יום ראשון, 10 בנובמבר 2019

מסעדת קמפניה- מסעדת שף כשרה למהדרין



כיום בעידן שלנו אני מוצאת יותר ויותר דרישה למסעדות כשרות, גם אנחנו באופן אישי מעדיפים זאת אולם אם נודה באמת לא קיימות הרבה מסעדות כשרות למהדרין מוצלחות במיוחד ועל אחת כמה וכמה מסעדות שף.

ביום חמישי האחרון הוזמנו לאירוע השקת תפריט החורף של מסעדת קמפניה הכשרה למהדרין בבעלותו של איציק קדוש ובניצוחו של השף אריק ווקיל- המסעדה בעיצוב יפיפיה מיוחד ומזמין, מציעה חווית בשרים איכותית ומשובחת בסגנון תורכי מודרני עם התמחות בבשרים.

השף אריק ווקיל בעל 22 שנות ניסיון וותק בענף המסעדנות מנצח על התפריט המיוחד והמגוון מאוד. ווקיל בישל לאובמה ולפוטין ולשלל שועי עולם וכיום הינו השף הפרטי של כל המטוסים הפרטיים ולא בכדי, כל מנה מוצלחת מקודמתה, יש לו יד מדהימה. ווקיל מתמחה בנתחי בשר וסטייקים עסיסיים בשיטת חיתוך מיוחדת ועישון בשרים התורמת לטעם העשיר והעמוק, הנתחים נפרסים לעיני הלקוח וממש כמו ביין נותנים לבחור לטעום כדי לאשר את הטעם המשובח. גולת הכותרת של המסעדה היא מגוון נתחי הבשרים האיכותיים שנבחרים בקפידה ומגיעים משטחי מרעה ברמת הגולן - אסאדו, טומהאוק, פריים ריב, ואנטריקוט אנגוס . 

כאמור כפי שסיפרתי מעלה המסעדה בעיצוב יפיפיה (אגב, המסעדה נבנתה ותוכננה ע"י האדריכל יובל אליהו בעלות השקעה של 3 מיליון ₪), ישנה אווירה מאוד נעימה במקום, מוזיקה תורכית נעימה מתנגנת ברקע, השירות מוקפד ואיכותי מאוד, המלצרים מבינים ומכירים את כל התפריט על בוריו ולמרות שהיינו באירוע עיתונאים עשיר במשתתפים היו סובלנים, אדיבים וחייכנים.



מסעדת קמפניה הכשרה למהדרין בהשגחת הרב מחפוד מביאה את המטבח הכשר למהדרין לפסגת הקולינריה . המסעדה מאופיינת במאכלים טורקיים מארץ מוצאו של ווקיל השף. במסעדה 2 חדרים פרטיים וניתן לערוך מגוון אירועי חברה ואירועים פרטיים עד 100 איש . בימי שישי נערכים במסעדה חתונות בריתות. 



מאז שנתחיל מבין שלל המנות שהגיעו לשולחננו דגמנו:

קרפצ'יו דק דק של סינטה – קוביות פרי, צנונית, מיקרו עלים, בלסמי מתקתק, שמן זית, מלח ים ואיולי עריסה - ברוב המסעדות מציעים את הקרפצ'יו בליו גבינת פרמזן, אולם כאשר מבקשים להוריד את הגבינה יורדת רמת המנה, כאן המנה פשוט מדהימה, מדובר בנתחים דקיקים דקיקים של סינטה איכותית מאוד לצד תוספות מעניינות שמעניקות למנה טוויסט מדהים:



סיגרים במילוי כבד, נענע פטרוזיליה בליווי טחינה ורודה ואיולי שיפקה- תקשיבו זו מנה שאתם חייבים לדגום, מנה טעימה מאוד, סיגרים דקים במילוי מדהים כזה שיגרום לכם לרצות לטרוף את כל המנה מבלי לשים לב, רק אל תשכחו לטבול בטחינה בטעמים משתנים שמעניקה גם היא צבע מעניין למנה:



טרין כבד – פטה כבד לצד קונפיטורת בצל ופירות יער - כאשר המנה הגיעה לשולחננו לא אחת הרימו גבה, פטה כבד לא חלבי, ברור שיהיה לא טעים, תקשיבו!!! הוא מפיל ברשת כל אחד ואחת, מנה מדהימה למרות היותה בשרית בלבד , ללא חמאה אך עם טעם קטיפתי נימוח ומיוחד:




סו בוריק- מאפה תרד ו"גבינת" קשיו מלוחה וסלטון רענן- טוב, תקשיבו, עצרו הכל!! אחת המנות הכי טעימות שדגמתי , מנה טבעונית טעימה ומיוחדת, מעין בורקס תורכי כזה שתרצו לחסל עד תומו, גם אם אתם לא טבעונים ולא התכוונתם להזמין אתם חייבים להזמין ולהתענג על כל ביס- מבטיחה לכם כל ביס יעניק לכם לונה פארק שלם של טעמים בחיך:




סלט בריאות: בורגול, קוביות בטטה, אוכמניות יבשות, המון עשבים, מלפפון, עגבניה, אגוזים וסורבה- מי שמכיר את הבלוג שלי יודע שאני כבר כשנה וחצי שומרת על אורח חיים בריא, מידי יום אוכלת לפחות סלט אחד ולא אחת קורה לי שאני מזמינה במסעדה סלט מרענן, כאן הסלט היה פשוט מדהים, מדוייק ומאוזן מאוד בטעמיו, שילוב שלל מרכיבים איכותיים ומיוחדים יצרו סלט רענן, טעים, מפנק ועשיר, אגב המנה מוגשת עם סורבה חמצמץ שמעניק טוויסט מדהים למנה:




ריזוטו ביער השחור- מחית פיטריות מהיער, ריזוטו ונתח השף שנרדם בתנור- אני מאוד אוהבת ריזוטו אולם לא אחת נופלת במסעדות, לא כל אחד יודע להכין ריזוטו איכותי, כאן למרות היותו בחזקת פרווה הוא היה פשוט מדהים, קטיפתי ונימוח ושילוב הבשר יצרו מנה מדהימה שלא ממליצה לוותר עליה:




פידה דונה אסלי מרחובות איסטנבול- מאפה סירה עם נתחי בקר וטלה, חציל אפוי, פיטרוזליה ואיולי שיפקה- עד המנה הזו הצלחתי לשמור ולא לאכול לחם אולם במנה הזו כולם התענגו על המאפה שהחלטתי שאני חייבת לטעום וזו כנראה הייתה  טעות כי פשוט לא הצלחתי להפסיק לאכול, מאפה מדהים, מצד אחד קריספי ומצד שני נימוח בפה, שילוב טעמים מיוחד - מעין לחם באגון אך מקורי ומיוחד יותר- לצערי אין לי תמונה של המנה הזו.

מוסקת כנאפה- שערות קדאיף, תפוחי אדמה, חציל אפוי, בשר בניחוח חורפי ופרוסות עגבניה- זו המנה שלי באופן אישי הכי פחות נגעה, פחות התחברתי לשילוב הטעמים אך בשל העובדה שהמנה חוסלה עד תום בטוחני שהייתה טעימה:




wet burger- המבורגר שיורד עליו גשם של טעמים- לחמניית המבורגר עשירה ברטבים ובקציצה איכותית וטעימה, הקציצה מעט דחוסה (בדיוק כמו שאנחנו אוהבים) עם שלל רטבים, הלחמניה עצמה רטובה (מהשומן של הבשר והרטבים) ומומלץ לאוכלה עם כפפה:



פריים רייב- אנטריקוט עגלה על העצם- טוב!! כשהעלתי את התמונות לפייסבוק חברה התקשרה אלי וישר אמרה : "תקשיבי התמונות סוף אבל אני בטוחה שהבשר היה על הפנים, הוא כשר איך הוא יהיה מוצלח?" אז תקשיבו לי ותקשיבו טוב!! מדובר בנתח חלומי, נימוח בפה, עסיסי , משויש היטב, עשוי במידת העשייה המדוייקת ואיכותי מאוד, מדובר בבשר עגלה מיוחד במינו (גידול מיוחד של המסעדה) :





אסאדו על עצם שלא עשה ספורט מימיו ברוטב מעושן- לרוב אני לא מחובבות הזאנר אולם כאן הייתי חייבת לטעום ביס ואכן נשבתי בקסמו, בשר נפלא , נימוח בפה, שומני במידה הרצויה וטעיםםםם:



עוד ניתן למצוא בתפריט מגוון נתחים כגון : 
אנטריקוט מיושן – 300/400/500 גר' מיושן במקום, צרוב על הגריל ומושג עם תפו"א 
קראנץ' ורוטב יין בצד . 50 ₪ ל100 גר' 
פרים ריב על העצם 50 ₪ ל100 גר (מינימום הזמנה 500 גר) 
טומאוק – אנטריקוט טיל 50 ₪ ל100 גר (מינימום הזמנה 800 גר) 
אסאדו על העצם – עישון 12 שעות בתנור ברוטב מעושן35 ₪ ל100 גר' 

בגזרת הקינוחים הגיעו לשולחננו בקלאווה (שלא יצא לי לטעום אך ייתרת הסועדים נפלו ממנה) וסיגרים ממולאים בחלבה- טעיםםםם:




תקשיבו, זאת אחת המסעדות המוצלחות שביקרנו לאחרונה, ממליצה בחום, הנאה מרובה מובטחת לכם.

כתובת:
מתחם הרובע – ברשבסקי 8 ראשון לציון
טלפון להזמנות (ממליצה להזמין מקום):
03-9037667 
שעות פתיחה :
א' – ה' : ועד אחרון הלקוחות -12:00 
מוצ"ש חצי שעה לאחר צאת השבת עד אחרון הלקוחות 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה