יום רביעי, 6 בנובמבר 2019

להנות מספא בבית עם מוצרי Care & Beauty Line


שגרת היומיום שלי די טרופה- אמא במשרה מלאה, מנהלת שיווק במשרה מלאה, רעיה, פעילה חברתית, פעילה בוועדים השונים, בעלת בלוג ועוד ועוד טייטלים מכובדים נמצאים ברזומה שלי כך שזמן פנוי לרוב אין לי, משתדלת לפנק ולהתפנק בבית במוצרים הטובים ביותר שיעניקו לגופי ולשיערי את מה שניתן לקבל במספרות ו/או בטיפולים השונים.

הפעם קיבלתי להתנסות 2 מוצרים מעולים מבית Care & Beauty Linehttps://www.careandbeauty.co.il/ אותם אני כבר מכירה ומשתמשת באופן קבוע, מדובר למעשה בגוון רחב של מוצרי טיפוח בריאים, איכותיים ומתקדמים המתאימים לכל פיסה ופיסה בגופנו החל במוצרי טיפוח הגוף והפנים, דרך מוצרי שיער, מוצרי שיזוף להגנה מרבית מפני נזקה השמש ואף מוצרי טיפוח מיוחדים לגבר.

שלל מוצרי המותג מכילים כ-21 מינרליים טבעיים מים המלך המועשרים בויטמינים רבים וכל זאת על מנת להבטיח את רמת האיכות הגבוהה ביותר, לכל המוצרים יש אישור של משרד הבריאות, תו איכות של מוצרי ים המלח וכולם ככולם עוברים בקרה קפדנית בתהליך הייצור.

אז למה שנדבר כל כך הרבה? הפעם התנסתי ב-2 מוצרים נפלאים אותם אתם חייבים אבל חייבים להכיר:




באופן אישי בגלל שעור פני מאוד עדין אני נוטה להשתמש כמעט תמיד באותם המוצרים, אולם הפעם המוצר הספציפי הזה מאוד קרץ לי ומאחר ואני מכירה את המותג החלטתי "לקחת הימור" ולנסות את מזלי, ההחלטה התבררה כנכונה מאוד, מדובר במוצר עדין, נעים לעור הפנים, בעל ניחוח עדין ובמרקם מעולה.

הקרם מכיל מינרלים מים המלח, תערובת ייחודית המכילה חומצה היאלורונית, קולגן, תמציות קמומיל, אלוורה, תה ירוק, שמן זית ואבוקדו ומינרלים ממעמקי ים המלח הנספגים באינטנסיביות בעור הפנים העדין ומענקים לעור לחות וגמישות מוגברת- בזכות כל מרכיבים אלו הקרם שומר על עור הפנים, מחדש את מרקם העור, מצמצם את הופעת הקמטוטים, מסייע במניעת קמטים חדשים ואף שומר על העור תוך כדי שיקום ומיצוק- התוצאה עור פנים מוצק, מורם, מטופח, בעל מראה זוהר וצעיר.

מומלץ לשימוש בשעות הערב המאוחרת ולפני השינה.

התוצאה: שימוש בקרם יבטיח תוצאות תוך כ-60 ימי מריחה הודות לתערובת המגבירה באופן משמעותי את רמת הלחות בעור במהלך הלילה.






מי שמכיר אותי יודע שאני עושה פאנים כל הזמן, על כן שיערי זקוק לטיפוח יומיומי הכולל בעיקר שמפו איכותי, מסיכות לשיער ואף שימוש מתמשך בסרום איכותי.

על שמן מרוקאי כולנו שמענו על כן לא חשבתי פעמיים שראיתי את המוצר הנ"ל- הסכום הינו שמן מרוקאי המכיל תרכובת ייחודית להזנה וטיפוח השיער אשר מכילה תערובת חדשנית המשלבת סיליקונים בתוספת שמן אובליפחה, הידוע בתכונותיו המטיבות עם השיער.

הסרום נספג בשיער במהירות, בעל ניחוח עדין ונעים,  מרכך את השיער,  יוצר ברק מיוחד, לא שמנוני ובריא.

הוראות שימוש: למרוח על שיער נקי ולח ולעצב לפי הצורך.

מסייע ומקל בשימוש בפן.

אז אם גם אתם/ן רוצים להתפנק עם מוצרים ברמה גבוהה, איכותיים ובמחירים נוחים לכל כיס זה המקום עבורכם, ישנם המון מבצעים שווים, הטבות ומשלוחים עד הבית.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה