יום שני, 7 ביוני 2021

חגיגת יום הולדת מושלמת עם עוגת החלומות של סיון פישמן

ממש לאחרונה נסיכת הבית חגגה יום הולדת 23, השנה בשונה משנים קודמות החלטנו לחגוג ובענק בכל דרך אפשרית. הפתענו בעבודה, עם החברים, עם המשפחה, נופש זוגי ועוד ועוד. כפי שאתם בוודאי יודעים אין חגיגה בלי עוגה וגם הפעם פינקתי במספר עוגות וקינוחים בכל הזדמנות אפשרית. 

את סיון פישמן הכרתי לפני מספר חודשים ומאז התאהבתי בטעמים המופלאים, בידיים המיוחדות שיש לה, בעיצובים המרהיבים שהיא מוציאה תחת ידיה ובעיקר בה, מדובר באחת הנשים המיוחדות שנחשפתי אליהם כבלוגרית. היא ראתה ברשת שאני מחפשת עוגת יום הולדת ומיד הציעה בעבורי את שירותיה, כמובן שלא היססתי כי מהפעם הקודמת זכרתי את הטעמים הנפלאים (אימל'ה יש לי עדיין את זכרון עוגת הגבינה המדהימה שהיא הכינה לי) ויצאנו לדרך. יומיים לפני כן פנתה אלי בפרטי ושאלה מה נסיכת הבית אוהבת  וסגרנו פחות או יותר על עיצוב. מודה!!! לא דימיינתי ולו לרגע אחד שהיא תכין כזו עוגה מרהיבה, מיוחדת, מפתיעה, יפיפיה ולא פחות חשוב טעימה בצורה יוצאת דופן.

מאז פרוץ המגפה סיון פישמן קונדטורית יוצאת דופן כפי שציינתי מעלה החליטה שהיא לוקחת את האהבה הגדולה שלה צעד קדימה ומקימה עסק לממכר קינוחים, עוגות ומאפים, כלל המוצרים נעשים מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, עם איכות בלתי מתפשרת ועיצוב יוצא דופן. עוד לפני שהיא קונדיטורית מדופלמת היא אישיות יוצאת דופן, חייכנית, סובלנית, אדיבה ונחמדה. אני עוקבת אחריה באדיקות בפייסבוק ובכל פעם מחדש נפעמת מהיצירות המדהימות שלה.



מאחר ואני סומכת מאוד על סיון ויודעת כי כל יצירה שלה היא יצירת מופת,  טעימה ויפיפיה לא הייתי מעורבת בהחלטת טעמי העוגה וכפי שציינתי מעלה הופתעתי בענק תרתי משמע. סיוון הפתיעה עם עוגה גבוהה וסופר מרשימה, עוגת שכבות של שוקולד, קצפת, פצפוצים והכל בטעמים סופר  טעימים, מדוייקים, מחומרי הגלם באיכות הגבוהה ביותר. 

אני מצרפת מספר תמונות שצולמו בתאורה לא טובה אבל גם בתאורה כזו אתם יכולים לראות את העוגה המושלמת:








סיון אהובה שלי שוב שיחקת אותה. אגב, רוצים לקרוא מה כתבתי עליה לפני מספר חודשים? קבלו הצצה

אז חברים אם גם אתם רוצים להתפנק עם עוגת יום הולדת מעוצבת, קינוחים, מארזי מתוקים ועוד ועוד הפתעות קולינריות קסומות ומיוחדות סיון פישמן היא הפתרון המושלם בעבורכם. הזמינו עוד היום , פנקו והתפנקו עם יצירות המופת פרי עטה. 



טלפון להזמנות:
054-228-5579 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה