יום רביעי, 14 באוגוסט 2019

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה לעולים לכיתה א' משחק מגנטי-לימודי כיפי: "פשוט לספור"



יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה לעולים לכיתה א' משחק מגנטי-לימודי כיפי: "פשוט לספור" – המלמד מספרים, מנייה ותרגילי חשבון, בדרך של משחק והנאה



השבוע ביקרו אצלנו מספר חברים של בני הקטן (בן השבע), בין שלל המשחקים שהם שיחקו (לרוב במסכים) הצעתי להם משחקי קופסא, מידי פעם הגחתי מעיסוקיי והגעתי לבדוק מה קורה עימם, פינקתי בנשנושים ויצא לי להאזין לשיחותיהם הערות, לא אחת נחרדתי מן המחשבה שחלקם פשוט לא יודעים למנות כמו שצריך, חלקם אף לא יודעים לבצע תרגילי חיבור וחיסור כפי שמצופה מילדים העולים לכיתה א' ו/או ב'.

אז ממש רגע לפני שהם רצו לשוב למסכים הצעתי להם לשחק במחשק קופסא מגנטי ללימוד חשבון - פשוט לספור - מבית  יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני"המתמחה בפיתוח משחקי חשיבה ולימוד מקוריים לילדים.

באמצעות המשחק נהנה לקראת העלייה לכיתה א' (ולא רק) משחק מגנטי-לימודי כיפי – "פשוט לספור" – המלמד להכיר את המספרים, מנייה ותרגילי חשבון, בדרך של משחק והנאה. 

המשחק מכיל ספרות מ-0 עד 9, 5 סימני פעולות חשבון (+, - , =, x,:) ו- 12 לוחות מאויירים שבכל אחד מהם כמות פריטים מ- 1 עד 12. על הילד להצמיד מתחת לאיורים את המספר הנכון, או את התרגיל המתאים. כל חלקי המשחק מגטיים.



אפשר לשחק במשחק בכמה רמות:

רמה 1: זיהוי המספרים ומנייה – הילד צריך לספור את כמות הפריטים שבלוח המאוייר שנבחר ולהניח מתחתיו את המספר הנכון. למשל: מתחת ללוח בו מאויירות 3 פרות, להניח את הספרה 3.

רמה 2: תרגילי חשבון – אחרי שהילד שולט בזיהוי מספרים ויודע למנות – מסבירים לו את סימני החשבון, כיצד מניחים אותם בתרגיל, ואז מתרגלים תרגילי חשבון. למשל: אם הילד מנה 3 פרות, אז במקום להצמיד את הספרה 3 מתחת לאיור, הוא עושה את התרגיל 3=1+2. אופציה נוספת: לתת לילד שני לוחות ולבקש ממנו למנות את הפריטים המופיעים בכל לוח ולהניח את המספר המתאים לכל לוח. לאחר מכן מניחים בין הלוחות את הסימן (+) ומבקשים ממנו לחבר את כל הפריטים יחד ולומר בקול לאיזה מספר הגיע בסך הכול. לאחר שהגיע לפתרון, מניחים את הסימן (=) ואחריו את התוצאה. לאחר שהילד ישלוט בתרגילי חיבור, אפשר לעבור לתרגילי חיסור.

רמה 3: הילד פותר תרגילים בחשבון באופן עצמאי בעזרת המספרים וסימני החשבון. אלה יכולים להיות תרגילים שהוא מחבר לעצמו, או תרגילים שמחברים עבורו. 



הערכה כוללת גם סימני פעולות חשבון של כפל וחילוק, כך שהמשחק יכול ללוות את הילד עד כיתה ד' . 

חלקי המשחק המגנטיים מאפשרים לשחק בישיבה או בעמידה, בבית או בנסיעה. אפשר להיעזר בכל משטח מגנטי: לוח מגנטי, המקרר, הדלת בחדר וכדומה. 

המשחק מתאים מגיל 4 ומעלה. 

המשחק מכיל: 12 לוחות מגנט מאויירים, 30 מספרים מגנטיים ו-5 סימני חשבון. 

מחיר: 59.90 ש"ח.



להשיג ברשתות "טויס אר אס", "צומת ספרים", "סטימצקי", ובחנויות הצעצועים. 

למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/



***

חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים ומשחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשון, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיבית, מוטורית ועוד).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה