יום שני, 21 ביוני 2021

כפר הנופש מעיין ברוך

הקיץ כבר פה! כן, הוא התחיל באופן רשמי ועימו התחילה עונת הטיולים. אנו מאוד אוהבים לטייל בעיקר בצפון הארץ , למצוא כל פעם פנינה קסומה אחרת- ללון, לחקור, לטייל ולבלות. הפעם בחרנו ללון בכפר הנופש מעיין ברוך וזאת לאחר אין ספור המלצות הן מחברים והן מביקורות ברשת. 

מדובר במיקום מושלם בטבע- ממש בלב ארץ פילגי מים – צמוד לנחל החצבאני (שניר) ולאין ספור מעיינות נמצא כפר הנופש מעיין ברוך. כפר הנופש נמצא במיקום מושלם – כאשר רוב מוחלט של האטרקציות, מסעדות, שמורות טבע וגנים לאומיים הן במרחק נגיעה מכפר הנופש.

בכפר הנופש מעיין ישנו מתחם צימרים חדש ויפיפה המותאם למשפחות שבמרכזו עובר פלג של נחל שניר.





לאלו שפחות בקטע של צימרים יש במקום מתחם קמפינג לבניית אוהלים עם דשאים אין סופיים, כ-1000 מטר של נחלים רדודים ובריכות שיחשוך שיצננו בקיץ הלוהט. לאורחי הקמפינג ישנו מתחם מלתחות חדש, מטבח עם מקררים וכירות גז לבישול, ברזיות מים פזורות בשטח. 

מי שמכיר אותי יודע שאני באופן אישי פחות בקטע של אוהלים ולכן הפעם בחרנו בלינה בצימרים. במתחם 8 צימרים הפזורות בין פלגי נחל, מדשאות ועצים.






בכל צימר 2 חדרי שינה (חדר להורים עם מיטה זוגית וחדר ילדים עם 2 מיטות יחידות), סלון, מטבחון הכולל קומקום + ערכת קפה, פינת ישיבה קטנה, מיקרוגל ומקרר (אין אפשרות לבשל בחדרים) שירותים, מקלחת ומרפסת- הצימר רחב ידיים ונוח מאוד לאירוח. ניתן ללון בצימר משפחה שכוללת זוג עם מקסימום שלושה ילדים. לכל צימר שולחן קק"ל במרפסת ומנגל פרטי.








ממש רגע לפני שאסיים חייבת לציין לטובה את ניקיון החדרים. מי שמכיר אותי יודע שאני  מאוד מקפידה על הנושא והחדרים כאן היו פשוט מצוחצחים. בחדר הושארה כמות גדולה של מגבות ומוצרי אמבטיה כך שבאמת כלום לא היה חסר וזה יתרון סופר משמעותי.

בסמיכות לחדר ישנה רחבת חנייה עם שמירה צמודה בלילה. 

המיקום סופר אסטרטגי והוא ממוקם ממש בלב העניינים. בסמיכות למתחם ישנו מתחם גן צפון ובו בתי קפה ומסעדות, תחנת דלק וחנות נוחות כך שבעצם הכל ממוקם לידינו. השירות במקום מאוד שרירותי ואדיב וכל בקשה קטנה כגדולה נהנית באדיבות ובמהירות. 

אנחנו שהינו במקום לילה אחד ואין לי כלל ספק כי נחזור לכאן ממש בקרוב עם בני משפחה וחברים כי המתחם פשוט עונה על כל מה שניתן לבקש.

אז חברים, אם גם אתם מחפשים את הפנינה הקסומה לקיץ הזה הכנסו עוד היום לאתר של כפר הנופש מעיין ברוך והזמינו מקומות, הנאה מרובה מובטחת לכם, מילה שלי!!


כפר הנופש מעיין ברוך

טלפונים:
077-2717518
052-3467457

כתובת:
בכניסה לקיבוץ מעיין ברוך





תגובה 1:

  1. חדרי ילדים ממש יפים לאירוח יש לכם במקרה גם חדרים עם מיטות מיטות קומותיים מעץ מלא?

    השבמחק