יום חמישי, 21 בנובמבר 2019

פיתוח ישראלי חדש ראשון מסוגו בעולם- תירס טרי להכנה מהירה במיקרו



פיתוח ישראלי חדש ראשון מסוגו בעולם- תירס טרי להכנה מהירה במיקרו

קרדיט צילום: בר רוזנברג



כל בני ביתי מאוד אוהבים לאכול קלח תירס חמים, מתקתק ומפנק, אמממ, לא אחת אני רוכשת חבילה ועד שמגיעה לבשל אותה היא כבר לא כזו טרייה, אמש הגיע חידוש ישראלי חדש מסוגו בעולם מדליק, טעים ומיוחד- קלחי תירס המוכנים לאכילה תוך דקות ספורות בחימום במיקרו- המוצר פותח על ידי חברת צמח שיווק תוצרת חקלאית.

האריזה המיוחדת כוללת שני קלחי תירס טריים מהשדה המוכנים לאכילה בתום חימום במיקרו של חמש עד שבע דקות בלבד. אריזת הניילון והמגשית העוטפים את המוצר מיועדים לשימוש במיקרו.

המוצר מהווה פתרון מושלם בעיקר בעבור הילדים, יכול לשמש כחטיף בעת הצורך פשוט וקל לשימוש, ובעיקר חוסך זמן הכנה וניתן למצוא אותו בכל רשתות המזון המובילות.

אופיר שורץ מנכ"ל צמח שיווק תוצרת חקלאית: "המציאות היום מחייבת אותנו לחדש ולייצר מוצרים חדשים בהתאמה לאורח החיים האינטנסיבי שלנו. כוחה של החקלאות הישראלית תמיד היה טמון בכושר ההמצאה והחידושים אותם היא הביאה לעולם, וחברת צמח שיווק תוצרת חקלאית שמה דגש על חידוש ופיתוח הקיים ומעכשיו גם תירס טרי נמצא בהישג יד של דקות."

חברת 'צמח שיווק תוצרת חקלאית' משווקת תוצרת חקלאית מגוונת מיישובי עמק הירדן, הגולן והגליל כגון: תירס, אבוקדו, מנגו, בננות ופירות הדר לכל רחבי הארץ ולחו"ל. החברה ממוקמת ב'צמח' בעמק הירדן בסמוך לכנרת.



 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה