יום שלישי, 29 ביוני 2021

פרגית בניחוח הודי- ללקק את האצבעות

טוב, אז לטייל בעולם כרגע לא ממש אפשרי אולם להכנס למטבח וליצר מטעמים בניחוחות מהעולם בהחלט אפשרי. שבוע שעבר אט התקבל משלוח מאסם עם רוטב לטיקה מסאלה החדש מיד ידעתי מה אכין לשבת. 



בימים אלו אסם נסטלה מרחיבה את היצע הרטבים המעולים שלה ומשיקה רוטב נוסף למגוון - רוטב לטיקה מסאלה. מנת הטיקה מסאלה היא מנת הדגל המסורתית, מוכרת ואהובה מאד במטבח ההודי, מנה בעלת טעם עשיר ואותנטי, שכבשה את העולם בקסמיה. מדובר בעוף מבושל היטב ברוטב מסורתי ייחודי שלא כולם מצליחים להגיע לאיזון טעמים הנדרש כדי שהמנה תהיה טעימה ואותנטית בדיוק כמו במקור. לצורך כך משיקה אסם את הרוטב הייחודי במתכונת קלה להכנה מיידית - להוסיף, לבשל ולהגיש.

כחלק מהמגמה של אסם נסטלה לסייע לצרכן הביתי לבשל בבית כמו במסעדות הטובות ביותר- הרוטב החדש מכיל בתוכו עגבניות, שום, ועשיר בתבליני מסאלה מהמטבח ההודי. הוא בעל תווית נקיה, כלומר - כל הרכיבים איכותיים ומוכרים בכל בית. המוצר זכה לציונים גבוהים במבחני טעימה ברחבי הארץ. הרוטב יסייע לצרכן לדייק בטעמים ולהגיע למרקם ולאיזון הראוי. כך בלי מאמץ ניתן להגיע לתוצאות קולינריות מרשימות וטעימות.

הרוטב החדש לטיקה מסאלה מצטרף לסדרה האסייתית הקיימת שמנגישה את המטבח האסיאתי לבשלנים הביתיים, בעזרתה תוכלו להכין מגוון רחב של מנות אסייתיות בקלות ובהנאה. הסדרה כוללת חמישה רטבים: רוטב אסייתי למוקפץ, רוטב סויה קלאסי, רוטב בנוסח סצ'ואן ורוטב לפאד תאי.

אז שיניתי מעט את המתכון המקורי ויצרתי לעצמי מתכון מושלם שהתוצאה הסופית יחדיו עם הרוטב הייתה פשוט חלומית. 

המצרכים:
10-12 נתחי פרגית מנוקים וחצויים
1/4 כוס שמן
1 בצל גדול קצוץ
3-4 שיני שום כתושות
רצועות גמבה/פלפל חריף ירוק
קוביות חציל מטוגנות
חבילת פיטריות טריות קצוצות גס
2 כפות חמאת בוטנים
חצי כוס רוטב לטיקה מסאלה
1 פחית קרם/חלב קוקוס
1/4 כוס מים רותחים
מלח, פלפל

להגשה:
בוטנים קצוצים ו/או בצל ירוק/כוסברה- אצלי באופן אישי בני הבית לא אוהבים על כן הגשתי את המנה כפי שהיא בלבד.

אופן ההכנה:
בסיר רחב ושטוח מחממים את השמן ומטגנים את הבצל כמה דקות עד להזהבה קלה, מוסיפים את השום ומערבבים כדקה.
מוסיפים את הפרגיות בשכבה אחת עד שמשנות את צבען, פעולה זו נועדה למעשה לסגור אותן. מוסיפים את הירקות ואת התבלינים (מלח ופלפל).
בקערה נפרדת מערבבים את חמאת הבוטנים והמים הרותחים עד להמסה מוחלטת של החמאת בוטנים, מוסיפים את חלב הקוקוס, רוטב לטיקה מסאלה ומערבבים היטב, שופכים על תערובת הפרגיות והירקות ומביאים לרתיחה, מבשלים על אש קטנה כחצי שעה עד ארבעים דקות, חשוב!! מידי פעם לערבב בעדינות את התכולה על מנת למנוע הדבקויות.




למתכונים כנסו לאתר בישולים: https://www.bishulim.co.il/

להשיג ברשתות השיווק

בהשגחת הבד"ץ עדה חרדית



גאוני- משחקים חכמים לילדים

ילדי כבר יודעים, אני מאותן האמהות "המציקות" שמעדיפות שהם ישחקו משחקי קופסא ולא יבהוו מול המסכים במשך שעות רבות. אם פעם היו באים אליהם חברים ו"משחקים" יחדיו כל אחד עם הפלאפון שלו הלוא שכיום החברים שמגיעים נהנים משעות של כיף והנאה במשחקי הקופסא השונים. אתם לא מבינים כמה הילדים נהנים מזה. ממש כל יום יש אצלינו טיילת של חברים שמגיעים לשחק ולהנות משעת משחק איכותית. 

בעיקר בשל עובדה זו אני מקפידה כל הזמן לחדש ולהפתיע עם משחקי קופסא חדשים ומדליקים. אחד המותגים שאני הכי אוהבת שילדי משחקים עם המשחקים שלו זו חברת "גאוני". גאוני הינה חברת משחקים ישראלית המתמחה בפיתוח, תכנון, ייצור ושיווק של משחקי לימוד, חשיבה וחברה איכותיים בארץ. החברה גם מייצרת, משווקת ומפיצה את משחקיה בעולם ומביאה לארץ משחקים מיוחדים ואיכותיים מחברות בינלאומיות. המשחקים מתאימים למגוון גילאים, משחקים לימודיים המיועדים לילדים קטנים מגיל 9 חודשים ועד 9 שנים.משחקי חברה, חשיבה ואסטרטגיה לכל המשפחה מגיל 3 ומעלה.



את מלאי המשחקים החדש אני שומרת לשבת הקרובה- יש לנו מנהג בבית, את השבת הראשונה של החופש הגדול אנו חוגגים עם המון משחקי קופסא, הפתעות, ארטיקים, בריכה והפתעות קולינריות. 

אז מה היה לנו בהזמנה האחרונה שלנו אתם שואלים?

יש בגאוני קטגוריה חדשה של קוביות חכמות - משחק קסום ומיוחד ששמעתי עליו המון המלצות מחברות שכבר רכשו , אז כמובן שגם אנחנו הצטרפנו לחגיגה והזמנו 2 משחקים.

הראשון - ארץ עיר:




משקשקים את הקוביות:
4 אותיות, 2 קטגוריות
הראשון שמכריז מילה מתאימה, זוכה בנקודה.
זוכים בנקודות ומנצחים במשחק!
מתאים לגילאי +7


מיומנויות נלמדות:
ידע כלי
הבחנה חזותית
היגיון

השני- קשר לוגי:




שקשק את הקוביות:
חשוב על קישור הגיוני
קשר בין כמה שיותר קטגוריות יחד.
זוכים בנקודות ומנצחים במשחק!

מתאים לגילאי +8

מיומנויות נלמדות:
היגיון
דמיון
הבחנה חזותית


יש לכם מסיבה? או סתם באים חברים?
טאקו PARTY המשחק שיעשה לכם כיף במסיבה!







אחד המשחקים המקסימים שיש לגאוני. יש לנו את הגרסה הישנה וגם כיום לאחר המון שעות משחק נהנים בטירוף כך שבטוחני שהגרסה החדשה תעלה על קודמתה ותהיה מהנה במיוחד. 

טאקו, כובע, עוגה, מתנה, פיצה...

תשמרו את חמשת המילים המטורפות האלה בראש שלכם.
ברגע שיש התאמה בין קלף למילה, התחרו זה נגד זה ושימו את היד במרכז ערימת הקלפים.
האחרון ששם את היד חייב לקחת את כל הקלפים שבערימה!
היו הכי מהירים והיפטרו מהקלפים שלכם ראשונים, אבל היזהרו!
אל תתבלבלו המשחק הזה רק נראה קל אבל הוא טריקי.
המשחק הממכר הזה הוא ייחודי כמו השם שלו.

מיועד לגיל 8+

תכולת המשחק:
64 קלפי משחק.

מיומנויות נלמדות:
משחק חברתי
מהירות מחשבה
ריכוז והבחנה.

המירוץ למטמון:



מיועד לגילאי 7-77.
מצא את תיבת האוצר ועשה את דרכך אל היעד מהר ככל האפשר!
הראשון שמצליח לסדר את קלפי ההרפתקאות לפי מפת האוצר הוא המנצח!

תכולת המשחק:
1 תיבת אוצר מעץ
1 קלף יעד
24 קלפי הרפתקאות דו צדדיים
50 קלפי מפת אוצר

משחק שכולו הרפתקאה. משחק תחרותי על מהירות, הבחנה וזריזות ידיים. 
השחקן המבריק ביותר הוא הזוכה!

מיומנויות נלמדות:
ראיה חזותית
מהירות חשיבה
זריזות ידיים



אז כפי שאתם רואים מלאי המשחקים החדש שלנו ממש מפתיע ואין לי ספק כי מצפות לנו שעות משחק רבות. שעות של גיבוש, הנאה, צחוקים וכיף משפחתי. 

חברים, החופש הגדול ממש כאן, הצטיידו גם אתם במשחקי קופסא של גאוני, השקיעו בשעות משחק מהנות שיוצרות זכרון ילדות כיפי ומהנה במקום שהילדים יהיו כל היום מול המסכים. 

לגאוני יש מבחר רחב של משחקי קופסא מהנים ומפתחים מאוד. כל משחק מוצלח מקודמו. 

יש כיום לגאוני מבצע שווה במיוחד- שווה להזמין עוד היום.



משלוחים מעל סכום של 149 שקלים עד הבית ללא תשלום. 

אני ביצעתי הזמנה וכבר ביום למחרת קיבלתי את המשלוח.

אתם עוד פה? רוצו לאתר והזמינו עוד היום. 


יום חמישי, 24 ביוני 2021

אוהבי החריף התפקדו!! חריפתא משיקה את החנות החריפה הראשונה

לא אחת עולה בבית סוגיית נושא החריף. הזוגי שיהיה בריא צריך אוכל חריף, הוא יכול לאכול כריך עם ממרח חריף (סחוג/עריסה), לצד זה פלפל חריף ועוד מתלונן שלא מספיק חריף לו. מצד שני מחצית מילדי פחות בעניין החריף ואילו המחצית הנותרת מאוד בעניין. על כן אני תמיד תרה בחיפושים אחר ה"חריף" המושלם-הטעים, המפתיע, השונה והמיוחד. 

לאחרונה בשיטוטי בפייסבוק מצאתי את חריפתא- החנות החריפה הראשונה בישראל, מודה, התסקרנתי ומיד נכנסתי להציץ, לבדוק, לחפש ולהבין במה מדובר. חריפתא הוקמה על ידי  חגית לוצטו, בחורה מקסימה אשר משוגעת על חריף. בטיולים בחו"ל ראתה שיש עולם שלם של חריף שלא מכירים בארץ. לאט לאט התחילה להזמין  לעצמה את הטעמים השונים, התנסתה בכל מיני מוצרים סופר חריפים ולאט לאט גילתה שהיא ממש לא היחידה בארץ שחסר לה חריף וכתוצאה מכך התחילה לעזור לאנשים להשיג גם. משם עלה הרעיון לעשות את זה באופן מסודר וכיום חגית  מייבאת מוצרים שאין בארץ בכל מיני רמות של חריפות, בצורת רטבים ואבקות - החל מפיקנטי קליל ועד למוצרים מהפלפל הכי חריף בעולם - הקרוליינה ריפר (לפי שיאי גינס). בגלל שחשוב לה שכלל המוצרים יהיו עם כשרות, החליטה להתחיל לייצר מוצרים בעצמה לליין הביתי של חריפתא וממש בקרוב חריפתא מתחילים  לייצר את ליין הרטבים הסופר חריפים הראשונים בישראל, המבוססים על הקרוליינה ריפר ועוד פלפלים ברמות חריפות קרובות.



חייבת לציין כי באתר יש פירוט מדוייק על כל מוצר ומוצר כולל מידת חריפותו שזה יתרון סופר משמעותי. 

אז מה היה לנו?




מלינדז - רוטב פלפל, שום והבנרו קלוי

תיאור: אם מדבר אליכם טעם של צ'יפוטלה (חלפיניו קלוי) אבל אתם מחפשים חריפות של הבנרו, כנראה שזה הרוטב בשבילכם. ברוטב הזה השתמשו בפלפלים מסוג הבנרו אדום שניקלו על הגריל באיטיות לצד שיני שום טריות וביחד יצרו את הטעם העמוק על גבול המקורמל שנוצר בקלייה איטית. הטעם הזה נותן טוויסט מעניין לרוטב ההבנרו המפורסם של החברה. הגזרים כרגיל משתלבים מעולה עם הטעם הפירותי של ההבנרו ומוספים מתיקות עדינה מבלי להרוס את הטעם העשיר.

חריפות: 3/10
הולך טוב עם: ירקות טריים או קלויים, עוף, ביצים, פיצה, כריכים, מוקפצים

רכיבים: תערובת פלפלים קלויים (פלפל הבנרו קלוי, פלפל מתוק קלוי), חומץ לבן, מים, שום קלוי, מיץ ליים, עיסת פסיפלורה, מלח, קסנטן גאם, חומצת לימון

את הרוטב הזה בחרתי להוסיף לבורקס סביח שהכנתי והוא פשוט העיף את המנה. וואו נתן טאצ' מיוחד מאוד, לא חריף מידי אך מנגד מאוד מעניין ועם עקצוץ חריפי.



מלינדז - רוטב צ'יפוטלה

תיאור:
רוטב הצ'יפוטלה של מלינדה ממשיך את המסורת של רוטב טעים בשילוב חריפות נעימה באמצעות שימוש במרכיבים טריים קצוצים, עשבי תיבול ארומטיים ותבלינים. הרוטב מבוסס על צ'יפולה (חלפיניו מעושן) המעניק טעם מעושן קלאסי עדין, עם נגיעה של מתיקות עדינה וגימור הדרים.

חריפות: 4/10
הולך טוב עם: טאקו, כריכים, תבשילים למיניהם וגם כמרינדה

רכיבים: מחית פלפל הבנרו (מים, פלפל הבנרו), חומץ, גזר, פלפל צ'יפוטלה, פפאיה, מלח, מיץ ליים, בצל, קסנטן גאם, פסיפלורה, חומצת לימון, שום.

את הרוטב הזה בחרתי להוסיף למנת פסטה ברוטב עגבניות וטונה - מאכל טריפוליטאי שאליו תמיד מוסיפים חריף והרבה. במנה הזו יש לנו המון חילוקי דעות בבית וכאן בחרתי להוסיף מעט מהרוטב ומי שלא היה לו מספיק חריף פשוט הוסיף עוד. אימל'ה הרוטב הזה פשוט מושלם, ממליצה בחום.



סמול אקס פפרז – הבנרו ג'ינג'ר

תיאור:
רוטב חריף מתוק בסגנון קריבי שמזכיר טעם ברביקיו. כשמכניסים לפה מקבלים טעם מתוק פשוט לכאורה עם תערובת של הבנרו, חרדל צהוב, חומץ תפוחים, מחית תמרהינדי ודבש. ואז בסיום, פתאום, צץ לו הג'ינג'ר וחלק מטעם הגזר. יש לו חריפות בינונית שמתעצמת בגלל החומץ והג'ינג'ר, אך לאט לאט מתפוגגת והופכת את הרוטב מתאים גם לכאלו שאינם מנוסים בחריף.

חריפות: 4/10
הולך טוב עם: דגים, עוף, ביצים

רכיבים: חומץ תפוחים, פלפלי הבנרו, ג'ינג'ר, סוכר, חרדל צהוב, מחית תמרהינדי, גזר, דבש, מלח לא טבעוני.

טוב, זה אחד הרטבים הטובים ביותר שדגמנו, אימל'ה כמה שזה טעים. הכנתי כנפיים ברוטב החריף מתוק הזה והוא פשוט מדהים , מדהים, מדהים. ממליצה בחום.



בגזרת האבקות הגיעו: 




גוסט- ב - 2007 פלפל הגוסט הוכרז על ידי שיאי גינס כפלפל הכי חריף בעולם - פי 401 יותר חריף מרוטב טבסקו. זו אבקה מדהימה ביותר - אחת מאבקות הצ'ילי החריפות ביותר בעולם. בעלת טעם פירותי מעט. מפזרים את זה על כל דבר שדורש תוספת של חריפות.
האבקה מגיעה כסט של צנצנת פלסטיק בעלת מסננת המאפשרת שליטה מירבית על הכמות בתוספת של אבקה ארוזה בשקית פס סגור בה ניתן להשתמש למילוי מחדש בצנצנת.

אני דגמתי את שקית הפס גור הקטנה אך חריפה מאוד יש לומר. 

רמת חריפות: 855,000 – 1,041,427 יחידות סקוביל (לשם השוואה, פלפל אנהיים הנקנה בסופר מכיל כ 2,500 יחידות סקוביל בממוצע). יש להשתמש בכמות מדודה ולהזהר ממגע ישיר עם העור והעיניים (בכדי לתת לכם מושג - אנו לובשים מסיכה, כפפות ומשקפי מגן בזמן האריזה).

רכיבים: פלפל גוסט.

מדובר למעשה באבקה מאוד חריפה, אני הוספתי לסיר החריימה של שבת שנחל הצלחה מרובה אך חריפה יש לומר. 



הבנרו- ההבנרו נחשב במשך שנים רבות אחד הפלפלים הכי חריפים בעולם. אך זאת לא הסיבה בגללה הוא אהוב כל כך – להבנרו יש טעם הדרי מובחן שלא נמצא בקרב פלפלים אחרים. בתור אבקה אפילו קל יותר להרגיש את הטעם והארומה ההדריים, ולהינות מחריפות נהדרת. זהו אותו הפלפל אבל בגרסה מעושנת המוסיפה טעם ייחודי לפלפל מבלי לפגום ברמות החריפות של הפלפל.

רמת חריפות: 270,000 – 305,000 יחידות סקוביל (לשם השוואה, פלפל אנהיים הנקנה בסופר מכיל כ 2,500 יחידות סקוביל בממוצע). יש להשתמש בכמות מדודה ולהזהר ממגע ישיר עם העור והעיניים (בכדי לתת לכם מושג - אנו לובשים מסיכה, כפפות ומשקפי מגן בזמן האריזה).

רכיבים: פלפל הבנרו.

הפעם בחרתי להוסיף את האבקה הזו לדג המרוקאי - גם כאן בדיוק כמו באבקת הגוסט מדובר באבקה חריפה מאוד אז התנהגו בהתאם.



אוהבי החריף , אין לי מושג שאתם חייבים אבל חייבים להכיר את חריפתא  כי כאן זה גן עדן לאוהבי החריף על כל נגזרותיו. 

עושים משלוחים לכל הארץ באמצעות דואר ישראל (דואר רשום).



שעות פעילות:
א-ה: 9:30 עד 20:30

טלפון להזמנות:טו - 9:30 עד 14:30
050-8448760

קל לפיצוח עפולה- מהיום קל ונוח להזמין עד הבית

הימים שלי מאוד עמוסים- אמא עסוקה ופעילה, רעיה, מנהלת שיווק במשרה מלאה, בלוגרית מובילה, על כן אני מחפשת לעצמי כמה שיותר חיים קלים. מאז פרוץ הקורונה לחיינו נחשפתי להזמנות האינטרנטיות ומאז אימצתי את השיטה הנוחה. בזמני החופשי (בחצות הלילה בדרך כלל) , שוכבת במיטה ו/או מתרווחת על הספה הביתית, נכנסת לאתרים השונים ומבצעת הזמנה בקלות, בנוחות וביעילות. 

כך היה ממש לאחרונה עת נחשפתי לקל לפיצוח עפולה אתר לממכר פיצוחים טבעיים וקלויים, תבלינים משובחים, קיטניות, פירות יבשים, מוצרים ללא גלוטן , מארזי מתנה מיוחדים ומשופעים מכל טוב הפיצוח ועוד. 

קל לפיצוח עפולה דואגת לסחורה איכותית מאוד- את הפיצוחים המיוחדים (אגוזים, קשיו ואחרים) הם מייבאים מחו"ל באיכות גבוהה ואת "חלק הארי" של הפיצוחים מגדלים בישראל ומשווקים בהזמנה אישית ובליווי צמוד של תהליך הגידול והאספקה.

מעבר לכל אלו קל לפיצוח עפולה הנה זכיינית מוצרי הקלייה של רשת תחנות הדלק "סונול" ב-10 תחנות דלק בפריסה ארצית.

המוטו המרכזי של המותג שם במרכז את איכות הפיצוחים , המיוצרים ונקלים בשדות עמק יזרעאל ועפולה באיכות ודייקנות רבה בתהליך הקלייה, האריזה והשיווק. השרות ותודעת השרות שלהם הם "נר לרגלם" ויעשו את הכל על מנת שאנו הלקוחות נהנה מפיצוחים בריאים, טעימים ובאיכות גבוהה ביותר. האתר מאוד קל ונוח לשימוש , מסודר לפי הקטגוריות הברורות ובמחירים נוחים מאוד. יש משלוחים לכל הארץ!

אז כאמור בשעת לילה מאוחרת נכנסתי לאתר ובקלילות וביעילות ביצעתי הזמנה, הקטגוריות מסודרות בצורה מופתית ומאוד קל להתמצא באתר. בחרתי לנו פירות יבשים, מעט תבלינים, פיצוחים, שמן זית מובחר וגרנולה מעולה.





ביצעתי את ההזמנה וכעבור יומיים (הזמנה מגיעה עד שלושה ימי עסקים) ההזמנה נחתה אצלי בביית, ארוזה בקפידה - התקבל ארגז מלא כל טוב. 

התבלינים מגיעים או בצנצנת או בשקיות, מה שהיה ארוז בצנצנת נעטף בניילון בועות ששמר שחלילה לה יקרה משהו למוצר. שאר המוצרים ארוזים בשקיות ארמטיות ואף הפיצוחים בשקיות זיפ אטומות , מה ששומר מאוד על המוצר ועל טריותו. 






כפי שאתם מכירים אותי כבר אין מצב שאני מעלה כתבה אצלי בבלוג לפני שבאמת בדקתי את המוצרים וכך גם הפעם. טעמנו את כלל הפירות יבשים, הפיצוחים ואף בישלתי עם השמן זית והתבלינים וגיליתי היצע נרחב מאוד של מוצרים ברמה גבוהה מאוד. כלל המוצרים היו טריים מאוד, טעימים, הפיצוחים קלויים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים (לא אחת קיבלנו פיצוחים קלויים יותר מידי ועם טעם שרוף). אין לי ספק כי מהיום זהו אתר הבית בעבורי, כיף כל כך להחשף ולהכיר מקומות חדשים עם היצע נרחב ואיכות ללא תחרות. 

בגזרת הפיצוחים דגמנו המון סוגים, כפי שציינתי כולם ככולם היו מאוד טריים ובזכות שקית הזיפ מנייר נשמרה טריותם גם לאחר כשבוע. תוכלו למצוא מגוון פיצוחים של : אפונה קלויה, פיסטוק, גרעיני אבטיח, גרעינים שחורים, תירס קלוי,  קשיו, שקדים מולבנים:









בגזרת הפירות יבשים גם נחלנו הצלחה מרובה וכולם ככולם היו טעימים מאוד, כאחת ששומרים על אורח חיים בריא אני מאוד מקפידה שתמיד יהיו לי בעבודה נשנושים בריאים ומפנקים ואלו ממש ענו לי על ההגדרה. בין הפירות היבשים שהזמנתי תמצאו: משמשים, תמרים, תאנים, שזיפים ופקאן מסוכר:







מהגרנולה שקיבלתי הכנתי עוגיות מדהימות:



חומרים ל-2 צנצנות גדולות מלאות עוגיות
250 גרם חמאה רכה
3/4 כוס סוכר 
1+1/4 כוסות דחוסות סוכר חום כהה
2 ביצים שלמות + 1 חלמון בנוסף
2 כוסות קמח 
1 כפית שטוחה אבקת סודה לשתייה
1 כפית קינמון
1/2כפית מלח
1+1/3 כוסות גרנולה 
1 כוס שיבולת שועל
1 כוס אגוזי מלך קצוצים גס 
1 כוס חמוציות מיובשות או צימוקים 


אופן ההכנה:
מחממים תנור ל-160 מעלות.

במיקסר עם וו גיטרה מעבדים חמאה ושני סוגי סוכר במהירות בינונית עד לקבלת תערובת קרמית. מוסיפים את החלמון ואת הביצים אחת אחת ומעבדים לתערובת אחידה. מנמיכים את מהירות המיקסר ומוסיפים קמח, אבקת סודה לשתייה, קינמון ומלח. מעבדים רק עד לקבלת בצק אחיד. מוסיפים גרנולה ושיבולת שועל, אגוזים, חמוציות מיובשות ושוקולד צ’יפס ומעבדים קצרות לפיזורם האחיד בתערובת.
בעזרת כף גלידה קפיצית מניחים גבעות מהתערובת באופן מרווח על תבנית מרופדת בנייר אפייה. אם אין כף גלידה – בידיים רטובות מגלגלים את התערובת לכדורים דחוסים וגדולים יחסית (בגודל פינג-פונג).
אופים 18-20 דקות בלבד, עד שהעוגיות משתטחות מעט ומזהיבות. העוגיות מוכנות כשהן יציבות בשוליים ועדיין רכות ובהירות במרכז.



גם את התבלינים מאוד אהבתי, כולם טריים והשתלבו מעולה עם תבשילי השבת. האמת כאחת שקונה המון תבלינים חייבת לציין שמאוד כיף שיש את האופציה לקבל את התבלינים או בשקית או בצנצנת, שומר על מטבח מסודר וארגוני מאוד. כלל התבלינים בטעמים דומיננטים ובעלי נוכחות, עם ניחוח טריות.





אז חברים אם גם אתם מחפשים את האתר הבא להזמנת פיצוחים, פירות יבשים, תבלינים ומארזי מתנה זה המקום בעבורכם. כפי שציינתי האתר מאוד נוח וקל לשימוש. כלל המוצרים סופר טריים ואיכותים, ארוזים  בקפידה וכל אלו במשלוח עד הבית (כאמור עד שלושה ימי עסקים).

משלוחים לכל הארץ בעלות של 29 שקלים (ברכישה מעל 290 שקלים המשלוח בחינם).

הכנסו עוד היום לאתר של קל לפיצוח עפולה בצעו הזמנה בנוחות וקלילות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


טלפון להזמנות:
04-6598590

יום שלישי, 22 ביוני 2021

קרניבורים התפקדו!! חוות הג'ילבון

כאשר יוצאים לחופשה מפנקת ומהנה במיוחד חובה לסיימה בארוחה דשנה, איכותית וטעימה. הפעם בחרנו לסעוד במסעדת חוות הג'ילבון המעולה השוכנת בכביש 91. 

בלב הטבע בגולן שוכנת לה חוות הג'ילבון - למעשה מדובר במסעדת בשרים כשרה סופר איכותית הממוקמת בבקתת עץ מקסימה ומיוחדת שנבנתה על ידי אב ובן (בעלי המקום) בעשרים אצבעותיהם. כל פינה ופינה במקום זוכה ליחס אישי וניכר כי בעלי המקום בהחלט אוהבים את המקום ואת עבודתם ועושים אותה בנאמנות כבר למעלה מעשרים שנים. 

חוות הג'ילבון מתמחים ביישונם של בשרים מובחרים ובשפע של מנות המוגשות לצד סלטים ביתיים, לחמים מהטאבון המקומי ובר משקאות עשיר. צוות המלצרים אדיב, מקצועי, סובלני וסבלני מאוד. אווירה נעימה מאוד ומוזיקת רקע נעימה מתנגנת לה בחלל וניכר כבר כאשר נכנסים למקום כי הגענו למקום הנכון. 

אז כאמור הגענו בשעת צהריים, רעבים ועייפים מכל האטרקציות שעשינו, התקבלנו בסבר פנים יפות למסעדה קרירה  ונעימה, כבר כאשר התיישבנו עוד רגע לפני שבכלל הצצנו בתפריטים הגיע לשולחננו קנקן מים קרים וצונן. 


הפעם בחרנו את ארוחת החוואים הזוגית (שבהחלט מתאימה ליותר מזוג). מדובר בארוחה דשנה, איכותית, מפנקת וטעימה במיוחד. 


התחלנו עם מנות פתיחה של לחם הבית ומבחר סלטים ומטבלים ביתיים שכללו בין היתר: טפנד זיתים, סלט טחינה, חומוס ביתי, סלט סלק, סלט גזר, סלט חצילים, סלט סלרי, פסטו ועוד- כלל הסלטים והמטבלים היו טריים, רעננים וטעימים מאוד, מתובלים בדיוק כמו שאנחנו אוהבים. 






התאוששות קצרה וחיש מהר הגיעה לשולחננו פלטת בשרים חמה עם מבחר בשרים איכותיים - כ-900 גרם של : אנטריקוט עגלה, סינטה, שיפוד מולארד, פרגית וקבבונים- כלל הבשרים היו איכותיים וטעימים מאוד, עשויים במידת העשייה המדוייקת וניכר שמי שאחראי כאן על הבשרים יודע את העבודה כי כולם ככולם היו סופר מוצלחים. כל ביס טעים מקודמו. לצד פלטת הבשרים הוגשו צימיצורי מושלם, פוטטו עשויים היטב וחמימים וסלט ירוק רענן. 









נסיך הבית בן התשע החליט שממש מתחשק לו המבורגר והוא הזמין את מנת הילדים (אגב, ההמבורגר לדעתי ממש גדול לארוחת ילדים) , הארוחה מגיעה עם מנת ציפס גדולה. ההמבורגר היה עסיסי , קציצה טעימה מאוד שנזללה בהנאה על ידי קרניבור הבית. 



כאשר בילינו במקום המסעדה הייתה די מלאה ואני ממש מבינה מדוע, לא בכדי שמה הולך לפניה כבר למעלה מעשרים שנים, יש כאן צוות מקצוענים שיודעים את העבודה ועושים זאת באהבה גדולה. אין לי כלל ספק כי לכאן אנו נחזור ממש בקרוב בשנית כי נהננו מאוד. אז חברים אם גם אתם מבקרים בצפון ו/או מתגוררים באיזור ממליצה בחום לקפוץ ולהנות מארוחה מפנקת, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!

חוות הג'ילבון פועלת בכל יום החל מ-12:00 בצהריים ועד חצות. 
המסעדה סגורה בימי שישי ופתוחה במוצ"ש, שעה לאחר יציאת השבת. 

חוות הג'ילבון היא מסעדה כשרה בהשגחת הרבנות רמת הגולן.

טלפון להזמנות:
053-7932978

בימי א-ד בין השעות 17.00-22.00 ניתן להזמין משלוחים לבסיסי צה”ל הקרובים ביניהם: נפח, עוז, סער, צנובר, ברק, קרן. סכום המינימום להזמנה 200 ש”ח