יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

פנינה קולינרית, משפחתית ומיוחדת- קפה שביבא


בוקרי ימי שישי לרוב הינם ימי בישול, הן לארוחה המשפחתית והן לשאר ימות השבוע על כן לרוב לא תמצאו אותי מחוץ למטבח. ביום שישי האחרון חרגתי ממנהגי ויצאנו לדייט משולש- אני, הזוגי והנסיכה החיילת שיצאה לחופשת סופ"ש.

שמעתי אין ספור המלצות על קפה שביבא הממוקם בהרצליה, מדובר למעשה בבית קפה שכונתי, משפחתי, חברתי וקסום.  פינת חמד נעימה ומזמינה עם אווירה של משפחתיות, בית, קולינריות ברמה גבוהה, טעמים וניחוחות משכרים- כאשר הגענו בשעה 10 המקום המה אדם, כל השולחנות היו תפוסים בזוגות, פגישה של חברות, משפחות ואף נערות בגיל העשרה שמבינות ומעריכות איכות.



המקום מנוהל על ידי השף דניאלה נירפז אשר מנצחת על כל המקום בחייניניות ובאהבה, פה מכינה כריך, שם מכינה קפה ואף שואלת לשלום הסועדים, האיכפתיות והדאגה מכל לקוח ולקוח ניכרים בצוות המסור של המקום, השירות מוקפד מאוד, ייסודי, סובלני, סבלני ואדיב.

הזוגי חובב ארוחות הבוקר בחר בארוחת שירלי שכוללת : סלסלת לחמים מפנקת, פלטת פינוקים שכללה: חמאה וריבה, סלט טונה, גבינת שמנת, גבינת פטה, זיתים וסלט חצילים. סלט ירקות עשיר ופה אני רגע חייבת להתעכב, כן, נכון, מדובר רק בסלט ירקות אבל סלט כזה נדיר לאכול, אין טיפת חסה בסלט, הכל מירקות טריים, רעננים וטעימים- מתובלים היטב במיץ לימון עשיר - סלט מושלם, טוב עכשיו אפשר להמשיך ולספר על האומלט הטעים, תפוח , מלא בתוספות עשירות של בצל, פיטריות, עשבי תיבול- ואם נסכם את הארוחה- ארוחת הבוקר נפלאה:








נסיכת הבית חובבת הסלמון בחרה בכריך ניצן- גבינת שמנת, סלמון וירקות- כביכול כריך די סטנדרטי שאין דרך להפתיע אז זהו שכאן גם בכריך הטריוואלי כביכול הפתיעו- הכריך הינו מלחם מחמצת טעים במיוחד שמכינים כאן במקום מידי יום (אגב, ישנה מכירה של הלחם ממליצה בחום), ישנה מריחה נדיבה מאוד משני צידי הכריך בגבינת שמנת , הסלמון שבמנה הינו בשפע ובנדיבות יתרה כך שבכל ביס ישנה חגיגה אמיתית ודומיננטית של כל מרכיב ומרכיב:





אני בתקופה האחרונה שומרת על אורח חיים בריא ועל כן תמיד מחפשת סלט מעניין ו/או מאכל שמכיל חלבונים, כאן מצאתי את אשר חפצה נפשי- סלט ענת- סלט אטריות שעועית, עם פיטריות, שעועית ירוקה, אצות ווקמה ורוטב ממכר של חמאת בוטנים, צ'ילי מתוק וסויה, מעוטר במלפפון טרי, בצל ירוק, בוטנים קלויים ושומשום- תקשיבו!!! הסלט הכי מוצלח שאכלתי עד היום ואכלתי המוני סלטים!!! סלט חם, טרי, טעים, בשילוב טעמים מאוזן ומדוייק , כל ביס הינו לונה פארק של טעמים לחיך- אליפות, אל תוותרו:




בשלב זה כולנו כבר היינו מפוצצים, דשנים ומרוצים אך קינחנו בכדורי שוקולד טבעוניים (העשויים משוקולד אמיתי) ומאפינס פירות יער- קינוחים ביתיים, טעימים- תשכחו מכל מה שאתם מכירים, כאן תרגישו בחומרי הגלם האיכותיים:




אז אם גם אתם מחפשים בית קפה/מסעדה מיוחד שמציע ארוחות מגוונות, טעימות, איכותיות, עם מרכיבים מחומרי הגלם הגבוהים שיש בשוק, אווירה נעימה, שירות מוקפד זה המקום עבורכם.

כתובת:
רביבים 12, הרצליה
טלפון:
‏09-771-6151‏
שעות עבודה:
א'-ה': 8.00-19.00
שישי: 8.00-14.00


תגובה 1:

  1. מסכימה עם כל מילה. מקום נפלא, אוכל מאוד תעים.
    לריסה

    השבמחק