יום רביעי, 20 בנובמבר 2019

"דוקטור עור" - מוצרי חורף



"דוקטור עור" - מוצרי חורף 


לצערי בימי החורף אני סובלת מאוד מעור יבש, מגורה ואדמומי על כל משתדלת לטפחו עד כמה שניתן במוצרים הטובים ביותר שקיימים בשוק, אין מצב שתמצאו אותי ללא קרם  פנים, קרם גוף וקרם ידיים.

השנה הצטיידתי במספר פריטים הכרחיים נוספים וזאת בעיקר בשל העובדה שביתי הלוחמת משרתת בדרום הרחוק, במקום בו במשך היום חמים ויבש ובשעות הערב קררר עד מאוד, על כן עור פניה וגופה יבש מאוד, סדוק ואדמומי.

אמש קיבלתי משלוח מפנק ומצויין עם מוצרים שאת חלקם אנו מכירות מבית דוקטור עור, מותג הדרמו-קוסמטיקה בפיתוח של רופאי עור אשר מציע בימים אלו מגוון מוצרים ייעודיים ואידיאליים לשימוש בעונת החורף. 

ריניו עור - קרם יום אנטי אייג'ינג 


אם לפני מספר שנים יכולתי להשתמש בכל קרם פנים היום אני מאוד בוררת אותם, בכל זאת בעשור החמישי של חיי עור הפנים  גמיש פחות, זקוק ליותר לחות ולקרמים המותאמים לטיפול בקמטוטים וקמטי הבעה ראשוניים.

במוצרים של ד"ר עור אני משתמשת כבר די הרבה, גיליתי כי הקרמים מותאמים לטיפוח מסיבי של העור וכי מעניקים לעורי את הטוב ביותר.

קרם הפנים ריניו עור הינו קרם יום אנטי אייגי'ינג המותאם לעור בוגר לגילאי 30+, הוא מתאים לכל סוגי העור ופותח במיוחד נגד קמטוטים וקמטי הבעה ראשוניים של עור הפנים והצוואר וזאת בשל נוסחה ייחודית המועשרת ברכיבים שיעילותם מוכחת: חומצות אלפא הידרוקסי (AHA) - חומצה גליקולית, חומצה מאלית וחומצה לקטית הידועות כמסייעות לזירוז תהליך חידוש העור, למראה עור חיוני וצעיר יותר. הקרם מכיל וויטמין E - נוגד חמצון המסייע להאטת הזדקנות העור ולהגנה מפני נזקי הרדיקלים החופשיים ובנוסף, מעניק לחות מוגברת לשעות ארוכות והגנה מפני קרינת השמש SPF15. בסיס אידיאלי לאיפור. 

מחיר: 150 שקלים ל- 50 מ"ל. 


שפתון טיפולי ACU OR לשפתיים יבשות ולהגנה מהשמש (גם בחורף) 



כפי שסיפרתי מעלה ביתי משרתת בדרום הארץ, שינויי מזג האוויר הקיצוניים גורמים לסדקים ויובש בשפתייה על כן בחרתי להעניק לה שפתון טיפולי אשר יעזור לשקם במיידי את הנזקים, הפעם ציידתי אותה בשפתון טיפולי המכיל ויטמין E. השפתון מסדרת Acu OR מעניק לחות אינטנסיבית לשפתיים יבשות וסדוקות ותחושת הקלה מיידית. שפתון אקו ליפ מכיל שמן אבוקדו עשיר בחומצות שומן חיוניות, ויטמינים ואנטי אוקסידנטים וחמאת שיאה להזנת השפתיים בנוטרי ויטמינים. השפתון מספק הגנה רחבת טווח מפני קרני השמש והסביבה UVA / UVB 50+ SPF,. 

מחיר: 40 שקלים ל- 4.5 מ"ל. 

טיפ מהדוקטור: ד"ר דב סטמפלר, מומחה למחלות עור ומין ויועץ למותג 'דוקטור עור' מסביר כי כאשר משתמשים בהתמדה בשפתון לחות עם מקדם הגנה גבוה, לשפתיים יבשות וסדוקות, הנפוצות בעונות המעבר ובחורף, עשויים למנוע את השפעתם של גורמי סיכון המעוררים התפרצויות חוזרות של נגיף הרפס השפתיים (פצעי קור וחום). הלחות שבשפתונים, כדוגמת שפתון ACU OR של דוקטור עור המכיל SPF50+, מונעת גם את היובש והסדקים שבשפתיים, אך גם יוצרת 'אפקט קסם' נלווה מעצם שילוב מקדם הגנה גבוה מאוד ברכיביהם, ובכך עשוייה לסייע אף יותר בצמצום התפרצויות ההרפס למינימום". 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה