יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

ארוחת בראנץ מפנקת במיוחד בכיופים פתח תקווה



יום שישי לאחר שבוע עמוס , גדוש ומאתגר אני והזוגי מאוד אוהבים להתפנק ולצאת לארוחת בוקר כיפית, מודה ומתוודה לרוב אנחנו פחות מתחברים לרשתות השונות אשר מציעות קונספט די דומה לארוחות הבוקר ומחפשים את אותם בתי הקפה הקטנים , הייחודיים שמציעים ארוחה קצת אחרת.

במסעדת כיופים ביקרנו אין ספור פעמים, הן במסגרת הבלוג והן במסגרת הפרטית, מעולם לא נחלנו שם שום אכזבה כזו או אחרת, בכל הזדמנות שביקרנו האוכל היה טעים, טרי, מגוון ומושקע, האווירה נפלאה והשירות מוקפד.

לאחרונה עת חזרתה של ביתנו מהצבא החלטנו לצאת לארוחת בוקר עליה שמענו כבר מספר פעמים- בראנץ מפנק וכיפי במיוחד במסעדת כיופים כאמור מעלה.

מי שלא מכיר מסעדת “כיופים” הינה פנינה כפרית קסומה ומיוחדת השוכנת בצומת ירקון, המקום רחב ידיים וכולל בין השאר חצר גדולה ומטופחת, עשירה בצמחייה ובתאורה ססגונית.




בתפריט המגוון של “כיופים” ניתן למצוא נגיעות מן המטבח האיטלקי, הצרפתי, האמריקאי, הישראלי ועוד אולם בימי שישי ניתן להנות מארוחת בראנץ מפנקת במיוחד במחיר די מגוחך של 69 שקלים לאדם. הארוחה כוללת מבחר רחב של גבינות, סלטים, מטבלים, לחמים טריים , פשטידות, גחנון, עמדה להכנת ביצים, קינוחים, שתיה קרה חופשית, שתיה אחת חמה לסועד ועוד ועוד פינוקים רבים.







הגענו בשעת שיא- לחץ מטורף (10) ויחד עם זאת צוות המקום חייכני, סובלני , אדיב ונעים- המארח החביב חיש מהר התפנה אלינו ומיקם אותנו בשולחן, הסביר מעט על הקונספט (אין אפשרות לאכול משהו אחר  פרט לבראנץ) ומיד התחלנו לטעום ולדגום את התוצרת הטרייה.







מאוד אהבנו את האופציות השונות והרבות שהיה למקום להציע - אין ספק כי כל אחד ימצא את מבוקשו הן הטבעונים, הן ילדים והן מבוגרים. מאחר ואני שומרת על אורח חיים בריא אני דואגת לאכול בכל ארוחה מבחר רחב של ירקות ואכן מצאתי לעצמי המון מה לאכול- אנטיפסטי, מבחר רחב של סלטים טריים וטעימים, גבינות ואף ביצים העשויות כפי שציינתי במקום לפי דרישת הלקוח.








אנחנו מאוד נהננו ואין לי כלל ספק כי נחזור לכאן בקרוב בשנית, אז אם גם אתם מחפשים ארוחת בוקר קצת שונה, מגוונת, טעימה, איכותית ומפנקת זה המקום בעבורכם.


כתובת:
הירקונים 58, פתח תקווה
שעות פעילות המסעדה:
א’ – ה’: 09:00 – 23:00
ו’: 08:30 – 23:00
ש’: 10:00 – 23:00
טלפון להזמנות (ממליצה להזמין מקומות מראש):
03-9300139

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה