יום שבת, 9 בנובמבר 2019

סערה בכוס תה או שמא קפה- העיקר עם צ'וקטה


כן, אומנם הקיץ ממש לא רוצה לפנות את מקומו אך בחשיבה היומיומית אני כבר בהחלט שם, מתחילה להכין את ארונות החורף, לאגור מתכוני קדירה, מרקים ועוגיות שמתאימים לימים הקרים שממש עוד רגע ויגיעו.



אז ממש רגע לפני הגיע משלוח עמוס כל טוב עם מגוון רחב של עוגיות צ'וקטה, האמת? כל אחת מוצלחת מקודמתה, ישנה סדרה שלמה של מוצרים במגוון רחב של מרקמים, מילויים וטעמים עשירים, בהחלט פינוק אישי ומשפחתי כיפי במיוחד. 



אז מה היה לנו? בין שלל מוצרי המותג, נמנית גם סדרת העוגיות הכוללת: 

עלי וופל חמאה דקים - עלים דקים ופריכים, מיוצרים בבלגיה, מכילים 20% חמאה. כשר חלבי, לאחרונה חזרנו מחופשה בהולנד ודגמנו לא מעט עוגיות כאלו ואלו פשוט נפלאות, נימוחות בפה, מתאימות לכלל המשפחה, הן הילדים והן המבוגרים זללו בהנאה מרובה.


ביסקוויט סנדוויץ' בטעם שוקולד במילוי קרם בטעם וניל (176 גרם) - ביסקוויט עם מילוי קרם וניל מפנק לילדים ולמבוגרים כאחד. המארז מגיע עם 4 חבילות אישיות, בכל אחת 4 עוגיות. מיוצר בספרד- ילדי מאוד אוהבים עוגיות מהסוג הנ"ל ויכולים בקלילות לסיים חבילה מבלי למצמץ, הם טרפו את העוגיות בהנאה מרובה ואף סיכמו שהן טובות אף מהמתחרים. 



עוגיות בטעם חמאה - עוגיות קלילות ומתוקות לנשנוש לצד הקפה בבוקר, בכשרות מהודרת (פרווה, בד"צ). מגיע בקופסת מתכת מהודרת. עם יד על הלב, מי לא זלל עוגיות כאלו בילדותו? אני באמת לא יודעת מה איתכם אבל אלו היו העוגיות האהובות עלי, אלו לצד כוס תה מהביל ומפנק ועשיתם לי את היום, הפעם כאשר הגיע המשלוח, הכנתי לי כוס קפה טעים, יצאתי לשמש, רגל על רגל לצד ספר טוב ופשוט צללתי לי לשעת פינוק כיפית במיוחד.



גלילי וופל בציפוי שוקולד חלב - גלילים פריכים עם מילוי דק של קרם קקאו ובוטנים, מצופים בשוקולד חלב, מעולים לשילוב לצד הקפה. סוג של גליליות אך פריכים פריכים, דקיקים דקיקים ועם מילוי וציפוי חלומיים- אם להתפנק בשחיתות יתרה זה המתכון.



פתי בר (400 גרם) - עוגיות הפתי בר המסורתיות, פריכות ובעלות מתיקות מעודנת, מגיעות באריזה המכילה 3 חבילות נפרדות. מיוצרות בספרד, כשרות מהודרת (פרווה בד"צ) משתלבות נהדר במגוון עוגות. את רוב הביסקויטים בחרתי להמיר לשימוש במתכון עליו בניתי זה זמן מה- רולדת כדורי שוקולד של יונית צוקרמן (ראו מתכון)- בחירה שהתבררה כמושלמת- הביסקויטים פריכים מאוד, מתקתקים בדיוק כמו שאני אוהבת, נימוחים- במילה אחת מושלמים.






צ'וקטה הינו מותג פרטי בבעלות ליימן שליסל, שתחתיו משווקת החברה מוצרי מתיקה שונים. לליימן שליסל מותג פרטי נוסף – יוגטה, תחתיו היא משווקת סוכריות ודברי מתיקה מסוגים שונים. ליימן שליסל הוקמה בשנת 1955 וכיום נחשבת למובילה ביבוא שיווק והפצה של ממתקים ומוצרי מזון. בחברה מועסקים למעלה מ-500 עובדים, בעזרתם פוקדים ישירות את רוב נקודות המכירה בארץ. באתר ליימן שליסל - www.l-s.co.il ניתן לקבל מידע אודות המותגים אותן מייבאת ומשווקת ליימן שליסל בישראל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה