יום שני, 26 באוגוסט 2019

כשטעם ואיכות נפגשים - שמח בכריך



כשטעם ואיכות נפגשים - שמח בכריך 
חוזרים ללימודים עם השניצלים הביתיים של עוף טוב 
"עוף טוב" מציעה: שניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל 




זהו, ממש עוד רגע החופש הגדול יפנה את מקומו ותחל שנת הלימודים, נגמרו הימים ההפוכים, נגמרו משפטי הרעב של ילדינו , הלוא אני מניחה שגם אצלכם אתם שומעים בממוצע כל שלוש דקות "אני רעב", "אני צמא", "בא לי משהו טעים", זהו הם חוזרים לשגרה! לארוחות הסדירות, לימים המסודרים, לשעות השינה הנורמליות-הם חוזרים לשגרה ואנו חוזרים לנשום (שלא תטעו אני מסוג האמהות שאוהבות את החופשות, אין שיעורים, אין מבחנים, לא צריך להעיר אף אחד בבוקר ועדיין השנה יותר מתמיד רציתי שתסתיים לה החופשה).

אני לא יודעת איך זה אצלכם אבל אצלינו ישנה טבלה שבועית מסודרת ובה אנו קובעים בכל מוצאי שבת מה יהיה בכל יום בכריך הבית ספרי ומה תהיה ארוחת הצהריים, בכל זאת חלקם חוזרים מהלימודים כאשר אני עוד בעבודה.



לא אחת קורה שילדי מביאים עימם חברים ללמוד יחדיו ו/או סתם לשחק בשעות הצהריים בהם אני עדיין לא בבית ועל כן תמיד תמצאו אצלי בבית שניצלים במקפיא, לרוב הם שלי אולם אם אני מחפשת תחליף ראוי זה יהיה רק מוצרי "עוף טוב" כך אני יודעת שהם אוכלים את הטוב ביותר ואני שקטה- השניצלים עשויים מנתחי עוף שלמים מעופות שגדלו ללא אנטיביוטיקה, ללא תוספות של הורמונים שונים, מכילים 100% רכיבים טבעיים ומאוד טעימים (אגב, מי שאוהב זה גם רעיון מעולה לשלוח לבית הספר בכריך עתיר ירקות).



בימים אלו מציגה "עוף טוב" את השניצל עוף ביתי בטאץ' מתובל החדש בסדרת השניצלים אשר מצטרף לחבריו בסדרה - עדין כזה, קריספי, עם שומשום קופצני, עם צ'יפס שמח וחזה עוף בתיבול BBQ- גם כאן כמו כל מוצרי הסדרה מדובר בשניצל בשרני, בציפוי פריך, עסיסי וטעים במיוחד, הילדים שלי זללו אמש בהנאה מרובה אם זה בכריך או בטורטיה בשילוב כמובן שפע של ירקות.



האיכות הגבוהה של המוצרים בסדרת השניצלים הביתיים של "עוף טוב" והפיקוח המוקפד על כל שלב בתהליך ההכנה מוודאים כי כל מוצר שיוצא מהמפעלים של "עוף טוב" מגיע לצרכן כשהוא איכותי, טעים והכי קרוב לשניצל שמכינים לבד בבית. 

קבוצת ''עוף טוב'', מביאה לשולחן האוכל המשפחתי מגוון רחב של מוצרי עוף, הודו ומוצרי דג איכותיים ומזינים המצטיינים בטעמם הנפלא ומשלבים את הכיף והשמחה בכל ארוחה. 

הקבוצה, בבעלות משקי עמק הירדן ומשקי עמק המעיינות, נוסדה בשנת 1963 ומובילה מהלך של גידול עופות ללא אנטיביוטיקה וללא תוספת הורמונים, המתאפשר בשל היותה אינטגרציה חקלאית, בעלת שליטה ואחריות מלאות כבר משלב התזונה ואופן גידול העופות. 'עוף טוב' מייצרת מוצרי עוף בקטגוריות השניצלים והקציצות המוכנים לאכילה, פסטרמות, נקניקיות ונקניקים; חלקי עופות טריים וקפואים. לאחרונה השיקה הקבוצה מותג חדש: 'דג טוב' - מוצרי דג מוכנים לאכילה אשר הפכו בתוך זמן קצר לשחקן מוביל בשוק מוצרי הדגים. באתר החברה : https://www.oftov.co.il/ ניתן לקבל מידע רחב נוסף. 




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה