יום שני, 21 ביוני 2021

SAG – פתרונות חכמים לניקוי, הגנה, תחזוקה ושימור


כחולת ניקיון אני כל הזמן תרה אחר פתרונות הניקוי הטובים ביותר שיש לשוק להציע. כבלוגרית כל הזמן מקבלת המלצות כאלו ואחרות, מנסה ומתנסה. אכן, יש מספר מוצרים שלא עפה עליהם,  יש מוצרים שמבחינתי לא עושים את העבודה אולם יש כאלו שנשארים אצלי כחוקקים בזכרון ואני ממליצה עליהם לכל מכרי וחברי.

על המוצרים של SAG נחשפתי ממש לאחרונה לאחר שחברה טובה המליצה, ניסיתי ונכבשתי. מדובר במוצרים סופר איכותיים אשר מציעים פתרון מושלם לניקוי כזה או אחר. יש להם כמעט לכל מטרת ניקיון בבית את החומר המהפכני שיעשה את העבודה.



מי שמנקה באופן תדיר את הבית יודע כי יש בשוק המון מוצרי ניקוי מצויינים שעושים את העבודה במקרים של לכלוך / כתמים רגילים , אך אין עוד מוצרי ניקוי מקצועיים שמנקים בדיוק , בעוצמה , במהירות ויעילות וללא כל חשש לפגיעה בתשתית. ברכישת מוצרי SAG , אנו הצרכנים רוכשים את החומר הפעיל המיועד לאותו כתם/ לכלוך עיקש שלא הצליח לרדת בשימוש עם מוצרי ניקוי אחרים.

הטכנולוגיה שמעבדות SAG  פיתחו פועלת באופן ייחודי וממוקד לפירוק הכתם/ לכלוך בקלות , ביעילות ועם אחראיות מלאה לתוצאות ולשמירה על התשתית הקיימת.

חברת SAG CHEMICAL SYSTEMS LTD מהווה את חוד החנית הישראלית בתחום המחקר, הייצור והפיתוח של מוצרי ניקוי, הגנה, שיקום ותחזוקה של מגוון תשתיות, ביניהן מערכות חיפוי, ריצוף טבעי ריצוף מלאכותי. החברה מציעה פתרונות ייחודיים עבור לקוחות פרטיים, מתחמי מסחר, חברות בנייה, מפעלי תעשייה, בתי חולים ומוסדות, תוך הקפדה על התאמה אישית בין חומרי הגלם של המבנים לבין המוצרים המותאמים.

ממש לאחרונה השיקו מוצר חדש ומהפכני- שמפו לניקוי וחיטוי דשא סינטטי- השמפו מחטא את משטח הדשא משתן וצואה של בעלי חיים, משאריות מזון ומיצים, מבשם ומנטרל ריחות קשים. השמפו בריח “Lemon Grass” , הריח מרענן את הסביבה הטבעית.

ממש רגע לפני שפתחנו את הבריכה החלטנו לעשות ניקוי יסודי לכלל הדשא בגינתנו וחייבת לציין כי הוא פשוט מדהים. יש לו ריח רענן ונעים של ניקוי, השמפו מחטא 99% מכל שאריות המזהמים למיניהם. השמפו מכיל אמוניה רבעונית חומר חיטוי הלכה למעשה. השמפו אינו פוגע בתשתית, אינו משנה את צבע הדשא ומתאים לכל סוגי הדשא הסינטטי. השמפו מתפרק ואינו נשאר על התשתית לכן אינו פוגע בצמחייה.




אחד המוצרים שאני פשוט התמכרתי אליהם הינו- מסיר אבנית מקלחונית- תקשיבו ותקשיבו טוב!! זה אחד המוצרים הטובים שיצא לי להכיר לאחרונה. המוצר מסיר בקלות את האבנית מהמקלחונים, עושה עבודה סופר עוצמתית והכל בעבודה קלה ונוחה. המוצר מנקה ומפרק שאריות אבנית, מכיל מרכיבי איכול עדינים המאפשרים שליטה אופטימלית בעוצמת הניקוי ובכך מונעים כל פגיעה בתשתית המטופלת.  מתאים בעיקר לחדרים רטובים אשר בהם מופיעים כתמי האבנית באופן תדיר. מסיר אבנית יחודי לחדרי אמבט ושירותים, מסיר ביעילות ובקלות אבנית ממשטחים בחדרי רחצה.קל ומהיר ומאפשר ניקוי עוצמתי ונקודתי. אני באופן אישי מנקה עימו את כלל חדרי השירותים והמקלחות בבית והוא עושה עבודה מושלמת!!! 


המוצר האחרון שבחרתי הינו - משמיד עובש - מיועד להסרת עובש וטחב מחדרים רטובים, מקלחות, מקומות סגורים הסובלים מתופעת עובש, טחב. מיועד להסרת טחב ועובש אשר הצטבר על גבי משטחים, אבני גינה, ריצופי חוץ. מסיר כתמי עובש מאמבטיות, חרסינה, קרמיקה, פלסטיק, משמיד חיידקים.

לטיפול מהיר ויעיל.

עם התכשיר ניתן לנקות את הגומי ומיכל הנוזלים של מכונות הכביסה- רעיון מושלם שאני פשוט אימצתי, אחת לשבוע מנקה את המכונת כביסה באופן יסודי עם המוצר וכך המכונה שומרת על עצמה לאורך זמן.
עם התכשיר ניתן לנקות כתמים מכיורים סופגים אשר הכתמים נשארים.

המוצר אינו מתאים לשימוש על עץ, אלומיניום, בגדים וטפטים. יש לרסס את המקום הרצוי ולהמתין מספר דקות. יש לשפשף היטב ולשטוף במים. במקרים קשים ניתן לחזור על הפעולה שנית. יש לשטוף במים את המשטח המטופל לפני כל שימוש בחומר אחר. למניעה-יש לרסס פעם בשבוע.



את שלל המוצרים ניתן לרכוש באתר SAG .

טלפון להזמנות ובירורים:
1599-501-777



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה