יום ראשון, 13 ביוני 2021

בורגר סאלון רמת השרון- חוויה קולינרית

שלושת גברברי הבית נמנים על חובבי ההמבורגר, מבחינתם הם יכולים לאכול זאת כל יום ולעולם אבל לעולם לא יימאס להם. שבוע שעבר עת ניחוח החופש הגדול באוויר הצעתי להם לצאת לדייט משפחתי  בבורגר סאלון סניף רמת השרון לא הייתה לרגע התלבטות מצידם. מניסיונות העבר שלושתם יודעים כי בורגר סאלון הינה רשת מסעדות המתמחה בהגשת המבורגרים ומנות מוכרות ואהובות נוספות, באיכות המעולה ביותר.

מבחינת ההמבורגר נקבל- וויילד-בורגר עשוי כולו מ 100% בשר בקר טרי שמקורו בחווה השוכנת בלב הירוק של עמק יזרעאל. כדי להבטיח לנו הסועדים את ההמבורגר הכי טרי, הכי איכותי והכי טעים בעולם, נתחי הבשר מגיעים לסניפים ארוזים ברשת ללא מגע ניילון, וכל נתח עובר פיקוח ואישור לפני הטחינה- הטחינה כאור מתבצעת בסניפים - בקצבייה לנגד עיננו על ידי גריל מן מיומן ומקצועי.



ניסינו כבר לבקר במספר סניפים ובכל הפעמים נהננו מאוד. כפי שציינתי מעלה הפעם סעדנו בסניף רמת השרון , השירות מוקפד מאוד, איכותי, כל הצוות יודע את התפריט על כל גווניו ודקדוקיו, הסניף נקי מאוד והאווירה מקסימה. השירות כאן הינו שירות עצמי, מגיעים, מזמינים, מקבלים זמזם וכאשר הארוחה מוכנה נקראים לאסוף אותה. 





הזוגי הקרניבור בחר בבורגר WILD - עם תוספת של ביצת עין , בצל מטוגן, פלפל חלפיניו- 220 גרם של עונג, בשר איכותי, עשוי במידת העשייה המתבקשת, טעמים נפלאים אשר מתמזגים יחדיו, לחמניה רכה ונימוחה שסופחת לתוכה את כל הרטבים הנפלאים- מנה נפלאה, לצידה הוזמנה תוספת של ציפס קריספי וטעים במיוחד:






אני הזמנתי סלופי ג'ו פיקנטי- ג'בטה רכה וטעימה במילוי בשר טחון ופיטריות מוקפצות בתוספת בצל מטוגן, חסה, עגבניות, בצל, מלפפון חמוץ, רוטב ברביקיו ורוטב שמנת פלפלת (אנחנו באופן אישי ויתרנו על תוספת זו)- גם מנה זו כקודמתה מנה מצויינת, התענגתי על כל ביס וביס ושילוב כלל המרכיבים יצרו לונה פארק של טעמים לחיך, הג'בטה ספחה לתוכה את כל הטעמים הנפלאים בשילוב נהדר- ממליצה בחום:





נסיך הבית מצידו הזמין את מנת השניצלונים עם ציפ'ס, מנה גדולה, עשירה ובהחלט מספיקה כארוחה לשני ילדים ו/או מבוגר רעב. השניצלים שמנמנים, מתובלים במתינות ובאיזון מופתי, קריספיים, חמימים וטעימים במיוחד:



אז חברים אם גם אתם נמנים על חובבי ההמבורגר ממליצה בחום לבקר במקום, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


סוקולוב 111 רמת השרון בישיבה במקום או במשלוחים.

לפרטים נוספים הצטרפו לדף הפייסבוק של burger saloon

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה