יום שבת, 3 באוגוסט 2019

ה"מתוקתקות" המיוחדות שלי

מי שמכיר אותי יודע שאני מאוד אוהבת סדר, ניקיון ואת המטבח- יכולה להעביר שעות על גבי שעות בביצוע משימות אלו , מאחר שאני כל כך יסודית וקפדנית כך גם נראה המקרר שלי לאחר בישולי השבת.

אני אוהבת מאוד להכין אין ספור סלטים ולתקתק אותם למקרר בצורה מסודרת- ישרה ומאורגנת- לשם כך יש לי המוני קופסאות של המתוקתקות - אותן קופסאות השומרות על האורח טרי לאורך זמן , עשויות פלסטיק איכותי ללא ביספינול- מתאימות לשימוש במיקרוגל ובמדיח ואף מתאימות לאחסון אוכל לתינוקות, כמו כן ייתרון נוסף ניתן להקפיא לאורך זמן.



לאחרונה המותג השיק מתוקתקת צלולה בגדלים של 650 סמ"ק ו-910 סמ"ק - קופסאות מדליקות צלולות, שקופות , אלגנטיות ויוקרתיות שנראות בדיוק כמו זכיכית- מי שלא נגע בקופסא היה בטוח שמדובר אכן בזכוכית.



מה שאני מאוד אוהבת בקופסאות הנ"ל (להבדיל מהפלסטיקים האחרים שקיימים בשוק) שהמוצרים איכותיים מאוד, עמידים ולא שבירים, קלי משקל והשיא- מתנקים בקלילות, לא צוברים שומנים, לא מותירים כתמים לאחר שימוש גם בשמן.



מתוקתקת "זכוכית ס טייל" מתאימה לשימוש יומיומי בבית, כקופסת אוכל לבית הספר /לעבודה ואף לאירוח אלגנטי- ייתרון נוסף של השקיפות הינו זיהוי מהיר של סוגי המזון.



מתוקתקת מיוצרת ע"י חברת קורטיקו, המפתחת ומשווקת כ-20 שנים מוצרי פלסטיק איכותי ישראלי (כחול לבן) ונארזת על ידי אנשים בעלי מוגבלויות במפעלי שיקום מגדל העמק.

ניתן להשיג ברשת זול סטוק, הום סנטר, בחנויות הפרטיות ובאתרי האינטרנט השונים במחירים ידידותיים ושווים לכל נפש.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה