יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

KIDIWATCH SCHOOL שעון חכם לילדים מותאם לביה"ס



KIDIWATCH SCHOOL -שעון חכם לילדים מותאם לביה"ס 



אתחיל את הפוסט עם וידוי, אני אמא חרדתית, מאוד חוששת לשלומם של ארבעת ילדי ולא משנה בני כמה הם ומה הסטטוס שלהם בזה הרגע.

לאחרונה שמעתי על השעון החכם KIDIWATCH - כן אני יודעת, הוא לא חדש אולם כל החידושים והאופציות הקיימות בו חדשות, מגוונות ומפתיעות וכיום מפתיע עם מהדורה חדשה המיועדת לשימוש בבית הספר.

השעון החכם החדש מיועד לילדים בגילאי 4-12, מאפשר הוצאת שיחות והודעות טקסט, יכול איתור GPS על גבי מפה ושליטה מלאה של ההורה באמצעות אפליקציה המותקנת במכשיר הנייד (האפליקצייה אגב נוחה, קלה מאוד למשתמש ועם המון אופציות שונות, מגוונות ומיוחדות).

יש שעון בו קיימת גם מצלמה ואופציית האזנה אולם בעקבות מחאות המורים כנגד שימוש בטכנולוגיות האזנה בבתי הספר והגנים השיקו במותג את השעון החכם החדש של חברת KIDIWATCH אשר אינו מגיע עם יכולת האזנה ומותאם לבתי הספר- מחירו 299 שקלים .



כמה פעמים רציתם להיות הגמדים הקטנים של ילדינו, לדעת בכל רגע נתון היכן הם, עם יכולת ליצור קשר במיידי ואף לקבל שיחה מהם באופן מיידי ועל אחת כמה וכמה בשעת מצוקה? מהיום ניתן להנות מהאופציות הנ"ל וזאת בזכות השעון החכם של KIDIWATCH .

השעון החכם לילדים מאפשר להוציא ולקבל שיחות טלפון בין ההורה לילד/ה, משלוח וקבלת הודעות טקסט וכן יכולת איתור מיקום מיידי על גבי מפה באמצעות GPS, זאת באמצעות אפליקציה חינמית המותקנת בטלפון של ההורה לשליטה. כעת, בדגם החדש הסירו את הפונקציה של האזנה. 

השעון פועל באמצעות סים קארד סלולרי ( של חברת 019) ומאפשר להורים להגדיר מספרי טלפון עימם הילד/ה יכול לתקשר. בנוסף, אינו כולל משחקים על מנת להבטיח שקט לילדים ולהוות פונקציה של תקשורת בלבד בין ההורה לילד/ה. כמו כן, על גבי השעון ישנו כפתור SOS למצוקה אשר לחיצה עליו שולחת אות במיידי אל שלושה מספרים שההורה הגדיר בשעון תחת הפונקציה הזו. 



מבחינת נתוני השעון, מגיע עם גרסה חדשה של תוכנת ההפעלה KIDIWATCH 2.0, סוללה mah400, המספיקה ליום שלם. השעון מגיע עם מסך מגע, אפשרות לצ'ט קולי, מד צעדים ומרחק, שעון מעורר ומצב של שקט ורטט. 

כאמור, יתרונו הבולט של השעון עבור ההורים, הינו ביכולת השליטה בשעון של ההורה באמצעות אפליקציה בעברית המותאמת למכשירי אנדרואיד ו- IOS שאף היא שודרגה. בעת הורדת האפליקציה וקישור לשעון המידע אודות המיקום וכל יתר התכונות מועברים בזמן אמת למכשיר הסלולרי של ההורים. 



מאז הושק לפני כשנה הדגם הראשון של KIDIWATCH נמכרו יותר מ 30 אלף שעונים המשמשים את ההורים והילדים ביומיום. המחיר של הגרסה החדשה עומד על 299 שקלים. הערכה מכילה כרטיס סים לאינטרנט סלולרי של 019 אותו ניתן להפעיל באמצעות מנוי מוזל בעלות של 12.9 שקלים לחודש. מתאים לגילאי 4-12. 

אני התאהבתי ואתם? אז גם נסיך הבית שלנו בן השבע התחדש בשעון, הוא היה מאושר לקבל את המתנה ואני מאושרת מהעובדה שאני יכולה לעקוב אחריו בכל רגע נתון ובכך להסיר דאגה מליבי.


להשיג באתר של kidiwatch.co.il וכן ברשתות וחנויות ברחבי הארץ. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה