יום שלישי, 5 בנובמבר 2019

משחקי קופסא חדשים ללימוד אנגלית שנוצרו כמתנה מאמא לבת וכעת זמינים לכל הילדים



משחקי קופסא חדשים ללימוד אנגלית שנוצרו כמתנה מאמא לבת וכעת זמינים לכל הילדים 



אני זוכרת את ילדותי, כל יום היה אותו ריטואל קבוע, היינו חוזרים מבית הספר, אוכלים ארוחת צהריים, נחים מעט, מכינים שיעורים ואז הגיע זמן הכיף- משחקי קופסא עם סבא וסבתא שלי, בימים של פעם בין השעות 14.00-16.00 אין מצב שהייתה נפש חיה בחוץ, כולם הסתגרו בבתים וניצלו את הזמן הזה לזמן איכות, שיעורים ועוד... בשעה 16.00 כולם נהרו לרחובות.

מאז ועד היום עברו המון מים בנהר וכיום במקום להנות עם החברים הילדים מבלים שעות רבות מול המסכים, אצלי בבית אני לא מאפשרת את זה לצערם של ילדי ולשמחתי הרבה.

ילדי כבר יודעים שלפחות פעמיים בשבוע יושבים יחדיו לשעת חברה ומשחקים משחקי קופסא, בימי החורף זה אף יותר, אני מגבילה עד מאוד את שעות המסכים ומעדיפה (הם קצת פחות) שישקיעו בקריאה ובמשחקי העשרה.

השבוע קיבלנו להתנסות משחקים מקסימים ומיוחדים ללימוד אנגלית, שפה שכולנו חייבים לרכוש ובמיוחד הדור הצעיר. 

מדובר בסדרה של משחקי קופסא ללימוד אנגלית שפותחה על ידי סיגל כהן- סקאלי אם לילדה בת 10 שאוהבת אתגרים וחשיבה מחוץ לקופסא, המשחקים פותחו בשנה האחרונה ומתאימים גם לילדים עם קשיי למידה, בהם שולטת דמות מרכזית שנקראת CAT BADOO (החתול בדו) , חתול מאויר המעודד את הילדים לשחק את משחק הזיכרון שכולם אוהבים ומשחק הרביעיות ללימוד קריאה לפי תנועה וצליל ובכך לומדים הילדים באמצעות חווית המשחק קריאה ואת אותיות ה- ABC. הדמות יצרה סיגל, קאט-באדו, הוא הגיבור של סדרת המשחקים החדשה, שמטרתה לסייע לילדי הגנים ובית הספר היסודי ללמוד אנגלית. בליווי איורים מקוריים של סיטואציות יומיומיות משעשעות, קאט-באדו מתווך לילדים את נבכי השפה, הילדים משחקים ונחשפים לאותיות ה-ABC , רוכשים אוצר מילים ראשוני ומתרגלים את הקריאה והכתיבה. 

מחקרים מאז ומתמיד הוכיחו לכולנו שתכנים המועברים כלמידה רב חושית ועל ידי משחק הם השיטה הטובה ביותר ללמד אנגלית לילדים. משחק הוא חלק מתהליך הלמידה בכל גיל, מאפשר להעז, לאתגר, לאלתר, ליצור פתרונות ולקחת סיכונים מבלי לחשוש מהתוצאות. 

ישבנו במשך כשעה וחצי יחד עם בננו בן השבע הלומד בכיתה ב' אשר התחיל השנה לרכוש את מיומנותיו באנגלית, הוא היה מאושר, שיחק בהנאה והצליח ללמוד קצת יותר מהלמידה המונוטונית בכיתה, הוא אף ביקש שאבדוק מול המורה לאנגלית אם ניתן להביא את המשחק לכיתה ולהמשיך ללמוד יחדיו עם שאר ילדי כיתתו. 

כעת המשחקים מוצעים לילדי גן ובית ספר יסודי עם משלוח לכל רחבי הארץ. ביניהם תוכלו למצוא: 

משחק זיכרון אותיות ABC 

המשחק מסייע בהטמעה ושינון של אותיות ה ABC הגדולות והקטנות. המשחק מקצר את תהליך השינון ולמידת אותיות ה ABC והוא גם מציע לילדים אוצר מילים ראשוני באיורים מקוריים מקסימים. המשחק מיועד לילדים סקרנים בגילאי הגן המעוניינים ללמוד את השפה ולילדי בתי ספר יסודי הנפגשים לראשונה עם אותיות ה ABC. 
מחיר משחקי הקופסא : 59 ₪ - 79 ₪ .



משחק הרביעיות – קוראים אנגלית לפי תנועה וצליל 

המשחק מסייע ללמוד ולהטמיע את צלילי השפה השונים ובכך לשפר את יכולת הקריאה. משחק הרביעיות מתוכנן על פי התנועות והצלילים והוא מאפשר תרגול ויישום של הקריאה של מילים שונות, על פי צליליהן. וכל זאת – בליווי האיורים המקסימים של קאט-באדו, הנתקל בסיטואציות משעשעות בחיי היומיום. במקביל לתרגול הקריאה על פי הצלילים, הילדים גם מרחיבים את אוצר המילים וגם נהנים ממשחק מהנה ומותח. 
 מחיר משחקי הקופסא : 59 ₪ - 79 ₪ .



ממליצים בחום!!!

את משחק הזיכרון ומשחק הרביעיות תוכלו להשיג באתר www.catsandboxes.co.il קאטס אנ'בוקסז.
טלפון 054-6681772

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה