יום שבת, 3 באוקטובר 2020

שוקולוקו - חוויה ממכרת עד הבית

תקופת החגים מביאה עימה מידי שנה תחושה של רעננות, התחדשות, משפחתיות, כיף והנאה. השנה זרה ושונה מתמיד, אין תחושת משפחתיות, אין אירוחים, אין את אחוות הבישולים ואין את תחושת החגיגיות אולם יחד עם זאת אני מנסה יחד עם משפחתי הגרעינית להפיק מהלימונים לימונדה ומנסה להעביר כל יום ככיף יותר מקודמו. אנו מבלים יותר זמן איכות יחד (כן, גם הזומים יחדיו הינם חוויה בסופו של יום), אוכלים ארוחות משפחתיות מידי יום ביומו ומשתדלת לפנק ולהתפנק עם פינוקים שביום יום לא היינו מיחסים להם חשיבות ואתם לא מבינים מה הפסדנו.

אז בזמן הפנוי שנותר לי אני משוטטת לי ברשתות החברתיות ומוצאת את הפינוקים השווים ביותר, הפעם אני בוחרת לספר לכם על מארז סופר מושלם, מושחת ומפנק מבית שוקולוקו



שוקולוקו הוקמה אי שם בשנת 2005 על ידי ליאב רועי סלע ובת זוגו מתוך אהבה לעולם השוקולד. הכל החל כשמיד לאחר הצבא מצא עצמו נודד בעולם ומחפש ריגושים, אהבה והרפתקאות. בסימטה צרה בלב העיר העתיקה בברצלונה הוא התאהב, באותה קוביית שוקולד שחומה, ענוגה, מפתה ומהפנטת ומאז השתנה עולמו, כך התחיל מסע חייהם עם סיפור אהבה מתוק ומיוחד. יצאו למסע עמוק בדרום אמריקה הפראית בין מטעי הקקאו לחקור ולהבין עוד ועוד על אותה קוביית שוקולד קסומה. עברו לאירופה ובשוויץ התמחו בסודות הטעם והעיצוב. לאחר מסע ארוך, מחכים ומעשיר חזרו ארצה ללב תל אביב והגיעו למסקנה שזו שליחותם לייצר ולפנק אותנו עם שוקולדים וטעמים מטורפים- מכאן נולד השם שוקו (שוקולד) לוקו (בספרדית מטורף). כאן הם ממיסים, יוצקים, יוצרים, מעצבים, מציירים ומשתעשעים בשוקולד. הם מארחים (בימים שגרתיים) בוילה קסומה ומיוחדת באווירה כפרית בלב תל אביב, עם סדנאות שוקולד, תפריט ארוחות ומגוון רחב של שוקולדים. 


אז כאמור בימי סגר אנו ולכן הזמנו עד הבית את מארז הגלידות החלבי שלהם- 20 יחידות מושחתות של מיני ארטיקים בטעמים ממכרים כמו: פיסטוק, שוקו זהב, תות שמנת, פטל ובאונטי- חייבת לציין כי כל טעם מוצלח וטעים מקודמו, כל כך התענגנו על כל ביס וביס:









ניתן להנות ממארזים חלביים, מארזי מיקס, מארזי פרימיום (כמו שלנו), מארזי סורבה,  פינוקי שוקולד ועוד, הכנסו עוד היום לאתר, הזמינו, פנקו והתפנקו- ממליצה בחום.

צרו קשר:
052-6209039


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה