יום רביעי, 27 בנובמבר 2019

חדש במדף הצעצועים

חנוכה ממש מעבר לפינה ואני מתחילה להצטייד במתנות אשר אעניק למשפחתי ומכריי כמעות החג, אמש יצאתי לחקור מקרוב את החידושים וההפתעות בגזרת הצעצועים וחזרתי עם המון תובנות.



ראשית אתם חייבים להכיר את מותג הלגו המדהים BANBAO- זה למעשה סדרת משחקי הרכבה תואמי לגו עם חמש ליין מטורף של סדרות שונות ולרגל החג מתווספות עוד חמש סדרות חדשות ביניהם: מכבי אש, משטחה, מכוניות מרוץ, סדרת אורבנית של כלי תחבורה וסדרת TREND CITY והכל בשליש מחיר מעלות הלגו שאנו מכירים (כאמא למכור ללגו זה משמעותי ביותר).



הסדרות החדשות שמגיעות כעת לחנויות הם דגמים חדשים של תחנות כיבוי אש, כבאיות וכלי חילוץ עם מגוון גדול במיוחד של חלקים, סדרת משטרה הכוללות תחנות משטרה, מסוקים וסירות חילוץ. נוסף, סדרה חדשה של מכוניות מרוץ Speed Racing לחווייה מוטורית. בסדרה מגוון מכוניות להרכבה, מתקנים להרמת מכוניות, מוסכים מיוחדים להחלפת צמיגים וגלגלים ועוד. הסדרה האורבנית של בנבאו כוללת מגוון כלי תחבורה הרכבה של אוטובוסים חד ודו קומתיים, תחנות אוטובוס חדישות, תחנות דלק עם חנויות נוחות וכן משאיות תובלה. 



הסדרה האחרונה נקראת Trend City ומשלבת שלל דגמים חדישים להרכבה מעולם העיר והלייף סטייל. בסדרה ניתן להרכיב פארק שעשועים עם גלגל ענק, וילת חלומות עם בריכת שחיה, חנויות מדליקות ואפילו אחוזה ענקית ממאות חלקים. 



משחקי ההרכבה של בנבאו הם תואמי לגו, כאשר היתרון הבולט של המשחקים בכמות החלקים הגדולה, אפשרויות המגוון וכמובן המחיר, תואם לגו בשליש המחיר. מתאימים לילדים בשת רחבה של גילאים מגיל 4 ומעלה. טווח המחירים נע בין 30-350 שקלים. 


חדש אופנועי איזון ושיווי משקל 



חדש אופנועי איזון ושיווי משקל. חברת ריטקו יבואנית המותג האירופאי POLESIE משיקה סדרה חדשה של אופנועי איזון ושיווי משקל לילדים המגיעים מעוצבים בצורה של אופנוע ספורטיבי. האופנועים מיוצרים מפלסטיק איכותי ובטיחותי לילדים. הם מגיעים בשלושה דגמים חדשים אופנוע משטרה, אופנוע לוחמי אש ואופנוע חד קרן. האופנועים החדשים מתאימים לילדים קטנים גילאי שנתיים וחצי ועד ארבע וחצי. הם קלים במשקל וצבעוניים.

הרכיבה עליהם מתבצעת באמצעות שמירה של שיווי משקל ובזכות בסיס גלגלים רחב מאפשרת יציבות בעת הרכיבה.
והלהיט האחרון שאני רוצה לספר היום הינו BUILD A BOT סדרה חדשה של רובוטים אינטראקטיביים מתוקים, להרכבה, המגיבים למשמע מחיאות כפיים קול ומגע, מקפצים, משמיעים קולות וצלילים במגוון דמויות מתוקות שהבנים והבנות אוהבים .



איפה הכפיים? חברת ריטקו משיקה סדרה חדשה של רובוטים אינטראקטיביים מתוקים, חד קרן, כלבלב, חרגול, נמלת אש, דינוזאור ונמר קטן, מרכיבים ומשחקים. באמצעות חיישנים חכמים המוטמעים בתוך הצעצוע, הרובוטים המתוקים מגיבים למחיאות כפיים או לקול ומיד מתחילים לקפץ, לרוץ, לרקוד ולהשמיע צלילים ומוזיקה. 

BUILD A BOT הוא משחק של רובוטים אינטראקטיביים להרכבה קלה ופשוטה בעיצוב שבוחרים. המארז מכיל מבחר חלקים מהם למעשה מרכיבים את הבובה, לאחר סיום ההרכבה הפשוטה למדי, מתחילים במלאכת העיצוב ובוחרים מדבקות לקישוט. ניתן להתאים את צבע העיניים שרוצים, כפות רגליים, מדבקות שונות לעיצוב הבובה ועוד. מסיימים להרכיב מתחילים לשחק. מוחים כפיים והרובוט מתחיל לקפץ ולרקוד. נוגעים בו באף והוא יחל לרוץ. 

הבובות מגיעות בשלושה גדלים שונים, הנבדלים בין הפעלולים שהם מבצעים. בגודל הקטן (13 ס"מ לערך) החרגול ונמלת האש נעים קדימה ואחורה וניתן לחבר שני צעצועים לאחד וליצור למעשה מרבה רגליים. בגודל הבינוני (13-15 ס"מ) הבובות יגיבו למחיאת הכפיים של הקטנטנים. חד קרן, נמר וכלבלב לא רק יקפצו לצליל מחיאת הכף אלא גם ינועו אם תלטפו להם את האף. אחרון חביב הוא הדינוזאור (19 ס"מ) שיכול בקלות להפוך להיות גם דרקון. 

הרובוטים פועלים באמצעות מנגנון תנועה פשוט וקל וחיישני קול ומגע. בובת הרובוט פועלת על בסיס 3 סוללות AA ומתאימה לילדים מגיל 4 ומעלה.


להשיג בחנויות והרשתות השונות לרבות עידן 2000, הפיראט האדום, כפר השעשועים ועוד.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה