובים ומי הרעים. כמו הסדרה גם הספר מלא התרחשויות, מתח וקסם. 

בחור מסתורי בשם לוק מגיע לקיבוץ כנען. הוא נראה רגיל לחלוטין, מתיידד עם כולם, אך למעשה הוא יצור על-טבעי מגזע המליפיקים, בעל כוח הפנוט, שנשלח לעולם בני האדם במשימת חיסול סודית. במסווה של חבר נאמן של קירקי ולילה, מכשפות הקרויות ''כדברות'', הוא חושף לאט לאט את חולשותיהן ומושך בחוטים, במטרה להשלים את משימתו. 

קירקי, שזה עתה מונתה להיות מנהיגת הכדברות, מנסה להתמודד עם תפקידה החדש ועם כוחותיה המתגברים, ולתפקד בו בזמן כנערה רגילה, כשהיא עם דקל חברהּ, היחיד שחושד בלוק וחש בסכנה המרחפת מעל כולם. 

רק לילה, שחייתה תמיד בצל סודות ומלחמות וכעת היא רוצה פשוט לאהוב, היא היחידה שיכולה להגיע ללבו של לוק. או שתהיה המטרה הבאה שלו... 

אכן כך היה, נסיכתי התחילה לקרוא את הספר וממש לא הצליחה לחדול לקרוא, אהבה כל שורה ושורה והכריזה שזהו אחד הספרים הטובים שקראה.

ליאת רוטנר היא סופרת לנוער ולמבוגרים, בעלת ארבעה ספרי זהב ושני ספרי פלטינה. פרסמה 21 ספרים, ביניהם "מיקו בל" ו"תיכון ברנסון", מרצה, מנחה סדנאות לנוער ומבוגרים ומלמדת כתיבה לתואר שני באוניברסיטת בן גוריון. 

"כדברא – קסם הסבואר" מאת ליאת רוטנר. הוצאת "דני ספרים", 415 עמודים. מחיר לצרכן 94 ש"ח, להשיג בכל חנויות הספרים ובחנות המקוונת של ההוצאה: www.siman-kria.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה