יום שבת, 24 באוגוסט 2019

הלהיט הבא של חדרי הבריחה- אקו דרייב קווסט- בגני יהושוע



אוהבים חדרי בריחה? אנחנו מאוד אוהבים, עשינו כבר עשרות כאלו, חלק עם הילדים, חלק ללא הילדים אך לאחרונה עשינו את המאתגר שיצא לנו עד היום.

ביום שישי בשעות הצהריים ולמרות החום הכבד בחרנו לצאת לחדר בריחה קצת שונה של "אקו דרייב קווסט" הלוא הוא משחק בסגנון חדר בריחה המתקיים במרחבים הירוקים ולרוב הלא מוכרים של פארק גני יהושוע, מודה ומתוודה, שנים אנחנו מבקרים בפארק ומעולם לא הגענו לפינות הקסומות שהגענו במשחק הפעם.



כאשר הגענו למתחם התקבלנו בסבר פנים יפות על ידי צוות המקום, אשר הסביר לנו על התוכנית השטנית של פרופסור כאוס אשר מתכנן להחריב את הפארק באמצעות פצצה אקולוגית, למזלנו הגדול הפרופסור הטמין מספר רמזים שיעזרו לנו לנטרל את הפצצה בין הפנינות הקסומות ביותר של הגן , קיבלנו רכב גולף חדש, תיק כלי עבודה גדוש בעזרים וכמובן תיק עזרה ראשונה ויצאנו לדרך.




הפעילות לא פשוטה כלל וכלל, מקבלים בתחילת הדרך את המפה עליה נמצאות כל הנקודות בהן אנו צריכים לבקר, יש לכם חוש ניווט? הצלחתם! אם לא זה מעט קשה אך בהחלט מאתגר וכיפי למצוא כל נקודה ונקודה.



בכל תחנה יש חידה מוצפנת , אין ספק שכל החושים התחדדו אצלינו, הפעילות מאוד מאתגרת והיינו זקוקים לצאת מהקופסא לא אחת על מנת להצליח ולפצח את החידות הטמונות במקום, בהחלט מאתגר אבל היה מאוד כיף, ממצה ומלא סיפוק להצליח במשימות.



חושבים שהצלחנו? בוודאי, בסיום שעתיים מסיביות וכפיות במיוחד , מלאות בצחוקים, תסכולים, סיפוק, גאווה והמון כיף משפחתי הגענו ליעד !! הצלחנו לפתור את החידה והצלחנו את הפארק ממשימתו השטנית של  פרופסור כאוס- לשמחת כולנו הצלחנו לנטרל את הפצצה!!!



הפעילות מתאימה למשפחות ו/או לקבוצות גדולות, אין לי כלל ספק כי זו אחת החוויות המשפחתיות הכיפיות שעברנו לאחרונה.



חשוב לדעת… (הגבלות גיל, ידע מוקדם, תנאים מיוחדים וכו’): הנהיגה ברכב גולף מותרת לבעלי רישיון נהיגה מגיל 21 ובהפקדת הרישיון בקופת האתר.

שעות פתיחה
10:00-15:00

מחירים
115 ₪ למשתתף. מינימום ארבעה משתתפים במשחק.

קהל יעד
לכל המשפחה

הזמנת המשחק:
www.trippy.org.il – משחקי בריכה רכובים

פרטי התקשרות:
טלפון: 1700-700-412
אתר: info@trippy.org.il
פייסבוק: Trippy – השכרת רכבים ירוקים, רייזרים ואופניים



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה