יום רביעי, 2 ביוני 2021

צ'ילבוקס רשת היוגורט והגלידה הבינלאומית הגיעה לגבעת שמואל

אשת בשורות אני היום, תושבי גבעת שמואל והסביבה היא הגיעה!!! לאחר שכבשה את אירופה וארצות הברית רשת היוגורט והגלידה הבינלאומית צ'ילבוקס מתחדשת ומשיקה סניף חדש בקניון הגבעה בגבעת שמואל. למי שלא מכיר מדובר בקונספט ייחודי של יוגורט יווני וטבעי לצד מגוון רחב של קינוחים צבעוניים וטעימים. תשכחו את כל מה שאתם מכירים אודות היוגורט!! זה אחד הדברים הטעימים ביותר שטעמתי עד היום (וכידוע לכם טעמתי לא מעט).





אז מה זה צ'ילבוקס  אתם בוודאי שואלים. מדובר ברשת יוגורט יווני בינלאומית, המציעה קונספט ייחודי של יוגורט יווני טבעי ובריא עם 2% שומן בלבד, עם רמת סיבים תזונתיים גבוהה, בערך קלורי של כ-99 קלוריות למאה גרם מוצר, בעל מרקם עדין ומרענן , מתקתק במתינות (ולא חמוץ כמו היוגורט הרגיל לאלו שפחות מתחברים). 




היוגורט מגיע במספר טעמים: טבעי, וניל, תות ושוקולד (שימו לב, לכל אחד מהטעמים יש שלט ובו מופיעים ערך הקלורי, רמת הסיבים התזונתיים, שומנים וסוכרים) עם מגוון תוספות עשירות וטעימות כגון: מגוון פירות העונה, שוקולדים, גרנולה, סוכריות גומי,מרשמלו, רטבים חמים וקרים ועוד ועוד (אגב, התוספות ניתנות ללא הגבלה).











בסניף מלבד היוגורט המושלם ניתן למצוא מגוון עשיר ורחב של גלידות איטלקיות, איכותיות, משובחות וטעימות במיוחד לצד שייקים, וופל אמריקאי בעל מרקם ואוורריות שטרם טעמתם (מדובר בקוביות קטנות ומיוחדות בטעמן), קרפים, עוגות אישיות, עוגות פס ועגולות (לקחת הביתה), פינוקים, קפה , משקאות בריאות ועוד ועוד.









רשת צ'ילבוקס  פרושה ברחבי העולם: באירופה, ארצות הברית ובדובאי. בארץ זהו סניפה השמיני של הרשת. אין לי ספק כי זהו הולך להיות מקום הבילוי של המקומיים ושל אלו המתגוררים בסביבה. השירות במקום מוקפד, סובלני ואדיב מאוד. הסניף רחב ידיים ומעוצב בעיצוב חדשני ויפיפיה עם קווים נקיים של ורוד ולבן בהתאם לצבעי הדגל של הרשת והקינוחים שהם מגישים. כאן מקבלים חוויה חושית של טעמים, ריחות, צבעים ושירות. 

השקת הסניף החגיגית תתקיים ביום ראשון 13.6.2021 בין השעות 17.30-21.00 ובו יתקיים הפנינג ססגוני עם בובות ענק, הפתעות, נגן בוזוקי שינגן מוזיקה יוונית, עמדת צילום ומגנטים, במהלך ההשקה תינתן הנחה בת 20% על כלל התפריט.


כתובת:
קניון הגבעה, יוני נתניהו 29 
גבעת שמואל

שעות פתיחה:
א'-ה' 9.30-23.30
ו' 9.30-15.00
מוצ"ש 21.00-00.00

טלפון לבירורים והזמנות:
03-9777180

משלוחים עם  משלוחה, תן ביס, סיבוס, זאפ רסט.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה