יום שבת, 9 בנובמבר 2019

קליניקה אאוץ- אומרים שלום לכאבים

הזוגי סובל כבר  שנים ממספר פריצות דיסק,  לשמחתי בתקופה האחרונה הוא סובל פחות ופחות וזה לאור העובדה שמקפיד על ההוראות המאוד ברורות של הרופאים- לא מרים חפצים כבדים, מתאמן מידי יום, מתכופף בצורה הנכונה ועוד ועוד . 

לאחרונה בעת טיולנו בחו"ל לא אחת נאלץ להרים את המזוודות הכבדות, סחב על גבו מידי יום את התיק (אומנם אורטופדי ועדיין...) לכן חזר עם כאבי גב ואף התלונן שמתחיל להקרין לו לאיזור הרגל, מאחר ואני כבר יודעת שאם זה מתחיל כך ההדרדרות יכולה להיות מאוד מהירה התחלתי לחפש בעבורו טיפול בכאב, בתחילה חשבתי פשוט להזמין לו עיסוי שישחרר לו את הגב אולם מהר מאוד הבנתי שאם רוצים לפתור את הבעיה ביעילות עיסוי לא מספיק.

די במקרה מצאתי ברשת את מיכל רהט אשר מנהלת את קליניקה אאוץ- מתמחה בטיפול בכאב- קבעתי עבורו תור ואם אומר את האמת הוא יצא לדרך מעט סקפטי אך חזר פשוט מאושר, טען כי הטיפול היה מקצועי, יעיל ומשחרר עד מאוד.



מיכל למדה והוכשרה במגוון קורסים ובכל טיפול וטיפול מיישמת ומשתמשת במגוון הכלים העומדים לרשותה:

שיקום תנועתי אורטופדי ולחיצות Trigger Point.
עיסוי שיקומי – רפואי.
טיפול בקינזיוטייפ.
קרניוסקראל אינטגרטיבי.



מיכל מקצועית ברמה גבוהה, מטפלת בספורטאים, ברקדניות, באנשים שיושבים הרבה זמן וחוסר התנועה מייצר כאב, באנשים הסובלים מכאבי גב, צוואר, כתפיים, ברכיים, אלו הסובלים מפריצות דיסק, בלטים, דורבן, כתף קפואה ועוד ימצאו את פתרונם בטיפול. 

בתחילת כל טיפול מיכל מאבחנת את מקור הבעיה ומתאימה את הכלים הדרושים לטיפול נקודתי, מטרת הטיפול למעשה הינה הזרמת דם, החזרת תנועה וריפוי מכאב.



כפי שציינתי מעלה מיכל מטפלת בכל קשת הבעיות כולל טיפול בגיל השלישי ובשיקום תנועתי אורטופדי, היא מנוסה מאוד, מקצועית, סובלנית ואדיבה-ניכר כי היא מאוד אוהבת את עבודתה ומתנהגת לכל לקוח ולקוח כאילו למעשה הינה השליחה לעזור בפתרון הבעיה.

מילה של משה- מומלץ בחום.


הקליניקה שוכנת בתל אביב.
טלפון להזמנות:
052-369-3063‏

תגובה 1:

  1. האם זה היה עוד עיסוי בשביל הכייף או עיסוי טיפולי שעזר באמת להפחת הכאבים?

    השבמחק