יום שני, 14 ביוני 2021

קינדר טויס -עולם קסום ומיוחד של חויות ומשחקים

מודה ומתוודה, מאז פרצה הקורונה לחיינו לא חזרנו לשגרה לה הורגלנו עוד קודם לכן, יש מספר דברים שפשוט הורגלתי אליהם מכורח הנסיבות אך הבנתי כי זה פשוט הרעיון המוצלח והטוב ביותר בעבורנו. כך בעניין רכישת משחקים, צעצועים ומתנות לילדים. נחשפתי למספר אתרים ברשת שפשוט הבנתי כי כך היום רוכשים- לא מכתת רגליים , לא נדחקת עם ההמון בחנויות, כאן יש לי את הכל בעינף יד- זמין, מחירים נוחים, שירות משלוחים עד הבית בטווח קצר , אז מי צריך יותר מזה?

הפעם אני רוצה לספר לכם על אתר מיוחד במינו שונה מכאלו שהכרתי - קינדר טויס זהו שמו. מדובר למעשה בחנות צעצועים ומשחקים המכניסה את הילדים שלנו ישירות לעולם של חוויות. כאן באתר יש מגוון אינסופי של צעצועים ומתנות עבור בני כל הגילאים, החל מצעצועי התפתחות לתינוקות ועד למשחקים המיועדים לכל המשפחה. האתר בנוי בצורה ידידותית ונוחה למשתמש. 

בין המוצרים שתמצאו כאן ניתן למנות פאזלים, משחקי חשיבה, משחקי הרכבה, משחקי חברה, צעצועים על גלגלים ומגוון ענק של צעצועים לכל הגילאים. מחלקת מכשירי כתיבה. חומרי יצירה ואומנות .ציוד וריהוט לגני ילדים. וציוד משרדי ועוד. עוד רגע לפני שאמשיך חייבת לציין כי זה אחד האתרים שראיתי שמציע את המגוון הרחב הזה, כאן פשוט ניתן למצוא הכל וזה יתרון סופר משמעותי. החנות שמה לה למטרה ליצור מהפכה בתחום, וכמובן המחירים הנוחים שלהם מסבירים אף הם מדוע הפכנו לבחירה הראשונה של לא מעט משפחות, גני ילדים, בתי ספר, מורים לחינוך מיוחד, קלינאי תקשורת ואחרים- מודה !! זו גם תהיה הבחירה שלי מהיום.

עוד אני חייבת לציין כי בכל קטגוריה ובכל מוצר תמצאו פירוט סופר מדוייק הן על המוצר, הן על הגיל הרצוי והן תרומתו להתפתחות הילד- כך כולנו יודעים לעשות את הבחירה הנכונה בבחירת המוצרים.

האומן הצעיר – ג'יפ -ערכת יצירה מעץ לבניית ג'יפ.




השימוש בערכה מפתח את כושר הדמיון והיצירתיות. מקנה סבלנות וריכוז. מחזק את שרירי הידיים והמוטוריקה העדינה. המשחק משלב פעילות של הנאה ויצירה.

מיועד לגילאי 5+ אך יכולה לשתף כי בני בן התשע נהנה בטירוף מההרכבה, מהיצירה, מהצביעה והעביר שעות רבות ביצירה.

מה בערכה?
חלקי עץ איכותי לבניית הדגם
מברג
ברגים
צבעים ומכחול
דף הוראות

מרוץ הגמלים:





ברוכים הבאים למרוץ הגמלים הסוער שראיתם אי פעם. במרוץ זה תוכלו להמר על הגמלים המנצחים ולהרוויח כסף רב. האתגר אינו פשוט כמו שנראה לכם, כי הגמלים נושאים אחד את השני. שקללו נתונים והיו דרוכים לתפוס את הרגע הנכון להמר בו. על מנת להקשות עליכם שני גמלים מטורפים הצטרפו למרוץ, הם פוסעים בכיוון ההפוך ופשוט ממשיכים לרוץ...
אז תנו לכייף להתחיל!!. מבית בריינגו. 

משחק שפשוט כבש את בני בן התשע וחבריו, נפגשו מספר חברים ויחדיו נהנו ממשחק משותף של שעות יחדיו וחזרו על כך שוב ושוב, משחק מעולה, ממליצה בחום.

עמדת כוכב נולד:





מעמד מפואר למיקרופון, על בסיס המעמד יש 4 כפתורים לשינוי צלילים של כלי נגינה או צלילים מעולם ההופעות על מנת להעצים את חווית הילד כאשר הוא משתמש במוצר. *מפתח שמיעה מוזיקלית *כדור דיסקו המחליף אורות. *מיקרופון נשלף.

בגדול המעמד מתאים לגילאי 3 שנים +אך יכולה להעיד כי מתאים גם לגדולים יותר. אצלינו המעמד מככב הן עם בני בן התשע והן עם אחייני בן השלוש. המארז מגיע כולל סוללות.

עוד הזמנו את המשחק ראש בראש, משחק קליל וחמוד שקיבלנו עליו המלצות אך עדיין לא שיחקנו בו. עוד יצירה - בונים ביחד זמן איכות - אוירון.




חברים אם גם אתם צריכים מתנות, רוצים לפנק את יקירכם במשהו מיוחד זה המקום בעבורכם. כאן תצליחו למצוא את המתנה המדוייקת ביותר הן מבחינת המחיר, הן מבחינת ההיצע וכאמור כפי שציינתי מעלה הן מבחינת התוכן עם ההמלצות וההכוונה המדוייקת ביותר של אנשי המקצוע. שירות כזה לא תמצאו באף חנות צעצועים ובוודאי לא בשום אתר אחר.

חייבת לשתף כי מתכננת לעשות שם רכישה של ציוד לבית הספר, כי מי צריך להסחב בחנויות השונות כאשר כאן יש הכל ובמחירים סופר נוחים.

מרבית המוצרים באתר מוכנים למשלוח תוך 4 ימי עסקים, ובכל מקרה לא יאוחר מ-7 ימי עסקים לאזורים חריגים ממועד אישור ההזמנה וגמר התשלום עבורה. 

ניתן לבצע איסוף עצמי לאחר 3 שעות מרגע ההזמנה באתר בכתובת:רחוב הרב יעקב לנדא 7 בני ברק. ניתן לברר עם החנות לאיסוף עצמי מוקדם בטלפונים.03-5293383/058-5293383 גם בוואצאפ.

רכישה באתר: קינדר טויס.

סניפים:
משחקים ומכשרי כתיבה
הרב יעקב לנדא 7

סניף גנים ויצירות-
הרב יעקב לנדא 9
בני ברק

שעות פעילות הסניפים
בימים א-ה
10:00-21:00 רצוף
ביום ו
10:00-14:00

טלפון להזמנות:
03-5293383

נייד058-5293383

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה